LSA VRAAG

Tonini

Newbie
Ik blow al wat jaar, heb truffels en paddo's gedaan en nu heb ik een vraag over LSA:
Word je altijd misselijk?

Ik heb echt een hekel aan misselijkheid (iedereen neem ik aan) en ik vind LSA niet de moeite waard als je er erg misselijk van wordt.

Zou iemand met ervaring (of zonder, maar als je ervaring hebt geef dat aub even aan.) even mijn vraag kunnen beantwoorden?

dank

ps. Zijn er andere na-effecten dan hoofdpijn?

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je LSA zaden in gaat nemen is de kans heel groot dat je hoe dan ook misselijk zal worden.
Wiet helpt doorgaans wel tegen misselijkheid, maar ik weet niet of dat ook voor deze zaadjes geldt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Veel mensen worden misselijk, niet iederen word er misselijk van. En niemand hier met hoeveel ervaring dan ook kan voor jou zeggen of je er misselijk door word.

Er zijn wel allerlei dingen die schijnen te helpen, vooral in de bereiding.

Zoals Twilight al zei kan wiet helpen, probeer het dan wel puur te roken. Merk zelf dat ik van een jointje sneller misselijker word/blijf dan bij puur (bong).
Ook wat gaviscon oid. kan helpen.

Veel mensen zullen het ook niet de moeite waard vinden, de effecten afgewogen tegen de misselijkheid, of dit voor jou ook geld is maar op een manier achter te komen, proberen.

Hoofdpijn zou ik eigenlijk niet weten, zelf nog nooit gehad. Misschien kun je dit wel krijgen als je tijdens je 'trip' niet genoeg drinkt of te weinig slaap nadien krijgt. Het KAN psychologisch natuurlijk best wel wat impact hebben.

whyme

Belezen gebruiker
Wat ook goed schijnt te helpen is zo veel mogelijk van het omhullende vliesje weg te halen, dit zorgt voor een groot deel voor de misselijkheid. Natuurlijk is de kans erna nog steeds groot dat je misselijk wordt.. (in de groep waar ik het mee deed werd iedereen misselijk behalve ik, we waren met 5 man.. dus zegmaar 80% kans dat je misselijk wordt :tearsofjoy: )

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik had die pelletjes weg en was niet misselijk, maar had wel buikpijn. Ik vind het echt geen fijn spul want ik werdt er enorm moe van en tripte helemaal niet.

de misselijkhied valt echt wel mee vind ik.ongeveer 20 minuten maar toen de effecten opkwamen was de misselijkheid gelijk weg. Wij hadden 4 HBWR zaden. misschien dat er een verschil in zit.

Gr

Readerbot

Experimenterende gebruiker
Extraheer het. Ga naar de apotheek, koop pure ethylalcohol (geen schoonmaakkalcohol)!
Verwijder de vliesjes, droog de zaden zo sterk als je maar kan, doe ze dan in een koffiemolen. 10 minuten aanlaten.

Poeder in ethylalcohol weken. Elke 5-10 uur goed schudden, roeren en mixen.

Alcohol filteren, alcohol laten verdampen, poeder weggooien. Als je alcohol is verdampt heb je als het goed is een bruin-wit poeder. Stop dit in een bommetje/capsule/anus :P , en gaan met die banaan!

henkdevries

Belezen gebruiker
Ik ben ooit met 3 chicks opstap geweest als waker.
Die hadden het in gedestilleerd water gedaan, 1tje heeft lopen kotsen, 3x en was flauwgevallen.
de andere 2 hadden niets en hadden het prima naar hun zin!

soldiermoney

Bewuste gebruiker
De kans is wel groot dat je misselijk wordt ja. Ik heb zelf een keer 3 zaden gehad, en heb toen overgegeven. Ik was niet misselijk, het kwam heel plotseling. Het komt wel vaak voor dat je na het overgeven je super voelt, en dat het helemaal niet uitmaakt dat je over je nek bent gegaan. Dat was in mijn geval gelukkig ook zo :)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Readerbot zei:
Extraheer het

De "Anarchist Cookbook" manier (om LSD te maken wat al snel onzin bleek,maar idd een manier om LSA te extraheren)

Iemand hier ervaring mee?

HBW en MG waren de eerste vervolg interesses na Psylocibe Cubensis, maar de grote kans op buikpijn en misselijkheid (al kan ik de misselijkheid van paddo's best handlen) staan me zo ontzettend tegen...

Psychedelic

Ik heb 1 keer een morning glory extract gehad (LSA). Daar ben ik behoorlijk misselijk van geweest. Ik heb ook 2 keer Ololiuqui zaad extract (LSA) gehad. Daar ben ik niet misselijk van geweest. Wel lichte krampen, die na 1 uur weer verdwenen.
Ik denk dat het nogal van je lichamelijke conditie op het moment van gebuik afhangt hoe misselijk ofzo je wordt, maar daar zou ik me natuurlijk in kunnen vergissen. Dat je misselijk of iets dergelijks wordt hoort denk ik gewoon bij LSA...

