Lekker badderen na xtc gebruik

BlijeChick

Belezen gebruiker
Hey allemaal!

Gister heb ik een top festival gehad, namelijk Buiten Westen. Was er nog niet eerder geweest, vond het helemaal leuk :grin:

Even ter informatie: ik heb gister om 20:30 een halve pil genomen van 170mg xtc. Hierop ging ik heel even wat hard maar na een kwartiertje voelde ik me helemaal goed!

Eenmaal thuis wat nagezeten met mensen en om half3 toch maar onder de wol gekropen. Na 4,5 uur dacht mijn hoofd dat het wel mooi was geweest.

De rest van de dag weinig gedaan /Netflix en Chill, zulke dingen..

Maar! Nu zit ik even lekker in bad, zweet die troep eruit (zo voelt het tenminste). Ik merk de nawerking van de xtc nog wel, stramme kaken, lichte temperatuur wisselingen en hoge hartslag.

Mijn vraag aan jullie: vinden jullie het ook zo chill om de day after een bad te nemen?
En vooral, zou het goed zijn voor je lichaam? Ik merk namelijk veel te zweten.. En door de xtc is je temperatuur natuurlijk vaak verhoogd.. Maar zou dat ook nog zo zijn als je minimaal 12 uur verder bent?

Is het dus goed voor je lijf of denken jullie dat het juist zwaarder is omdat je lichaam probeert afgekoeld te raken?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en visies :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Douchen tijdens ( :hearteyes: ) en de dag erna wel gedaan, wat heerlijk is. Nog niet gebadderd tijdens of na, maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe fijn dat moet zijn. Het gevoel van water is echt magisch soms met mdma op. Soms sta ik weleens een tijd lang met mijn handen onder de kraan.

Of het goed voor je lijf is of niet weet ik niet. Denk eigenlijk dat het niet zo'n kwaad kan, zeker de dag er na. Misschien het water niet te warm maken?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een douche na een zwaar vermoeiend festival met xtc is zaaaaalig! Dan "pyjama" aan en nog even bankhangen met een jointje. :hearteyes:
Een douche tijdens xtc is ook geweldig en een hele aparte ervaring. In bad zou ik heel graag willen maar ik heb geen bad..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad een douche en liefst geen te warme douche. Lekker lauw, fris geurtje voelt aan alsof herboren maar toch klaar voor een eeuwig lang dutje. De day after zoek ik toch liever afkoeling. Voor mij zou een warm bad een killer zijn :-P

BlijeChick

Belezen gebruiker
Jaa wel fijn dat ik een bad heb, op zulke momenten een bonusje :)

Maar inderdaad neem ik dan niet een al te heet bad en naderhand even uitwazemen voordat ik mn cosy kleren weer aan doe :wink:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zou het tijdens de high niet zo snel doen. Denk dat het dan al snel te warm is, en dat allicht niet snel genoeg door hebt. In de cooling down of erna wel. Ik heb ooit een keer een te warm bad genomen (geen idee waarom het te warm was, had geen koorts ofzo) en toen had ik echt moeite om er nog uit te komen omdat ik helemaal slap en flauw werd. Kan me zomaar voorstellen dat je dan ook echt out kunt gaan.

Ik heb dit ook vaak gedaan. Heerlijk zo'n bad als je onder invloed bent. Zorg dat je voldoende drinken meeneemt en dat het bad inderdaad niet te warm wordt. Succes verzekerd! :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb regelmatig een bad genomen tijdens XTC. Vind het echt prima te doen, mijn ervaring is dat je temperaturen goed kunt aanvoelen en het is nog chiller dan normaal. :) Kaarsjes, drinken en hapjes erbij, relaxen maarrrrr.

Smartyhere

Newbie
Het zal wel lekker zijn om erna een bad nemen, omdat je alles zo goed aanvoelt. Maar of het goed is, weet ik niet. Omdat je het bij douchen toch wespoelt en beter temperatuur kan bepalen. Ik denk zoiezo dat het de volgende dag wel meevalt, dat het kwaad kan. Maar dezelfde avond zou wel anders zijn. Een bad kan zo warm of koud worden.

Bovenaan