Laten Testen echtheid diazepam

basics

Newbie
Hallo
Weet iemand of en waar ik mijn online gekochte diazepam kan laten testen op echtheid?

Zoniet, Hoe groot is de kans op neppillen en waar moet ik op letten, is dit aan te geven( nummers, tekst, dikte ?etc)
Beetje vreemd test misschien, maar ik heb ook al wat geproefd , smaak is identiek( erg bitter :wink: ) en heb ingenomen en geen rare bijwerkingen ervaren.

dank!

Oom Klaas

Badass junkie
Re: Testen diazepam

Je zou je pil kunnen verkruimelen en in een capsule doen en die naar 't testcentrum brengen.

T-men

Bewuste gebruiker

Gooi maar een mooie foto online, dan kijken we wel.
Liefst close-upje van voor-/achterkant en wat jij denkt gekregen te hebben.

Oom Klaas

Badass junkie

T-men zei:
Gooi maar een mooie foto online, dan kijken we wel.
Liefst close-upje van voor-/achterkant en wat jij denkt gekregen te hebben.

Dat zegt helemaal niets, net als met xtc-pillen.
Er zijn zoveel namakers van medicijnen in de wereld.

@basics:
Eerste hit op google bij zoekterm(en) "drugs testen"

Er staat wel bij dat ze medicijnen niet testen, maar iedere drug is een medicijn en andersom,
dus gewoon verkruimelen (tussen 2 lepels) en in een capsule of iets dergelijks doen en brengen die handel.

basics

Newbie
Ok...ik heb ze gevraagd of ze dit kunnen testen.
Als ik reactie heb laat ik het hier weten..

Als er nog andere tips zijn hoor ik het graag...
dank

Oom Klaas

Badass junkie
Wat kan ik erover zeggen, dezelfde mooie blauwe 10 mg's had ik ook,
maar er kan ook zwavelzuurpoeder (voor zover dat mogelijk is) in zitten.
In ieder geval mooi dat je ze van waarschijnlijk roche hebt.

Flameon

Badass junkie
Roche is een goed erkend merk. Dat hun naam erop staat geeft echter geen zekerheid dat het echte roche / zuivere / goeie diazepammetjes zijn. Pillen testen kan geloof ik niet en pillen uit het buitenland zijn lang niet altijd van dezelfde waarde als pillen vanuit nederland. Beter zoek je je huisarts op :wink:

devachiah

Experimenterende gebruiker
Ik heb ze een keer laten testen... "roche 10" er afgekrast met een mes toen laten testen en gezegd dat ik ze had gekocht als XTC maar dat ik er zo moe van werd en ik weleens zou willen weten wat er echt in zat... ( de pillen kwamen uit pakistan en waren overigens oké )

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik heb bij mijn leverancier, 50 x 10mg roche gekocht en gekregen. Prijs is niet vreemd.
Wel kreeg ik ze in een zwart zakje met sluit rand.

Formaat klopt, opdruk roche klopt. Kleur klopt.

Normaliter kauw ik er gewoon op en verkruimelen het in mijn mond. Het lost op en weg ermee. De bitter heid ben ik gaan waarderen.

Ik heb net ingenomen, wat mij direct opviel is dat ze taaier zijn. Van de huisarts krijg ik ze van de centrafarm. Anyway, een glas water was wel nodig. En ben erg benieuwd of het echt of nep is.

Ik neem de gok. Ik neem er 3 en kijk of het werkt.

Wat is jullie onderbuikgevoel?

Gr

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb bij mijn leverancier, 50 x 10mg roche gekocht en gekregen. Prijs is niet vreemd.
Wel kreeg ik ze in een zwart zakje met sluit rand.

Formaat klopt, opdruk roche klopt. Kleur klopt.

Normaliter kauw ik er gewoon op en verkruimelen het in mijn mond. Het lost op en weg ermee. De bitter heid ben ik gaan waarderen.

Ik heb net ingenomen, wat mij direct opviel is dat ze taaier zijn. Van de huisarts krijg ik ze van de centrafarm. Anyway, een glas water was wel nodig. En ben erg benieuwd of het echt of nep is.

Ik neem de gok. Ik neem er 3 en kijk of het werkt.

Wat is jullie onderbuikgevoel?

Gr
Lol waarom niet gewoon 1 ipv 3? Je zult het effect toch wel merken neem ik aan!

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Lol waarom niet gewoon 1 ipv 3? Je zult het effect toch wel merken neem ik aan!
Ik heb er vanochtend 4 ingenomen. Helemaal niets doet het. *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum. Graag in het vervolg rekening mee houden!* . Direct gemeld bij de aanbieder die ik niet ga noemen. Ze hebben mij gevraagd alles terug te sturen. Net gedaan incl. Tracecode.

Er werd direct gereageerd op mail en ook al dekt het niet alle kosten, er is beloofd dat er 4 doosjes met strips van het merk Centrafarm vanavond word verzonden zonder enige vorm van bijbetaling. Ik verwacht vanavond een trace code. Er is nog nooit niets geleverd.

