Lekker/hard gaan op xtc/mdma

stampwijf

Newbie
Hallo! Ik vroeg me af waarom ik nou nooit s lekker los kan gaan op pillen of mdma. Ik neem heel af en toe wel s een keertje een pilletje of wat mdma. Ik heb er niet veel van nodig, want ik voel er vaak heel snel wat van. Ik word dan altijd heel slaperig (maar kan niet slapen) en hangerig. Ik kan dan ook bijna niet staan en moet dan lekker onderuit gezakt op de bank zitten of liggen en dan zit alleen maar met mn ogen dicht een beetje vaag te zijn.
Wat ik zo jammer vind is dat ik het niet op feesten kan doen, wat ik eigenlijk zo graag een keer wil. Ik heb het een paar keer geprobeerd op feesten, maar dansen kan ik dan niet meer en snap nergens meer wat van. De drukte en de warmte tijdens een feest wordt me dan teveel en ga ik out. Als ik dan weer naar buiten ga of ergens heen ga waar het rustig is dan gaat het wel weer. Maar dan word ik weer zo hangerig enzo. Hoe zou het komen dat ik het niet op feesten kan doen? Groetjes! :)

Carlitos

Badass junkie
Hmm ik had dat vroeger ook dat ik bijna geen kracht had om op me poten te staan.
Out ben ik nog nooit gegaan,wel is eventjes is slaap gevallen onder invloed".
Maar dat out gaan van warmte/drukte verhaal staat me niet aan dan lijkt het me toch niet dat je dat niet moet opzoeken (warmte/drukte) en het toch mischien een drug voor thuisgebruik is.

Een lijntje speed helpt vast wel voor het niet zo hangerig zijn.
Maar ik raad het niemand graag aan om aan de speed te beginnen en zeker niet als de rede is om niet zo hangerig te zijn.

stampwijf

Newbie
Nee, snap ik. Doe ik ook niet. Ik ga het ook niet opzoeken ofzo. Ik weet toch al dat ik het niet op feesten kan doen. Dus dan ga ik het niet nog s proberen. Maar vroeg me af of mensen misschien wisten hoe dat zou kunnen komen. Ik ben blijkbaar een echte thuisgebruiker haha :)

Carlitos

Badass junkie
Heb zelf heb ADD (en nog meer gebreken) maar word ook rustig van speed zoals vele ADHD'ers.
Dacht vroeger altijd dat het mischien daardoor kwam dat ik zo van de xtc werd ..
Dat hangerige gevoel is dus niet uniek ofzo,alhoewel ik niet van mensen spreek die dat ook hebben.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Ik heb ook ADHD.
Maar ik word juist helemaal leip van de mdma. Superveel energie enzo, en ik ben er ook heel gevoelig voor( heb weinig nodig om lekker te gaan).
maar van Amfetaminen (ritalin) word ik juist heel lam van. maar zo snel ik een grotere dosis pak dan merk ik het wel goed. En vaak lul ik dan veel meer als normaal enzo

Dubz

Bewuste gebruiker
Bij mij kan het allebei de kanten op, het ligt altijd aan set/setting.

Als ik op maandag weet dat er zaterdag een heel vet feest is, en ik mdma ga pakken, dan ben ik er op ingesteld helemaal los te gaan. Dit gebeurd dan ook.

Maar als ik bijvoorbeeld op een 'normaal' feestje ben (verjaardag of zo) en zit met wat vrienden buiten om een kampvuurtje en pak MDMA, dan wordt ik ook gewoon heel mellow en kan ik uren op een bank zitten met m'n ogen halfdicht.

Switchen tussen de twee vind ik ook niet moeilijk, op grote feesten ga ik het ene moment sta ik te springen voor de speakers, dan ga ik ff een uurtje chillen, om vervolgens weer flink te dansen. Het is maar net wat je er zelf van maakt denk ik.

knolselderij

Wijs gebruiker
jaah heb ik ook met pillen/mdma op t moment dat ik heb gebruikt en ie slaat in heb ik geen zin meer om te dansen terwijl ik daarvoor de hele dag los heb liggen gaan (op een feest) en heb ik meer zin om te zitten en te chillen en willen benen niet meer als ik me zelf dwing om te dansen. Pep is daarom mijn oplossing maar of dit verstandig is.... het is nu weer neit de bedoeling om je aan de pep te brengen

alcoholist

Wijs gebruiker
ik ken mensen die lopen letterlijk de hele 4 uur van de mdma space te kotsen..
en dan vraag ik,voel je je nog chill gozer? hoor je vaag,, ja,.. ja man, chill man,, ja
en dat terweil wij diepgaande gesprekken hebben,en ons het beste van het beste voelen.
en dan vraag ik me ook af,waarom doe je het dan?

mischien is er een andere drug die een veel leukere invloed op jouw heeft.

stampwijf

Newbie
Mjah... Ik heb ook pep gedaan. En dat neem ik 1x in de zoveel tijd. Ben daar beetje op afgeknapt eigenlijk. Ik vind pep eigenlijk geen reet aan. Ik neem het alleen op feesten om wakker te blijven haha! En andere drugs gebruiken lijkt me niet zo verstandig. Zou ook niet weten wat. Als ik al vaag word van een half pilletje... Wil niet weten wat er gebeurd met een andere drug. Paddo's 1x gedaan, maar dat vond ik veel te bizar allemaal. Leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar denk niet dat ik dat nog een keer doe. Toen zat ik op een gegeven moment ook op het randje van fout gaan. Gelukkig kon ik ergens nog m'n kop erbij houden en zette ik snel de tv aan op tekenfilmpjes en toen ging ie weer goed. Ik reageer een beetje apart op drugs denk ik.

