• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live tripreport 1p-lsd 185*microgram

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Vandaag is de dag. 200mic 1p-lsd. Ik ga een tripreport in mijn notities bijhouden maar als ik r aan denk zal ik ook hier zo nu en dan een kleine live-update geven. Ik ga het over 2.5 uur innemen. Nog laatste tips/advies? Ik ga nu ff wat middelgroots eten dus wat eitjes en een beetje rijst zodat straks mn maag niet vol is. Ik ga nog voordat ik t inneem, even lang de supermarkt wat fruit, thee, brood, mn avondeten en andere dingen halen. Wat vinden jullie altijd lekker tijdens n trip om te eten? Verder ga ik voor ik t neem even goed rekken en stretchen en ga ik even mediteren een minuutje of 10. Denk dat ik nog even doorga daarmee zodra ik t heb ingenomen. Aangezien de (gezonde) spanning toch wel erg hoog is nu.

Stel ik raak in paniek/stres dat t te overweldigend wordt, nog tips daarvoor en dingen die je absoluut niet moet doen? Gewoon een soort anker om je safe te houden.
Alvast bedankt.
I'll keep u updated.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
We zitten er nog vol in echter is de piek wel voorbij. Zit op een plateau nu wat langzaam afbouwt. Ik twijfel of ik vanavond een jointje zal roken of niet. Af en toe heb ik nog steeds een gevoel van ego oplossing. Gewoon echt je lichaam niet voelen echter heb ik al de hele trip een beetje hoofdpijn die me op de achtergrond de hele tijd heeft beziggehouden besef ik me nu.

• Like
Waarderingen: ljuv

Пусто

Bewuste gebruiker
We zitten er nog vol in echter is de piek wel voorbij. Zit op een plateau nu wat langzaam afbouwt. Ik twijfel of ik vanavond een jointje zal roken of niet. Af en toe heb ik nog steeds een gevoel van ego oplossing. Gewoon echt je lichaam niet voelen echter heb ik al de hele trip een beetje hoofdpijn die me op de achtergrond de hele tijd heeft beziggehouden besef ik me nu.
Heb je wel water gedronken het is best warm,

Fijne reis nog ❤️🧡💛💚💙💜

• Like
Waarderingen: ljuv
Bovenaan