Losse tanden

foreverinspace

Belezen gebruiker
Hey daar,

Ik heb er de laatste tijd wel wat ruige feestjes op zitten en heb wel eens een avond mdma genomen andere keer coke en andere keren en dagen erna pep en op alle feesten/dagen goed geblowd. Ze doen pijn en mn voorste tanden van mn onderste rij staan wat losjes en je kan ze lichtjes wiebellen ondanks dat ik men tanden elke dag 2x poets, flos, mondspoel , gezond eet en drink geen suikers. Hebben jullie hier ook wel eens last van? Ik maak me behoorlijk zorgen omdat een vriend van me door een vroegere pep verslaving zijn achterste tanden is kwijtgeraakt. Ik heb innieder geval al een afspraak bij de tandarts volgende week maar ben er niet gerust in :confused:

edit: ben trouwens al langer daneen jaar gestopt met roken en gisyeren gestopt met blowen en ga die partydrugs ook maar is tijdje achterwege laten :confused:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb regelmatig nachtmerries over loszittende/uitvallende tanden en deze post bevordert mijn toekomstige nachtrust waarschijnlijk niet echt :(

Maar goed: ja van die middelen krijg je een droge mond en dat is heel erg slecht voor je gebit, omdat je speeksel je gebit beschermt. Dus het ligt waarschijnlijk aan alles wat je gebruikt hebt. Zou het bij de tandarts wel even aangeven.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Ik heb regelmatig nachtmerries over loszittende/uitvallende tanden en deze post bevordert mijn toekomstige nachtrust waarschijnlijk niet echt :(
Hahaha
Heb vroeger ook vaak gehad, dan droomde ik dat me tanden uitgevallen waren en dat ik ze er terug ingezet had. Helemaal op de verkeerde plaats welliswaar.
Het rare is als je dan wakker word dat het 'niet 'juist' voelt met je gebit :)

DevilWish

Newbie
ZERO- zei:
Dat heb ik ook :( pas mee gemaakt een tand viel gewoon uit en de andere (alle andere eh ) zatten gewoon helemaal los :openmouth: woww ik was echt opgelucht toen ik wakker werd en naar de spiegel keek en had mijn tanden op zijn plaats

MP85

Newbie
Ik heb ook regelmatig dromen gehad waarin mijn tanden uit mijn mond vielen en ik ze wanhopig terug wilde plaatsen.

Dit soort dromen hebben absoluut een betekenis. Op het onderstaande forum spreken mensen erover. Zo word hier aangegeven dat bij deze specifieke droom een verandering in je leven gaat plaats vinden of heeft plaats gevonden. Een beslissing die je hebt gemaakt, of gaat maken.

Zover ik heb begrepen is het in de meeste gevallen positief. Het heeft iets te maken met hoe je geboren bent "zonder tanden" het begin van je leven, een nieuwe start. Net zoals bijvoorbeeld een belangrijke beslissing die je hebt gemaakt die je leven doet veranderen. De nieuwe start? Get it :)

http://www.droominfo.nl/phorum/read.php?1,8855

ehv040

Newbie
MP85 zei:
Ik heb ook regelmatig dromen gehad waarin mijn tanden uit mijn mond vielen en ik ze wanhopig terug wilde plaatsen.

Dit soort dromen hebben absoluut een betekenis. Op het onderstaande forum spreken mensen erover. Zo word hier aangegeven dat bij deze specifieke droom een verandering in je leven gaat plaats vinden of heeft plaats gevonden. Een beslissing die je hebt gemaakt, of gaat maken.

Zover ik heb begrepen is het in de meeste gevallen positief. Het heeft iets te maken met hoe je geboren bent "zonder tanden" het begin van je leven, een nieuwe start. Net zoals bijvoorbeeld een belangrijke beslissing die je hebt gemaakt die je leven doet veranderen. De nieuwe start? Get it :)

http://www.droominfo.nl/phorum/read.php?1,8855

ben met jou helemaal mee eens, betere uitleg bestaat niet :grin:

Bovenaan