Lege capsules

vesemir

Newbie
Kent iemand een winkel waar ze lege capsules verkopen? Ik heb ze uiteraard online gevonden maar ik haal ze liever in een winkel. Verzendkosten zijn vaak nog duurder dan wat capsules.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Vinden jullie het niet ongemakkelijk om naar lege capsules te vragen in een apotheek, of krijgen jullie ze gewoon mee zonder vragen van de apotheker?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lysergine zei:
Vinden jullie het niet ongemakkelijk om naar lege capsules te vragen in een apotheek, of krijgen jullie ze gewoon mee zonder vragen van de apotheker?

Natuurlijk niet ongemakkelijk. Je hoeft geen uitleg te geven waarom je ze koopt, ook al vragen zij er naar.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lysergine zei:
Alleen in jouw hoofd heeft het de associatie met drugs. Genoeg mensen die zelf supplementen maken met lege capsules ofzo.

vesemir

Newbie
Ik ben inderdaad van plan om te zeggen dat ik zelf een supplement wil maken, mochten ze er naar vragen. Voor de rest boeit het me ook vrij weinig wat een assistente denkt.

Bovenaan