• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live tripreport DOM (21-11-16)

Hallo allemaal!

Vooreerst wil ik mededelen dat dit de eerste tripreport is die ik ga schrijven. Zeker omdat het een live tripreport gaat worden, zal de grammatica niet top zijn, maar dat hoort en natuurlijk bij.

Ik zal me eerste even voorstellen. Mijn naam is Kevin, 19 jaar en woon vlakbij Leiden. Ik ben sinds begin dit jaar in aanraking gekomen met drugs, vooral psychedelische drugs. Het begon met het proberen van paddo's. Nadat dit niet veel effect gaf (misschien omdat het onder de toonbank vandaag kwam), heb ik later wat truffels geprobeerd. Door deze ervaring ging er een wereld voor me open. Ik kreeg veel inzichten, vragen en antwoorden.

Na deze ervaring ben ik meer gaan experimenteren met (1p-)LSD, 2-CB, DMT, Ketamine, MDMA en 4-ACO-DMT. Bij mijn vorige bestelling kreeg ik er 2 blotters DOM bij, na wat research op dit stofje kwam ik er vooral achter dat een extra goede voorbereiding (in tegenstelling tot LSD etc.) nodig is, zeker omdat de piek van dit stofje tot wel 20 uur kan duren.

Ik ben van plan dit stofje op maandagavond te gaan nemen rond 7 uur in de avond. De voorbereidingen die ik wil gaan nemen:
  • Eten/drinken: Instant noodles, fruit, water, sap.
  • Muziek: Spotify playlist, youtube playlist (Ik zal tijdens de tripreport posten waar ik zowel naar luister)
  • Film: Nog geen flauw idee, iemand leuke ideeën? Wel heb ik een beamer, dus deze ga ik waarschijnlijk ook aanzetten hiervoor.
  • Overige: Heeft iemand nog tips voor verdere voorbereidingen?
Vanaf het moment dat ik de blotters heb genomen, zal ik het bericht aanpassen met de tijd erbij.

Bedankt voor het lezen!

20:00 - T+0:00
Iets later dan verwacht heb ik de blotters in mijn mond gestopt. Ik had geen flauw idee dat ze zó bitter waren, alsof je een heel bakje rucola in je mond stopt. Ach, het hoort natuurlijk bij.

Voor het laatst om 6 uur een luchtige maaltijd op. Met nieuwe stofjes kijk ik altijd uit met wat ik eet, ik word snel misselijk.

Op de foto kan je de DOM blotters rechts zien, twee blotters van 2,5mg. Als vergelijkingsmateriaal zie je links twee blotters LSD. Het verschil in grootte mag er dus wel wezen :)

Aangezien het het wat langer duurt om in te kicken, vermaak ik mezelf even met het spel Overwatch op de computer. Als ik íets merk, laat ik het hier weten :sunglasses:

Mindless zei:
Fijne trip toegewenst. :)

Ik zal hier zo nu en dan even kijken, ben benieuwd naar je trip. :)
Dankje!

21:00 - T+1:00
Net mijn honden uitgelaten, buiten erg vreemde geluiden gehoord. Héle hoge pieptonen op bepaalde plekken. Mijn honden hebben lichtgevende neon halsbanden, dat ziet er heel leuk uit in het donker, de kleuren zijn overal te vinden gelijk.

Het stofje zit nu op zijn piek. Visueel is het erg LSD vergelijkend, in mindere mate. De amfetamine in dit stofje is wel duidelijk merkbaar. Verder is het niet moeilijk om op normale manier te functioneren, alhoewel focussen wel moeilijker is.

Ondertussen aan het luisteren naar Moderat zijn laatste album, genieten van CEI's en ontraadselen van gedachten. :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Fijne trip toegewenst. :)

Ik zal hier zo nu en dan even kijken, ben benieuwd naar je trip. :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
En bevalt het nog steeds goed ? :)
Is de piek er al voor jou gevoel? Veel plezier in ieder geval!

