leuk idee op lsd ?

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
io
een vriend van me wil zijn eige eens laten ingraven tot aan zen armen.
omdaarna als hij ingegraven is LSD te nemen. dat in een bos.
zou het een leuke ervaring zijn ? of beter om niet te proberen ?

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
weet ik niet.
hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden.

ik zelf zou het nooit doen, hou van men vrijheid van verplaatsen tijdens een trip
decochange

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
weet ik niet.
hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden.

ik zelf zou het nooit doen, hou van men vrijheid van verplaatsen tijdens een trip
decochange

Ik snap het ook niet echt, ten eerste wordt je er helemaal vies van, ten tweede.. ik kan me niet voorstellen dat iemand 12 uur lang in een hol in de grond wil zitten in zijn trip.
Als hij zich met de natuur verbonden wil voelen, dan kan hij toch ook gewoon in een bos trippen en vanalles aanraken? Of even een stukje (overdag!!) op blote voeten lopen (overdag voor de ergens-intrap-veiligheid, waar je in dit land nooit garantie voor hebt).

dfssdfde

Badass junkie
Gewoon in een bos trippen lijkt me wel genoeg om je met de natuur verbonden te voelen ja, ik zou echt slecht gaan als ik niet zou kunnen bewegen...
En dan ook nog mieren en dergelijke die op je gaan kruipen, lijkt me niet trip-bevorderend

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik zou eerder een hangmat ophangen, en daar in gaan liggen onder een deken. met een paar pakjes drinken binnen handbereik.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
weet ik niet.

lol, die neemt ''een met de natuur'' zijn wel erg serieus dan :P

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Kan ie nog beter gewoon in een boom gaan zitten :P

Maar 't 'lijkt mij dus echt geen goed idee,
vast zitten tijdens je trip...ik weet niet hoe dat op lsd zou zijn...
Maar op paddo's lijkt me dat echt nie leuk, dan wil ik vrijheid :hearteyes:

Ga met z'n 2en door 't bos rennen, kijk naar al die pracht om je heen,
raak 't aan en voel de natuur! :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Zal je het erg vinden als ik wat mislukte politiie honden het bos instuur? :hearteyes:

Ik vind het maar een vreemd idee. Ik denk als jij een spiegel voor je gaat houden dat je dan verandert in een mosima.

:grin:

jcutter

Badass junkie
Mmmm, je heet Dumpy.. :wink: Ga je eens verdiepen wat er gebeurt met vrouwlijke theedoeken als ze vreemdgaan. Google is een begin.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:
lucifer in the sky zei:
weet ik niet.

lol, die neemt ''een met de natuur'' zijn wel erg serieus dan :P

LOL echt he! :mrgreen:

Maar als hij het wil proberen moet hij het gewoon doen toch? Misschien werkt het beperken van zijn fysieke ruimte wel op het verbreden van zijn denkruimte? Of hij wordt gewoon helemaal para, ook lache.
Ik houd wel van die lijpe trip experimenten, weer eens wat anders dan vaag rondlopen toch!

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
hij had gisteren zijn eige tot aan zen voeten ingegraven. op de lsd
hij werd na 5 min al zot dat hij niet eens deftig kon bewegen.
mislukte poging.
en hij gaat het niet meer proberen.

Ellesdee

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
hij had gisteren zijn eige tot aan zen voeten ingegraven. op de lsd
hij werd na 5 min al zot dat hij niet eens deftig kon bewegen.
mislukte poging.
en hij gaat het niet meer proberen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
jcutter123 zei:
Mmmm, je heet Dumpy.. :wink: Ga je eens verdiepen wat er gebeurt met vrouwlijke theedoeken als ze vreemdgaan. Google is een begin.

over de kleine letters heen gelezen.. maar vind het nog steeds een cutgrap.

Majic

Experimenterende gebruiker
Vrije Geest zei:
Kan ie nog beter gewoon in een boom gaan zitten :P

Maar 't 'lijkt mij dus echt geen goed idee,
vast zitten tijdens je trip...ik weet niet hoe dat op lsd zou zijn...
Maar op paddo's lijkt me dat echt nie leuk, dan wil ik vrijheid :hearteyes:

Ga met z'n 2en door 't bos rennen, kijk naar al die pracht om je heen,
raak 't aan en voel de natuur! :hearteyes:
hippie ;P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
heel veel kussens op je bed leggen, naast bed allemaal lekkere hapjes op een bijzettafeltje, en een laken die je over je hoofd kan trekken als je erg hard gaat (geeft een gevoel van bescherming)

thermoscan met thee
thermoscan met koffie je weet nooit war je ttek in krijgt

flesje dropsiroop ( wauw, die is normaal al vreselijk lekker, smaakexplosie, die voel je in je tenen omhoogkomen, en knalt er aan de bovenkant weer uit)

takala

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
io
een vriend van me wil zijn eige eens laten ingraven tot aan zen armen.
omdaarna als hij ingegraven is LSD te nemen. dat in een bos.
zou het een leuke ervaring zijn ? of beter om niet te proberen ?

hehe om dan ineens te beseffen dat je helemaal niet vast wil zitten, zelf niet in de Aarde :) kan je beter gewoon in het gras ofzo gaan liggen.
Een bad echter, kan je je wel voorstellen!

En wolken kijken!!

psych-out

Bewuste gebruiker
GEK
LSD is geen wiet of alcohol ik heb al vrienden van mij zien flippe op LSD zelfs iemand zijn lichaam/geest was overgenome door de LSD en wist niet meer wat hij deed en sprong uit het raam.

LSD IS GEEN SPEELGOED

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn ook mensen die na een halve joint al uit het raam springen, of na een glas jenever ineens op straat gaan liggen. Nee het is niet de LSD die gevaarlijk is, maar de persoon die hem inneemt. Sommige mensen moeten er nooit aan beginnnen, anderen zouden er juist wél wat van moeten nemen.

Als je nooit hebt willen vliegen, zal LSD een boom van je maken, die vast in de grond staat, en je met je blaadjes in de wind laat spelen.

Mensen die uit ramen springen doen dat ook na paddo's, bovenmatige hoeveelheid wiet, of alcohol

Bovenaan