Longvloei in Amerika?

STRANQER

Experimenterende gebruiker
Ik ga in de zomervakantie voor het eerst naar Amerika, nou wou ik weten of ze daar ook longvloei verkopen. En zo nee, heeft de lokale dealer daar t wel?

Lavalamp

Bewuste gebruiker

Hoop ik voor jou.

KoxBox

Badass junkie
Lavalamp zei:

Hoop ik voor jou.

:tearsofjoy:

OT: ik zou vooral wiet meenemen naar Amerika echt zo veel mogelijk eigenlijk, het is daar nu toch gelegaliseerd en op het vliegveld controleren ze daar al jaren niet meer op.

Oom Klaas

Badass junkie
STRANQER zei:
Ik ga in de zomervakantie voor het eerst naar Amerika, nou wou ik weten of ze daar ook longvloei verkopen. En zo nee, heeft de lokale dealer daar t wel?

Nee, in amerika rookt men alleen met kranten en dergelijke.

Fantan

Experimenterende gebruiker
SmokeMe zei:
Langvloei meenemen :tearsofjoy: :tearsofjoy:

please be kidding

dude... het is maar vloei. dat kan je overal mee naar toe nemen. je kan er toch ook shaggies van draaien! it's just a little piece of paper.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Fantan zei:
SmokeMe zei:
Langvloei meenemen :tearsofjoy: :tearsofjoy:

please be kidding

dude... het is maar vloei. dat kan je overal mee naar toe nemen. je kan er toch ook shaggies van draaien! it's just a little piece of paper.

Het is daar net zo goed in de supermarkt te koop

Je gaat toch ook geen flessen cola meenemen

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
In Amerika hebben ze Bambu langevloei. Het is gewoon normale sjagvloei, maar dan groter, veel groter. Ik zou je aanraden om daar gewoon bluntwraps te kopen, is lekkerder en brandt veel minder snel. Beide zijn gewoon overal te koop. Of neem zelf vloei mee :wink:

Zalmpy

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
je kan ook kleine vloeitjes aan elkaar plakken

dan vind ik dat Big Bambu toch echt veel handiger klinken...

maar hoe wil je daar aan wiet komen? want als je het daar koopt van iemad kan je ook wel longvloei kopen

KoxBox

Badass junkie
Wiet + Amerika = Epic Fail.

Ooit eens met een Amerikaan een jointje gerookt, hij lag 4uur half out op de grond te spacen. :tearsofjoy:

KoxBox

Badass junkie
Arizona zei:
KoxBox zei:
Ooit eens met een Amerikaan een jointje gerookt, hij lag 4uur half out op de grond te spacen. :tearsofjoy:

en dus.. kunnen alle Amerikanen niet tegen blowen :confused:

Nee, dat zeg ik toch niet... Ik bedoel gewoon dat de kwaliteit daar echt verschrikkelijk slecht is.
+ dat het je een rib uit je lijf kost om een paar grammen te krijgen.

Oom Klaas

Badass junkie
Gecontroleerd in de zin van, huisarts huisarts ik heb last van hoofdpijn heel erg auwie auwie!

Oke jongen, hier is je pas ga maar blowen

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Gecontroleerd in de zin van, huisarts huisarts ik heb last van hoofdpijn heel erg auwie auwie!

Oke jongen, hier is je pas ga maar blowen

Mediwiet haal je toch niet bij de dealer...

Oom Klaas

Badass junkie
Nee dat klopt, maar het ging me d'r om dat de kwaliteit van wiet in de us echt niet zo slecht is.
Alhoewel het op de straat daar altijd nog veel slechter is dan hier, ze beginnen het langzaam aan een beetje te leren.

KoxBox

Badass junkie
Misschien is dat dan de laatste jaren verbeterd, het is wel al 3 jaar geleden dat ik die gast gezien heb. Maar toen was het echt erg gesteld daar...

Zalmpy

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Misschien is dat dan de laatste jaren verbeterd, het is wel al 3 jaar geleden dat ik die gast gezien heb. Maar toen was het echt erg gesteld daar...

hangt er ook van af uit welk deel van amerika die kwam he? ik denk dat je moet zoeken naar iets wat geimporteerd is uit mexico, daar is het toch legaal? dan zou het ook wel goeie kwaliteit zijn :)

Arthur King

Wijs gebruiker
StonerSmile zei:
KoxBox zei:

hangt er ook van af uit welk deel van amerika die kwam he? ik denk dat je moet zoeken naar iets wat geimporteerd is uit mexico, daar is het toch legaal? dan zou het ook wel goeie kwaliteit zijn :)
In Mexico is het illegaal, ik geloof dat er genoeg (goede) wiet te vinden is in British Columbia, Canada en dat dat nog weleens over de grens komt.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Arthur King zei:
StonerSmile zei:
KoxBox zei:

In Mexico is het illegaal, ik geloof dat er genoeg (goede) wiet te vinden is in British Columbia, Canada en dat dat nog weleens over de grens komt.

BC Bud :stoned:
Schijnt erg goeie shit te zijn.

Escoban

Bewuste gebruiker
StonerSmile zei:
KoxBox zei:

Klopt, Californië heeft het hele medicinale wiet systeem waar het inderdaad gewoon neer komt op: "Ik heb last van rugpijn, stress en slapeloosheid.", vervolgens krijg je gewoon een pasje in je handen gedrukt waarmee je X maanden lang wiet mag kopen bij medicinale wiet verkopers. Ze schijnen daar erg veel te experimenteren met verschillende strains en dergelijke (ik zag laatst een artikel over wiet die ze verkochten die in hasj olie gedompeld was). Ook door de nieuwe wetgeving van Obama mogen al die wiet winkels niet meer random ingevallen worden door de politie, wat het dus allemaal vrij makkelijk maakt.

In andere delen van de VS schijnt wiet echter nog steeds zo slecht als altijd te zijn. En het is er overal (zelfs in Californië) nog steeds pleuris duur.

Bovenaan