Al moet Ik wel zeggen dat die trace codes onzin zijn. Ik heb alles al binnen en de statussen staan nog op sorteren. Dit gebeurd standaard.

Als zij dit op deze manier oplossen (we zullen zien) dan heb ik echt een goede te pakken.

Word vervolgd

Laatst bewerkt door een moderator:

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb er vanochtend 4 ingenomen. Helemaal niets doet het. *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum. Graag in het vervolg rekening mee houden!*Direct gemeld bij de aanbieder die ik niet ga noemen. Ze hebben mij gevraagd alles terug te sturen. Net gedaan incl. Tracecode.

Er werd direct gereageerd op mail en ook al dekt het niet alle kosten, er is beloofd dat er 4 doosjes met strips van het merk Centrafarm vanavond word verzonden zonder enige vorm van bijbetaling. Ik verwacht vanavond een trace code. Er is nog nooit niets geleverd.

Al moet Ik wel zeggen dat die trace codes onzin zijn. Ik heb alles al binnen en de statussen staan nog op sorteren. Dit gebeurd standaard.

Als zij dit op deze manier oplossen (we zullen zien) dan heb ik echt een goede te pakken.

Word vervolgd
Helemaal leip dat je er dan gelijk 4 inneemt ben je gek ofzo. 1tje hoor je toch al te voelen? 4 nemen lost dan niks op hoor. Zou je maar meer zorgen maken wat voor rotzooi je naar binnen hebt gegooit wat in die 4 pillen zat dan dat je nu wel goede gaat krijgen🙄
En wrrm bestel je niet gewoon rc benzo's zolang dat nog kan wat een stuk goedkoper en veiliger is dan illegaal diazepam kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Helemaal leip dat je er dan gelijk 4 inneemt ben je gek ofzo. 1tje hoor je toch al te voelen? 4 nemen lost dan niks op hoor. Zou je maar meer zorgen maken wat voor rotzooi je naar binnen hebt gegooit wat in die 4 pillen zat dan dat je nu wel goede gaat krijgen🙄
En wrrm bestel je niet gewoon rc benzo's zolang dat nog kan wat een stuk goedkoper en veiliger is dan illegaal diazepam kopen.
Ja niet slim. Ik ben wel wat gewend. Ik dacht als ik er nu 4 neem dan weet ik zeker dat het geen dia is. Maar je hebt gelijk, dom.

Ik heb nog nooit van rc benzo's gehoord. En wist al helemaal niet dat er iets legaals op de markt is. Als is dit legaal is, is het dan toegestaan waar ik dat kan bestellen?

Paranoize.

Badass junkie
Ja niet slim. Ik ben wel wat gewend. Ik dacht als ik er nu 4 neem dan weet ik zeker dat het geen dia is. Maar je hebt gelijk, dom.

Ik heb nog nooit van rc benzo's gehoord. En wist al helemaal niet dat er iets legaals op de markt is. Als is dit legaal is, is het dan toegestaan waar ik dat kan bestellen?
Je kunt zo opzoek gaan op internet naar research chemicals, als je een website vind zie je al gauw genoeg de benzodiazepinnen ertussen staan.
Mocht je dit gaan doen raad ik je wel aan om je eerst goed over het middel in te lezen voordat je het gaat bestellen. Sommige rc benzo's zijn super potent, veel sterker dan benzo's die je via de zorg kunt krijgen.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Je kunt zo opzoek gaan op internet naar research chemicals, als je een website vind zie je al gauw genoeg de benzodiazepinnen ertussen staan.
Mocht je dit gaan doen raad ik je wel aan om je eerst goed over het middel in te lezen voordat je het gaat bestellen. Sommige rc benzo's zijn super potent, veel sterker dan benzo's die je via de zorg kunt krijgen.
Het lijkt mij voor een leek als mij op RC gebied nogal gevaarlijk terrein. Ik snap dat dit wat hypocriet overkomt na 4 pillen in mijn mik gegooid te hebben om een punt te bewijzen voor mijzelf en de leverancier. Kan het niet meer terugdraaien. Als het legaal is kan ik dan niet terecht bij mijn vaste Smart shop. Die bestaan al eeuwen en erg bekwame mensen. Zij hebben mij ook gewaarschuwd met de kratom. Maar ik heb natuurlijk weer niet geluisterd.

Anyway, we zijn weer even verder en ben zo fit als een hoentje dankzij het restje van de psychiater. De orders retour gestuurd en dan is het wachten op de beloofde doosjes met drukstrips die ik normaal ook van de apotheek krijg. Hier heb ik nooit klachten over gehad. Alles is na te maken maar zo gedetailleerd kost wel veel moeite.

Dan hopen dat ik kan afbouwen met kratom, de dia op een constant aantal te houden en dan is die aan de beurt.

