Psychedelibee zei:
Voor mij persoonlijk heeft het de voorkeur om gewoon normaal te eten en dan na ongeveer 3 uur de MDMA te droppen. Op die manier heb ik nog voldoende energie binnen gekregen, wordt de pil snel opgenomen en is mijn misselijkheid vaak minimaal.
Maargoed, wat voor de een werkt hoeft niet perse voor de ander te werken. Bij voorkeur trouwens ook niet te vet eten, want dat duurt veel langer voor het uit je maag is. Gewoon normaal en voedzaam eten werkt vaak het best.
Dit werkt ook voor mij het beste, ik heb namelijk vrij slechte ervaringen met nauwelijks eten en daarna XTC te droppen. Wordt zeer misselijk en krijg i.p.v energiek gevoel een zwaar gevoel in mijn benen. Zou niet weten waarom je bij XTC je voedingspatroon zou willen aanpassen, je gaat veel beter gewoon de correcte dosis mdma voor jou zoeken en daar wat mee spelen.
Off-topic: Hey, ben "nieuw" hier heb al uren en uren gespendeerd aan het lezen van tripreports en dergelijke en aangezien ik nu zelf op het punt gekomen ben dat ik niet zomaar eenderwat in mijn lichaam gooi voor 1 avond plezier en eindelijk begin te verstaan waarover het wel gaat dacht ik dat het tijd was om mijn account eens te gebruiken. Ben 21 jaar, man en de rest doet er weinig toe of zullen jullie wel leren kennen als ik beslis om hier meer te poste.
Ik had een tripreport geschreven over mijn eerste keer XTC en andere dingen zitten in de pijplijn

Maar vraag mij of mensen nog iets hebben aan het zoveelste xtc tripreport