lsa zegels vs zaden

Sillous

Belezen gebruiker
Hoii

Voor straks probeer ik nog wat info te verzamelen of LSA zegels die ik zo meteen ga nemen maar ik zie dat er nog maar heel weinig bekend is over de zegels, wel over de zaden.

Zijn er verschillen tussen misselijkheid, hoe snel de stof begint te werken, en of het veel uit maakt dat je op een lege maag inneemt?
Want daar vind ik namelijk geen informatie over

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Wist nog geen eens dat het bestond, Weet je wel ongeveer hoeveel zaden per blotter aan LSA er op zit? Ik zou verder gewoon hetzelfde als de zaden verwachten met lege maag. En of het HWBR of Morning glory is dan verschilt de hoeveelheid zaden ook.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hoii

Voor straks probeer ik nog wat info te verzamelen of LSA zegels die ik zo meteen ga nemen maar ik zie dat er nog maar heel weinig bekend is over de zegels, wel over de zaden.

Zijn er verschillen tussen misselijkheid, hoe snel de stof begint te werken, en of het veel uit maakt dat je op een lege maag inneemt?
Want daar vind ik namelijk geen informatie over

LSA zegels, interessant, heb je dat ook laten testen toevallig? Ik kan me voorstellen dat zegels iets minder misselijkmakend zijn dan zaadjes, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. (Semi) lege maag altijd goed tegen misselijkheid en zegel werkt misschien iets sneller dan een goed geprepareerd zaadje maar zal niet veel schelen.

Ben wel benieuwd hoe het is als je het al genomen hebt?

Sillous

Belezen gebruiker
Wist nog geen eens dat het bestond, Weet je wel ongeveer hoeveel zaden per blotter aan LSA er op zit? Ik zou verder gewoon hetzelfde als de zaden verwachten met lege maag. En of het HWBR of Morning glory is dan verschilt de hoeveelheid zaden ook.
Waarom LSA ipv LSD?
LSA zegels, interessant, heb je dat ook laten testen toevallig? Ik kan me voorstellen dat zegels iets minder misselijkmakend zijn dan zaadjes, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. (Semi) lege maag altijd goed tegen misselijkheid en zegel werkt misschien iets sneller dan een goed geprepareerd zaadje maar zal niet veel schelen.

Ben wel benieuwd hoe het is als je het al genomen hebt?

Ik heb mij vergist van naam en niet op voorhand gekeken wat ik juist precies liggen had.. heel stom, ik weet het. :grimacing:
Ik en wist precies hoe een post te verwijderen (nog steeds niet)

deze hoort in de afvalbak

Mijn excuses :ill:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb mij vergist van naam en niet op voorhand gekeken wat ik juist precies liggen had.. heel stom, ik weet het. :grimacing:
Ik en wist precies hoe een post te verwijderen (nog steeds niet)

deze hoort in de afvalbak

Mijn excuses :ill:
Hahah oh, maar wat had je wel liggen dan ?

Casrus

DF-koning
Ik zou opletten met mijn letters.

Meth is heel wat anders dan meph.

LSZ zaden heb ik nog nooit van gehoord.

Met LSZ blotters op hallucineerde ik dat ik Thor was.

Zéér plezierig doch enigszins gruwelijk.

Precies wat ik van die trip wilde!

Sillous

Belezen gebruiker
Met LSZ blotters op hallucineerde ik dat ik Thor was.

Zéér plezierig doch enigszins gruwelijk.

Precies wat ik van die trip wilde!
Hoeveel mcg was het?

Ik ben altijd zo ontzettend teleurgesteld in psychedelica :( (zie mijn vorige posts)

Altijd heeeel milde trips, geen visuals, 100% grip op de realiteit zeg maar.

Ik had 150mcg.
Geen effecteb buiten beven en trillen

Ik keek naar een afl van samson en gert en dat was wel plezierig maar dat was het dan ook

Casrus

DF-koning
Zal ik ook moeten doen heheh
Weet niet of de "Koekie-monster" school van druggebruik voor iedereen aan te raden is, maar ik heb me vermaakt met die LSZ.

Moet er wel bij zeggen dat ik om te beginnen nooit zoveel hebt, dus dan is het ook niet zo gevaarlijk.

Zie me nu nog in de comedown over de Overtoom rijden.

Bovenaan