Leren

Fjur

Newbie
Hallo,

Ik heb al enige ervaring op het gebied van drugs (blowen, LSD, truffels en XTC), maar speed heb ik nog nooit genomen. Ik heb overmorgen twee examens die heel belangrijk zijn of ik slaag of niet, en nu zit ik er aan te denken om als het echt moet een klein beetje speed te pakken om net een paar extra uurtjes te leren. Ik ben ook niet zeker dat ik dat ga doen, maar als ik merk dat ik om 1 uur moe word morgenavond dan wil ik misschien wel een klein beetje pakken om even nog te kunnen doorzetten. Heeft er iemand tips? En hoe erg is de speedkater? Ik heb de volgende dag van 9-12 examen en van 1330-1630. Ben ik dan zo moe dat ik totaal niet meer in staat ben om deze te maken?

Bij voorbaat dank

Amateurtje

Wijs gebruiker
Als je om 01:00u speed ga gebruiken ga je niet veel tot geen nachtrust hebben en dat is ook niet ideaal..Als ik jou was zou ik wat vroeger speed nemen en dan leren tot 01:00-02:00...Als je een klein beetje neemt zal de kater niet zo erg zijn maar let wel op met speed..voor je het weet heb je ee gram binnen en dan wordt je examen een grote flop.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vraag me altijd af of het uberhaupt zin heeft om tot later door te leren, aangezien slaap ook weer veel doet bij het opslaan van informatie. En rust ook (tussen het leren door).

walnootje

Belezen gebruiker
ZERO- zei:
Ik vraag me altijd af of het uberhaupt zin heeft om tot later door te leren, aangezien slaap ook weer veel doet bij het opslaan van informatie. En rust ook (tussen het leren door).

Dat is zeker waar, ZERO!! Slaap heeft naast rust ook de functie om je dag te verwerken, om het simpel uit te leggen; Het is als een Harde schijf die bezig is met opslaan van informatie.

Maar om in te gaan op dit topic, een paar puntjes van "normale kwaliteit" speed is meer dan genoeg en als je weet dat speed ongeveer 4-6 uur werkt als je et snuift, dus gewoon even uitrekenen hoe laat je ongeveer moet nemen. Denk niet; ik voel niks, want van speed voel je ook niet veel maar et kan je net helpen om je wakker te houden. Tuurlijk voel je normaal gesproken wel wat van speed maar dat is vaak als je wat meer neemt, en dat lijkt me in jouw situatie zeker niet nodig :wink: .

eigenlijk raad ik het wel af, zeker als je nog niet bekend bent met het middel is het gewoon heel lastig om in slaap te komen.

Succes! :wave:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Speed voor examens? Lijkt me een uitermate slecht idee. Goeie nachtrust is veel belangrijker. Ik neem aan dat je de weken hiervoor toch college hebt gehad over die examens? Vertrouw op je hersenen, die onthouden meer dan je soms verwacht.

Tijdens de examens is het belangrijk dat je fit en uitgerust bent om al die informatie terug te kunnen halen en vragen te beredeneren, het zullen vast niet allemaal reproductievragen zijn neem ik aan?

Ik zou gewoon op tijd naar bed gaan en accepteren dat je niet meer kunt doen voor de dag, De volgende dag vlak voor je examen nog goed even alles doorkijken. Net even van te voren overleggen met medestudenten is ook altijd erg nuttig. Niet te veel stress, maar wel scherp zijn. succes!

Fjur

Newbie
Heb het uiteindelijk niet gedaan, examens gingen redelijk, heb eigenlijk geen idee of ik goede antwoorden heb gegeven. Wel overal een antwoord geven, dat wel haha. Afwachten dus.

walnootje

Belezen gebruiker
Fjur zei:
Heb het uiteindelijk niet gedaan, examens gingen redelijk, heb eigenlijk geen idee of ik goede antwoorden heb gegeven. Wel overal een antwoord geven, dat wel haha. Afwachten dus.

Beter man! Succes met de uitslag, als je echt een keertje pep wil gebruiken zal ik dat dan inderdaad lekker voor feestjes bewaren!

Bovenaan