Ik gebruik heel sporadisch benzo's hier bij moet je aan één keer in de twee maanden denken. Ik gebruik ze liever zo min mogelijk omdat ik geen zin heb in tolerantie, verslaving, slaap-afhankelijkheid en meer dingen.
Waarom ik een benzo voor cannabis kies. Nooit ergens aangegeven en vind deze twee middelen erg gelijk aan elkaar. Als ik paar redenen moet geven waarom ik een benzo voor cannabis moet trekken;
-Ik zou in grote mate van cannabis (ik rook eigenlijk bijna altijd wiet ipv hasj) paranoia worden.
-Het is slecht voor je longen
-Je wordt er in mijn ogen intens lui van. Veel mensen geven aan dat ze er beter op kunnen focussen. Je bent dan verslaafd of er zit iets niet helemaal goed (add of iets dergelijks) een normaal persoon kan hier dus niet beter op concentreren.
-Ik word de community een beetje zat. Hier bij bedoel ik dat ik zo veel "mede-blowers" ken die dan gaan zeggen dat wiet een plant van god is. Praise de rastafari etc. Oke, bob marley is een legend maar doe niet als of je hem probeert te zijn. Ze kunnen gewoon echt
niet toegeven dat wiet slecht voor je is. Hoe kortzichtig kan je zijn of hebben zij gewoon echt te veel geblowd? Ik zeg niet dat wiet slechter is als benzo's of als ze iets toegeven de "alcohol-voorbeeld" geven maar wiet is gewoon niet goed voor je.
En nog een reden voor mij om een benzo voor cannabis te trekken is verslaving. Ik heb de afgelopen jaren echt heel veel geblowd. Vooral afgelopen jaar ben ik intensief gaan blowen wat eigenlijk soort van dagelijks werd. Stoned op school, stoned thuis, stoned slapen en stoned muziek luisteren en vooral Bob Marley.
Ik ben op blowen gewoon uitgekeken. Ik vind het een beetje saai geworden en heb het (dat ik dit ooit durf te zeggen) te veel persoonlijk gedaan om het nog echt leuk te vinden.
Een jointje eens in de twee weken is hartstikke lekker maar deze die-hard blower vind er niks meer aan
Waarom ik wiet zou kiezen. Lekker makkelijk te kopen. Erg smakkelijk en een vertrouwde high.