Leukste tripje?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Das echt moeilijk te zeggen omdat elk middel ze eigen karakteristieke werking heeft.

Salvia is leuk/leerzaam om te doen maar dat kan je moeilijk vergelijken met paddo's of LSD.

Dus mijn antwoord: Alle natuurlijke tripmiddelen+LSD staan op 1 lijn qua 'leukst om te doen', elk heeft wel z'n eige leuke dingetje wat je in een ander tripmiddel juist mist.
Dus kan echt niet kiezen bij deze...

grts

Derrrp

Experimenterende gebruiker
Ik heb alleen nog maar truffels gehad, dus daar kan ik niet echt op antwoorden :tearsofjoy:.
Al heb ik wel van horen zeggen en gelezen dat LSD ziek lang kan duren (hangt er natuurlijk vanaf hoeveel mic je hebt), en dat zal voor mij misschien te veel kunnen worden.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ik vind tog MDMA omdat, je met geen 1 andere drug zo 1 word met je groep en dat love gevoel krijgt. bijv. met paddo's of truffels heb je totaal geen love gevoel. en samenhang in mijn geval ook niet. ik heb wel ooit van dit soort dingen gehalucineerd, maar nog nooit zo hard dan als ik dat van MDMA heb gedaan. maar ik heb nog geen LSD geprobeer dus dat kan nog veranderen. :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Cosmic Controler zei:
bijv. met paddo's of truffels heb je totaal geen love gevoel. en samenhang in mijn geval ook niet.

Dat is bij mij geheel anders!
Van paddo's voel ik steeds pure liefde en éénheid.
Zelfs magischer en krachtiger dan mdma soms.

Daaraan zie je dat het verschilt van mens tot mens...

grts

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik heb vandaag kennis gemaakt met de schone wereld van LSD. Een Yinyan dolfijntje stuurde me 6 uur lang in een euforische body high met leuke visuals. Vind het tot nu toe leuker/uitdagender dan paddo's. Ook minder chaotisch. Zit nu in de afterglow met mn wietpijpje op mn bed (:
Volgende keer maar eens in een andere setting doen.

Peace,

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Paperplane. zei:
Ik heb vandaag kennis gemaakt met de schone wereld van LSD. Een Yinyan dolfijntje stuurde me 6 uur lang in een euforische body high met leuke visuals. Vind het tot nu toe leuker/uitdagender dan paddo's. Ook minder chaotisch. Zit nu in de afterglow met mn wietpijpje op mn bed (:
Volgende keer maar eens in een andere setting doen.

Peace,

LSD spreekt me meer en meer aan de laatste tijd, maar tijdens mijn laatste trip ( op truffels ) had ik echt een slow-motion gevoel. De trip duurde me iets te lang en op het einde was ik gewoon echt moe en wou ik gaan slapen...maar dit ging natuurlijk niet want ik lag nog lang na te trippen. Is dit 'slow-motion' gevoel ook typisch voor lsd?

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
wat ik altijd raar vind is hoe iemand een trip te lang vind duren. als je jezelf enorm goed voelt door een drug, wil je daar tog niet uit of wil je tog niet dat het ophoud. dus als je zecht dat iets telang duurt voel je jezelf gewoon klote anders wil je niet dat het ophoud. tog ?

Bovenaan