gamezz

Bewuste gebruiker
op paddo's voelde ik me echt niet goed (wel ik voelde me eigenlijk wel goed, super goed zelfs)
die paddestoelen lagen echt zwaar op me maag , dus voormij zaldat met LSA zaden wel net hetzelfde zijn

whyme

Belezen gebruiker
Psychedelic zei:
Ik heb 1 keer een morning glory extract gehad (LSA). Daar ben ik behoorlijk misselijk van geweest. Ik heb ook 2 keer Ololiuqui zaad extract (LSA) gehad. Daar ben ik niet misselijk van geweest. Wel lichte krampen, die na 1 uur weer verdwenen.
Ik denk dat het nogal van je lichamelijke conditie op het moment van gebuik afhangt hoe misselijk ofzo je wordt, maar daar zou ik me natuurlijk in kunnen vergissen. Dat je misselijk of iets dergelijks wordt hoort denk ik gewoon bij LSA...
Ik niet dat het echt van je conditie afhangt. Ik had namelijk net 5 dagen carnaval zonder ouders achter de rug en mijn conditie was op dat moment bestwel bagger te noemen, en ik had niet echt ergens last van :grin:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
LSA is trouwens al bij spuiten en slikken getest. Het meisje dat ze nam heeft geen last gehad van misselijkheid. Ze heeft de zaadjes ook niet doorgeslikt, misschien helpt dat?
Er zijn vast wel middelen op de markt die tegen misselijkheid helpen. Succes!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Heb het ook gezien afgelopen zondag, meen me toch te herinneren dat ze op het balkon toegaf erg misselijk te zijn. Blijkbaar was het verdere effect dermate prettig dat ze er geen last van had, sterke meid en dan te bedenken dat ze een paar weken daarvoor haar eerste blowtje rookte..Respect hoor.

Wat een bagger item was het trouwens weer, maarja de kwaliteit van de eerste 2 seizoenen heeft t zoiezow nooit meer gehaald.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Inderdaad, ik vindt het ook nogal onverantwoord dat ze het meisje gelijk LSA geven. Het kan echt goed mis gaan zo plotseling.

stuffie

Newbie
ik heb eerst echt flinke kramp in mijn maag gehad wat in verloop van het spacen/trippen wel minder werd, hoewel ik toen mijn trip bijna voorbij was wel moest kotsen:confused: wat ik zelf ook niet echt aanvoelde komen, dus dat was wel vreemd.
toen ik thuis kwam ging het trippen ook nog wel redelijk door maar toen wel aangenamer, dus misschien moet ik de zaadjes ook neit doorslikken ofzo??
verder had ik een weekend koppijn, dus dat was minder.

maar ik denk dat het zoals met denk ik alles bij iedereen anders valt, dus probeer het gewoon uit als je er nieuwsgierig naar bent. :wink: :sunglasses:

G-J

Wat ik altijd doe met middelen waar je snel misselijk van kan worden, is het vermengen van het middel met een ruime hoeveelheid appelmoes. Snel na het mengen opeten, zodat de smaken zich niet vermengen.
De appelmoessmaak overtreft de smaak van: klimmende winde, baby woodrose, syrian rue, enzovoort.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Bij LSA zaden wordt je niet misselijk van de smaak, maar van bepaalde stoffen die erin/op zitten. Daar gaat appelmoes niet tegen helpen.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoord dat het schilletje wat om de LSA zaad zit zorgt voor de misselijkheid. Dit kan je eraf peuteren. Ik weet niet of het helpt, maar als je denkt dat het helpt scheelt het al een hoop.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat is wel hoofdoorzaken van de misselijkheid, maar ga jij de schilletjes van +/- 200 morning glory zaadjes peuteren? :P
Ook van HWBR zaadjes valt het tegen.
Er zijn methoden om niet die schilletjes binnen te krijgen, bijvoorbeeld de zaadjes fijnstampen, de fijngestampte zaadjes in een theezakje doen en dit theezakje voor een flinke tijd in water laten trekken.
Dit is ook wat ik had gedaan, geen schilletje binnen gekregen voor zover ik weet, maar toch werd ik vreselijk misselijk...

Psychedelic

soldiermoney zei:
Ik heb gehoord dat het schilletje wat om de LSA zaad zit zorgt voor de misselijkheid. Dit kan je eraf peuteren. Ik weet niet of het helpt, maar als je denkt dat het helpt scheelt het al een hoop.

Het werkt :wink:!

soldiermoney zei:

Heb dit 2 dagen geleden gedaan.. Ben nog behoorlijk misselijk geworden.. :rolleyes:

red

Newbie
Ik heb al een paar keer lsa (hbwr) op
nog nooit last van misselijkheid gehad alleen maar goede trips gehad.

Een maat van me word altijd misselijk ff kotsen en dan voelt hij zich weer goed

Psychedelicious

soldiermoney zei:

Ik had de schilletjes er ook afgehaald en was kotsmisselijk het eerste uur
daarna overgegeven en toen had ik er geen last meer van
extreem wazig getript trouwens, alsof ik geen emoties meer had...
zoiets had ik echt nog nooit meegemaakt

belgium92

Newbie
hallo allemaal ik heb klimmende winde zaadjes geplukt, het waren paarse bloemen maar wel zeker klimmende winde. maar ik weet niet zeker of dat de juiste plant is nu...
ik heb iets meer dan 250 zaadjes, is dit te veel of heb ik er meer nodig? en hoe werkt dit ongeveer?
bedankt

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Voordat je gaat plukken, eerst nadenken.

Door te determineren had je kunnen weten of het een echte morning glory betreft.
De kleur van de bloem zegt helemaal NIETS.

De hoeveelheid zaad zegt ook weinig, en wees hier voorzichtig mee.

Als je de verkeerde plant te pakken hebt kun je jezelf vergiftigen (geen idee of er gelijkende soorten zijn met toxische effecten). Ook verschillen de concentraties werkzame stoffen enorm tussen verschillende cultivaties van de morning glory, en zelfs binnen dezelfde soort kunnen flinke verschillen zitten zoals het klimaat. Maar ook per plant kan het anders zijn, wees hier dus voorzichtig mee.

Lees je eerst goed in voordat je iets plukt, en gebruikt.

http://azarius.nl/encyclopedia/5/Morning_Glory_zaden/

Bovenaan