Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het vieste voor mij is toch wel tequila, daar ben ik 3 jaar geleden eens ziek van geweest en toen ik het een tijdje daarop nog eens dronk kwam het er meteen terug uit. Dus nooit drink ik dat nog.
Het lekkerste : Kriek, witte wijn, bailey's, bacardi razz,...
Vieste drankjes:
1. Groc ofzoiets (nationale drank van Kaapverdië. Heb het gedronken bij een familiefeest van een vriend en het is ontzettend goor)
2. Jonge Jenever
3. Cheape zoete fruitdrankjes (in principe is de smaak redelijk neutraal maar ik krijg er flinke koppijn van en ik word er misselijk van)
nou ik had eerst een mix gemaakt van rum/bessensap/een onbekende sap?/ en nog iets
en dat was me toch lekker
voor de rest heb ik het niet zo op 1 bepaalde tequila (kan alleen de verpakking), de andere zijn nog wel te doen.
Die El Pico shit ofzo, echt walgelijk. Net als Petrikov. Ik snap niet dat mensen het lekker kunnen vinden. Na mijn eindfeest 2e klas heb ik ook afkeer tegen Pisang Ambon.
Wat ik wel lekker vind is Wodka Redbull, Bacardi Cola, Malibu Cola, Rosé bier, de meeste wijnen, champagne.
Lekkerste: Mijn allerbeste vriend JD, oftewel Jack Daniels, witte wijn en Baileys.
Smerigste: Tequila met citroen en zout, bah! Bier, passoa, safari etc.
Lekkerste drankje: Bacardi rum met een druppeltje cola
Vieste drankje: martini, het zou een vrouwendrankje moeten zijn maar ik krijg het gewoon echt niet weg..( Of ben ik soms geen vrouw ? )
Goorste: Pisang Ambon, maar de paarse varieteit. Ooit eens gekocht in 'n dronken bui omdat er guarana in zou zitten, wat erg lekker is. Foute koop. BAH!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.