PS:
Heb je berichten samengevoegd leest makkelijker. Houd dit topic voorlopig in de gaten eindelijk een keertje de kans zo'n live report 'live' te zien / lezen.

Peace

00:00 - T+4:00

De piek is nog goed te vinden, geen afzwakkende momenten. Nogmaals is het visueel heel erg te vergelijken met LSD alleen dan wat minder. Dit stofje is qua amfetamine wel meer aanwezig. Het is in de piek nog makkelijk normaal te functioneren, zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld +/- 250ug LSD.

Ook wel grappig is dat pijnen veel meer naar voren komen. Als ik me verkeerd strekt voel ik het gelijk meer.

Verder nuttig ik mij met fruit, wat eindeloos online researchen en muziek van Bonobo

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Thanks for The update! Klinkt alsof je echt compleet bewust bent van elk gedeelte in je lichaam en brein.
Enjoy mate!

Tijdloos zei:
Thanks for The update! Klinkt alsof je echt compleet bewust bent van elk gedeelte in je lichaam en brein.
Enjoy mate!
Bedankt!

03:30 - T+7:30

Het effect begint nu langzaam minder te worden. Afterglow te vergelijken met LSD is aanwezig. Verder heb ik de afgelopen uren besteed aan het luisteren van muziek (shpongle) en meditatie. Gepland staat een stokje :stoned: en naar bed, afwachten hoe dat gaat.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad hoop voor je dat het amfetamine stukje weg is. Zo kom je wel over. Een mooie kennismaking ermee lijkt me.
Slaapze zo!

En veel dank voor het delen / tikken tijdens de trip.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nog steeds aan het trippen?

Apart hoe dit nog een stuk meer stimuleremd is dan lsd en zo. Ik vind dat vaak al teveel.

t3ll4v1st

Experimenterende gebruiker
Ha! Ik speel ook veel overwatch!
Mocht je een keer samen willen spelen kan je me toevoegen:
m'n battletag is: tellavist#2443
:mrgreen:

Mijn excuses voor de late afronding, alsnog:

Het was verder nog moeilijk om in slaap te komen, rond 9 uur lukte het. Dat is dus 13 uur na inname. De dag erop had ik nog een lichte afterglow.

Verder heb ik besloten om een aantal maanden te stoppen met drugs. Ik moet even aan mezelf denken en focussen op examens van school.

(@t3ll4v1st ik heb je toegevoegd)

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
t3ll4v1st zei:
Ha! Ik speel ook veel overwatch!
Mocht je een keer samen willen spelen kan je me toevoegen:
m'n battletag is: tellavist#2443
:mrgreen:

Voeg mij maar ook toe: Oortjess#2507

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Grappig om weer een DOM report te lezen, heb het hier ook al in huis maar nog niet zoveel tijd gehad voor een lange trip. Na 13 uur al kunnen slapen valt me mee eerlijk gezegd, bij mij duurde dat met DOC ruim 20 uur. Maar was toen ook al in de ochtend begonnen, scheelt misschien ook.

5mg klinkt redelijk mild zoals je het beschrijft, klopt dat?

Psychedelibee zei:
Grappig om weer een DOM report te lezen, heb het hier ook al in huis maar nog niet zoveel tijd gehad voor een lange trip. Na 13 uur al kunnen slapen valt me mee eerlijk gezegd, bij mij duurde dat met DOC ruim 20 uur. Maar was toen ook al in de ochtend begonnen, scheelt misschien ook.

5mg klinkt redelijk mild zoals je het beschrijft, klopt dat?

Het viel qua slapen inderdaad wel mee, online is ook te vinden dat DOM normaal langer hoort te duren, waarschijnlijk speelde mijn slaaptekort rond die tijd wel mee ja.

5mg is een beetje het gemiddelde denk ik. Als ik die dosis zou moeten vergelijkend LSD, komt het met 150ug wel overeen. zelf neem ik meestal 250ug LSD, dus de psychedelische effecten waren wel mild ja.

Bovenaan