Liefde is...

Liefde is een chemisch proces dat moet leiden tot voortplanting.

• Feit.

Stemmen: 14 45,2%
  • Mening.

Stemmen: 17 54,8%

• Totaal aantal stemmers
    31

Hempy

Bewuste gebruiker
Gelezen in het "Feit - Mening topic :

Intoxicated:

'liefde is een chemisch proces dat moet leiden tot voortplanting.'

Qocaïne

Badass junkie

:openmouth: Shoot Me :beer:

minn

Badass junkie
Liefde is

Fijn
Gezellig
Lief
Vertrouwt
Nieuw
Eng
Warm
Sexy
Liefdevol
Aardig
Pijnlijk

Het is alles wat het is. Voor iedereen anders, het is maar hoe je ermee omgaat.
Op het moment voel ik ook liefde, en échte liefde is geven en nemen en als dat goed in balans is (voor je gevoel) dan is het liefde. En het voelt zo fijn.
Liefde is ook eerlijkheid, en door die eerlijkheid krijg je zekerheid. Juist doordat je je zo zwak opstelt kan je van de ander een eerlijk antwoordt krijgen en daardoor je zekerheid.
Ook is wat mensenkennis vereist. Je moet wel weten tegen Wie je je zo opstelt, en tegen Wie je je gevoelens uit en zo eerlijk bent.

Liefde is de beste drug. In combinatie met seks alleen maar beter. Andere drugs zijn voor mij een bijzaak, een extra extraatje. Zonder kan ook 100%.

minn

Badass junkie
Het is wel inderdaad, zoals ik al zei, hoe je ermee omgaat. Hoe zwaar je het voor jezelf laat tellen, hoe erg je je erin laat meeslepen.
Het is ook vooral iets persoonlijks.
Voor mij is échte liefde ook het meest ziekmakend als het verkeerd zou lopen. Vooral nu ik weet wat echte liefde is.

Mac...

Badass junkie
Zoals ik ook in het feit/mening topic al opmerkte,

liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken!!

Nja iets chemisch is het zeker niet
en leiden tot voortplanting al helemaal niet
liefde is een kutgevoel dat je alleen in de beginfase kan tegenhouden
en als je eenmaal in de val bent getrapt zul je merken dat uiteindeljijk je keer op keer gekwetst zult worden

Wat overigens niet wegneemt dat ik soms maar wat te graag in die val trap..

Play_bunny

Wijs gebruiker
mening! Jij vind dat dat zo is. Zo sta jij tegenover liefde. Je probeert er een feit van te maken door het gebruiken van het werkwoord "zijn".

Zoals MetaalKonijn al zei: liefde is ondefinieerbaar, want wat voor jouw liefde is, hoeft voor mij geen liefde te zijn en andersom.

Mac...

Badass junkie
want wat voor jouw liefde is, hoeft voor mij geen liefde te zijn en andersom.

hmm, denk niet dat die gevoelens erg veel verschillen, liefde is toch wel zo'n heftige emotie dat je echt wel weet wanneer je van iemand houdt en wanneer niet. En dan bedoel ik echt het liefde-houden van, want bij vrienden/fam ea kan dat wel verschillen.

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
en als je eenmaal in de val bent getrapt zul je merken dat uiteindeljijk je keer op keer gekwetst zult worden

Wat overigens niet wegneemt dat ik soms maar wat te graag in die val trap..
tja je kan het ook zo zien :

dat je gekwetst word betekend wel dat het iets bijzonders was, bij mij deed/doet het ook wel pijn maar dat betekend niet dat ik er spijt van heb , ben er eigenlijk wel blij om als het me weinig zou doen zou toch geen goed teken zijn.
ik vind het ''gekwetste' erna de fijne tijd die je daarvoor had wel waard.

spacekonijn

Badass junkie
over de stelling ,
nee liefde is geen chemisch proces wat moet leiden tot voorplanting.

liefde kan je ook hebben voor je kat of hond , aantrekkingskracht en opwinding dat zijn ewl chemische processen die voor de voortplanting moeten zorgen.

spacekonijn

Badass junkie
:mrgreen:

nee ik zeg toch , liefde kun je ook hebben voor een hond of kat .

klinkt raar maar is wel waar , en met je kat of hond wil je niet voortplanten dus liefde is geen chemisch proces dat tot voortplanting komt .

minn

Badass junkie
Een gevoel kan een onverklaarbare reden zijn. Die heb jij ook vaak zat deranged.
Van die gevoelens.
Als ik het bij het juiste eind heb.

lot

Badass junkie
liefde is iets wat je wil delen, en iets wat je kan kwetsen..
dat kwetsen laat zien in wat voor waan je de afgelopen tijd hebt geleefd.

Deranged

Badass junkie
Liefde is iemand de waardering geven die hij verdient

Liefde is iemand niet een liefdestrauma voor de rest van z'n leven bezorgen

Liefde is niet kapot te maken door constante mentale druk en al helemaal niet zonder een echt duidelijke reden

Liefde is of dit of de hoerenkiet

minn

Badass junkie
Deranged zei:
Liefde is iemand de waardering geven die hij verdient

Liefde is iemand niet een liefdestrauma voor de rest van z'n leven bezorgen - Het is maar wat je er zelf van maakt. Jij zorgt zelf dat je er een trauma aan overhoudt. Hoe ga je ermee om?

Liefde is niet kapot te maken door constante mentale druk en al helemaal niet zonder een echt duidelijke reden - gevoelens zijn soms onverklaarbaar, accepteer het of ga dood.

Liefde is of dit of de hoerenkiet

voor de rest was ik het er wel mee eens

Deranged

Badass junkie
Liefde is niet weg vluchten wanneer het moeilijk wordt

Liefde is daardoor ook niet kapot te krijgen

Liefde is daarover geen verwijten maken

Liefde is hier uit kunnen komen

Bovenaan