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Och ik heb dit ook altijd.
Zelfs op de beste feesten voel ik gewoon het nut van het 'vangodlosgaan' niet, tevens vind ik het ook echt niet chill als m'n hart op 240bpm draait, dus ik vermijd hevige inspanningen (alsin, uren nonstop dansen). Ik heb zelfs een keer op ILT gehad dat ik m'n hele groep ben kwijt geraakt, tegen een muur ben gaan zitten, fles water erbij, en gewoon de resterende 5 uur (nog 2 bijgenomen tijdens het zitten) echt heer-lijk :hearteyes: met m'n oogjes dicht op de muziek heb zitten spacen. Meestal sta ik op een goed dubstepfeestje gewoon met m'n oogjes dicht een beetje te zweven op de muziek, meer is voor mij niet nodig.

Mensen snappen dat niet zo goed, maar ik maak me er niet druk om. Iedereen reageert anders op MDMA, ik word echt een soort knuffelbeer aan de rohypnol, terwijl andere maten van mij zich helemaal dooddansen. Rondjes lopen of een goed gesprek vind ik wél relaxed hoor, daar niet van.

En dat gevoel van fout gaan komt waarschijnlijk door je hartslag zoals ik al zei. Ik word ook na een kwartier flink beuken gewoon duizelig. Flauwvallen is een teken van je lichaam, het wilt op zo'n moment simpelweg dat je horizontaal gaat (liggen). Redenen daarvoor kunnen genoeg zijn.

Vraagje;
zou je onder MDMA ook daadwerkelijk in slaap kunnen vallen van die moeheid? (een tip: DOEN! slapend shinen is geweldig). of heb je zelfs na de avond nog moeite met slapen, en is het alleen maar een 'gevoel' van moeheid?

indien het eerste, dan is het bovenstaande (ADD, ADHD blabla.) misschien wel een oorzaak. Als het het tweede is, kan het ook een gevoel zijn waar je je gewoon overheen moet zetten op dat moment!

stampwijf

Newbie
Ik heb geen ADD of ADHD. Ik zal de volgende keer s proberen hoe t gaat als ik er wat pep bij neem. Als dat niet werkt geef ik 't op :) Dan maar lekker hangerig zijn haha.

En op t randje zitten van fout gaan merk je wel hoor. Is verre van relaxed.

Megasumo

Newbie
VivaLaBlonde zei:
Als het het tweede is, kan het ook een gevoel zijn waar je je gewoon overheen moet zetten op dat moment!

Ja idd...Niet vergeten dat MDMA stemmingsversterkend is...Dus voel je je chill, relaxed- heb je een relaxde mentaliteit op dat moment, dan zal je alleen nog maar relaxder voelen- en het best vinden om te blijven zitten...

Ga je met de insteek om eens flink uit je dak te gaan- dan zal je wat gemotiveerder zijn om uit je dak te gaan.

Voel je je kut, dan is de kans heel groot dat je je nog kutter gaat voelen...Maar dat laatste weet ik niet zeker.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik had vorige woensdag of donderdag 1 witte mitshubitshi pil op, tijdens school (niet nromaal, weet ik :wink:). Maar daar merkte ik niet zoveel van, alleen erg veel energie.

En Zatererdag nam ik rond 6 uur 1 gele smiley pil, en na 2 uur nam ik er nog een pil bij want ik merkte van de eerste niet veel, na een tijdje sloeg die pil in en ik kreeg het ineens helemaal warm van binnen. Toen was ik aan het tv kijken en toen ineens wist ik een stuk niet meer van wat ik heb gedaan en toen ineens kwam ik weer bij (ofzo) en toen wist ik helemaal niet meer wat ik er was gebeurd enz. Ik merkte wel dat ik klappertande als een gek en de vriendin van me maatje zei dat ik vaag aan t draaien was geweest met me ogen me kaak stond naar voren, dit had ik bijna heel de tijd en afentoe kwam ik weer bij (eensoort van, dan wist ik weer wat er gebeurde in de kamer en waar ik was) Was ik aan het spacen?, Of moest ik me de space herinneren als ik ff uitgespaced was? En toen ging ik naar huis en ik kon me helemaal niet meer concentreren enz en toen liet ik me maatje op m`n scooter rijden, toen werden we achterna gezeten door de politie want maatje van me had geen helm op en van de hele achtervolging heb ik haast niks mee gekregen, en me maat zei dat die de heletijd prate tegen mij en dat ik niet antwoorde en dat ik alleen met me kanken zat te bewegen, toen ben ik naar huis gereden met me maatje achterop want die was bang voor de politie en van de hele terug weg kan ik me niks meer herinneren...

Toen ben ik nog naar de kroeg gegaan, maar dat herinner ik me maar vaag, volgens mij ben ik gewoon gaan zitten en vanaf toen wist ik het weer even niet en toen ik het wel weer wist , keek iedereen mijn aan, en klappertande ik heel erg.

Dubz

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
-heel verhaal-

kunlan

Belezen gebruiker
Back OT

Ik mag nog zoveel MDMA nemen als ik wil, echt hárder ga ik niet echt...

Ik snap soms echt niet hoe mensen meer dan 5 pillen achterover gooien en nog rechtdoor lopen haha.
Bij zo'n hoeveelheden lijkt het gewoon de energie helemaal uit me te zuigen.

Speed erbij? Nog nooit geprobeerd... lijkt me ook niet gezellig

Gewoon rustig een paar caps van ~100 will do :hearteyes:

Bovenaan