Beste LSD freaks, wetenschappers, modjes, wannabee modjes, junks , netafgekickte, winners en losers.
Mij was al opgevallen dat de Cristal Clear Liquid Drips anders voelen en doen trippen dan andere lsd soorten, zoals microdots, gellycps en papertrips.
De stelling:
Iemand beweert tegen mij dat liquids schoner zijn dan papertrips.
Tijdens het proces om de lsd op de papieren blotters tekrijgern en vooral te behouden zijn bepaalde stofffen gebruikt.
Wie kan ons op dit forum meer vertellen over die stoffen wat ze doen hoe ze heten ?
En vooral de vraag:
Is liquid LSD minder schadelijk omdat deze die stoffen niet heeft ?
Is liquid LSD daarom *'beter' in zijn uitwerking ?
Heeft het karton die die onbekende stoffen bevat dan een bijwerking ?
* Wat is beter? Defineer beter .... want alle lsd is lekker, er is alleen sprake van een ondeling subtiel verschil.
Ik bedoel is het helderder, meer of minder golvend, meer geestelijk, meer lachen huilen of gewoon meer trippen ?
Is er ook nog onderling verschil in de lsd cristal ?
Dus als er 5 producenten een gram lsd cristal op tafel neerleggen en we nemen 5 proefkonijnen. Zullen deze dan ook daadwerkelijk kunnen onderscheiden dat de 5 cristallen onderling ook nog is verschillen.
Vragen stellingen en beweringen ...
Gegroet
Stonie
Mij was al opgevallen dat de Cristal Clear Liquid Drips anders voelen en doen trippen dan andere lsd soorten, zoals microdots, gellycps en papertrips.
De stelling:
Iemand beweert tegen mij dat liquids schoner zijn dan papertrips.
Tijdens het proces om de lsd op de papieren blotters tekrijgern en vooral te behouden zijn bepaalde stofffen gebruikt.
Wie kan ons op dit forum meer vertellen over die stoffen wat ze doen hoe ze heten ?
En vooral de vraag:
Is liquid LSD minder schadelijk omdat deze die stoffen niet heeft ?
Is liquid LSD daarom *'beter' in zijn uitwerking ?
Heeft het karton die die onbekende stoffen bevat dan een bijwerking ?
* Wat is beter? Defineer beter .... want alle lsd is lekker, er is alleen sprake van een ondeling subtiel verschil.
Ik bedoel is het helderder, meer of minder golvend, meer geestelijk, meer lachen huilen of gewoon meer trippen ?
Is er ook nog onderling verschil in de lsd cristal ?
Dus als er 5 producenten een gram lsd cristal op tafel neerleggen en we nemen 5 proefkonijnen. Zullen deze dan ook daadwerkelijk kunnen onderscheiden dat de 5 cristallen onderling ook nog is verschillen.
Vragen stellingen en beweringen ...
Gegroet
Stonie