• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Leerzaame trip.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik plaats dit maar bij drugs algemeen want ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Misschien bij tripreports maar ik denk dat dit een geschiktere plaats is om mijn verhaal te posten. En vooral ook omdat ik er misschien ook andere mensen mee kan helpen.

Ik had voor vandaag een 1 vw pil, 140mg. Ik heb van deze pil om kwart voor 6 een halve genomen. Om 6 uur ging ik richting een aangelegen dorp, waar mijn standaard space plek is. Ik kwam daar verschillende vrienden tegen, onderandere ook een klasgenoot van mij. Hij heeft ook een halve pil van mij genomen. Toen de pil om half 7 al was ingeslagen, kreeg ik ineens het idee ik moet naar huis, me moeder en broertje zijn weg, en me vader licht op bed, me kleinste broertje zit thuis beneden (schrijf dit verhaal vanaf de zolder, mijn slaapkamer).

Ik meld mij aan bij MSN, en jullie weten hoe gespreken gaan onder invloed van MDMA... er kwam te spraken dat ik me erg onzeker voel en dat ik denk dat ik drugs nodig heb om me zekerde te voelen. Die vriend van mij heeft echt goed op mijn gevoelens ingespeeld en ben daarover gaan denken. Waarom doe ik dit allemaal, heeft het echt nut om drugs te gebruiken?, heb ik het echt nodig om me goed te voelen? Of ben ik toch wat waard zonder drugs.

Ik heb besloten om na vandaag te stoppen met alle drugs, en ik hoop dat ik de kracht vindt om mijn leven echt weer op orde te krijgen.

pascal828

Badass junkie
atbboy zei:
Ik heb besloten om na vandaag te stoppen met alle drugs, en ik hoop dat ik de kracht vindt om mijn leven echt weer op orde te krijgen.
Eerst zien, dan geloven. :)

In ieder geval, succes.
Wat ik van je op het forum lees, zal je het ook goed nodig hebben.

Chris Pontius

Badass junkie
Goed dat je voor jezelf kiest. Veel succes & houd ons op de hoogte!

Flameon

Badass junkie
Tuurlijk ben jij wat waard zonder drugs en tuurlijk heb je geen drugs nodig om je goed te voelen. Die gedachten wordt nu even versterkt, omdat je er denk ik veel mee bezig bent in je koppie.

Geniet van je avond

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat had je nuchter ook wel kunnen concluderen, maar fijn dat je toch tot dit inzicht bent gekomen.

Deze kan toch echt beter naar trip reports.

Mike

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Deze kan toch echt beter naar trip reports.

Als ik het oeuvre van TS zo bekijk, kan het beter naar verslaving...

OT: Succes, ik hoop voor jou dat je er morgen nog zo over denkt!

spacelord

Wijs gebruiker
Dat heb ik al vaak gezegd tegen mezelf op het einde van een trip of als ik te hard gegaan ben, 'ik stop met alle drugs'. De dag erna zit je weer in je normale routine, met drugs erbij.

Chris Pontius

Badass junkie
spacelord zei:
Dat heb ik al vaak gezegd tegen mezelf op het einde van een trip of als ik te hard gegaan ben, 'ik stop met alle drugs'. De dag erna zit je weer in je normale routine, met drugs erbij.

Misschien gaat het daar ook fout bij jou; drugs als routine nemen?

spacelord

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
spacelord zei:

Misschien gaat het daar ook fout bij jou; drugs als routine nemen?

Ik bedoelde gewoon routine, waar ook soms drugs bijkomen. Niet dat drugs routine zijn :wink: . Hoewel dat bij mij met wiet wel zo is.

Muse24

Experimenterende gebruiker
Zonder drugs ben je net zoveel waard, en het nut van drugs is dan slechts wat extra plezier maken toch? gewoon lekker je leven op orde krijgen, gewoon aan gaan werken, en een pilletje kan dan altijd nog als je dat zou willen.

Bovenaan