MetaalKonijn zei:Liefde is een vies hoge telefoonrekening.
lot zei:MetaalKonijn zei:Liefde is een vies hoge telefoonrekening.
dat heeft mijn vriend inderdaad ja :P

Patta_freak zei:''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz
azgaza zei:Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.
Fishhead07 zei:azgaza zei:Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.
Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel![]()
azgaza zei:Fishhead07 zei:azgaza zei:Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel![]()
Ja zeker; en de laatste die ik dus kapot achterliet, en die na 4 maanden nog steeds helemaal verdrietig, depressief en in de war is, was een relatie van 2 jaar, hij (en ik toendertijd) dachten dat het misschien wel levenslang zou kunnen zijn. Maarja die dingen kan je niet voorspellen.
SneeuwWitje zei:i know for sure.
MetaalKonijn zei:SneeuwWitje zei:i know for sure.
Weet je niet. :P
azgaza zei:Dat dacht ik ruim een half jaar geleden ook. Was niet zo.
Ellesdee zei:azgaza zei:Dat dacht ik ruim een half jaar geleden ook. Was niet zo.
idem...
dacht dat ik en mn ex lang bij elkaar zouden blijven (werd dus een relatie van 2jaar )