Tot nu toe wel allemaal een stuk draagzamer dan de alcohol. Dat escaleerde altijd in opnames

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ok ik heb tijd. Genoeg tot woensdag en krijg 6 pakjes dia 10mg met 30st per pakje. Drukstrips en vorige leveringennn waren prima.

Post.nl zegt zaterdag dus het zal wel woensdag worden. Dan wil ik eraf. Wachten, bedrogen worden, altijd die spanning of het lukt. Probleem Kratom en diazepam. Kan iemand mij doorverwijzen naar het correcte topic? Ik neem aan dat hier meer mensen mee bezig zijn. En dit niet de juiste plek is om te bespreken. Alvast bedankt.

Nu even rust want ik ben hier weer de hele dag mee bezig geweest

Paranoize.

Badass junkie
Ok ik heb tijd. Genoeg tot woensdag en krijg 6 pakjes dia 10mg met 30st per pakje. Drukstrips en vorige leveringennn waren prima.

Post.nl zegt zaterdag dus het zal wel woensdag worden. Dan wil ik eraf. Wachten, bedrogen worden, altijd die spanning of het lukt. Probleem Kratom en diazepam. Kan iemand mij doorverwijzen naar het correcte topic? Ik neem aan dat hier meer mensen mee bezig zijn. En dit niet de juiste plek is om te bespreken. Alvast bedankt.

Nu even rust want ik ben hier weer de hele dag mee bezig geweest
Moet je wel duidelijk zijn wat je nou precies wilt en wat je van plan bent. Is voor iedereen anders en bijv jou kratom gebruik is waarschijnlijk behoorlijk problematisch anders zou je niet zo bereid zijn er vanaf te willen, plus wat je aangeeft 80gr ong per dag is sws veelsteveel! ik heb bijv nu een probleem met clonazolam waar ik zsm vanaf wil. Heeft me weer aan de haak geslagen en de voordelen wegen zeker niet op tegen de nadelen. Voel me zo leeg en emotieloos met geheugenproblemen dat heb ik bij diazepam niet, slik liever dia. Maargoed nu gaat het om jou en 50mg dia is ook wel veel per dag vind ik. Je zult eerst straight moeten krijgen waar je als eerste vanaf wilt de kratom of diazepam en je kunt altijd zoeken op het forum maar je kunt ook een eige topic starten kijk maar wat je doet👌🏻

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik wil van de dia af, stoppen dus. Ik heb vandaag al mijn herziene bestelling binnen. Alles is na te maken. Maar dit zijn doosjes met drukstrips en een bijsluiter zonder spelfouten. Structuur, smaak, prima. Vanavond doen wat ik juist niet moet doen. Voor velen veel teveel. 50mg en films kijken in een roes.

To the point. Er is mij geadviseerd eerst de Kratom maar daar kan ik aan blijven komen. Gewoon in de winkel. Meds ander verhaal, kan ineens een enorme dip zijn. En daar zit ik dan cold turky.

Morgen excel sheet maken, uitrekenen hoe ik uitkom met mijn voorraad. En dan geen roesjes meer maar een zo zacht mogelijke landing.

Bedankt voor de opbouwende kritiek. Ik vind mijn weg hier wel.

Daarna Kratom. Maar first things first.

Duidelijk?

Paranoize.

Badass junkie
Ik wil van de dia af, stoppen dus. Ik heb vandaag al mijn herziene bestelling binnen. Alles is na te maken. Maar dit zijn doosjes met drukstrips en een bijsluiter zonder spelfouten. Structuur, smaak, prima. Vanavond doen wat ik juist niet moet doen. Voor velen veel teveel. 50mg en films kijken in een roes.

To the point. Er is mij geadviseerd eerst de Kratom maar daar kan ik aan blijven komen. Gewoon in de winkel. Meds ander verhaal, kan ineens een enorme dip zijn. En daar zit ik dan cold turky.

Morgen excel sheet maken, uitrekenen hoe ik uitkom met mijn voorraad. En dan geen roesjes meer maar een zo zacht mogelijke landing.

Bedankt voor de opbouwende kritiek. Ik vind mijn weg hier wel.

Daarna Kratom. Maar first things first.

Duidelijk?
Ik ervaar de ontwenningsverschijnselen van kratom heel mild, lichamelijk bedoel ik dan. Maar de dia gaat je denk ik echt slopen mentaal en fysiek, raad je aan om voorzichtig aan te doen.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik ervaar de ontwenningsverschijnselen van kratom heel mild, lichamelijk bedoel ik dan. Maar de dia gaat je denk ik echt slopen mentaal en fysiek, raad je aan om voorzichtig aan te doen.
Ik weet het. Net over overdosis per ongeluk. Diazepam eerst 50. En toen was ik het vergeten en normaals 50 genomen. Ik heb overgeven geprobeerd maar lukt niet.

50mg is een normale, noem het normaal, geprobeerd over te geven

Bovenaan