last van tong

Hee allen,

Als ik een avondje door ben gegaan dan heb ik soms de volgende dagen last van me tong, net of dat hij verbrand is ofso :confused:
hoe zou dit komen en hoe kan ik het voorkomen?

Alvast bedankt :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hoe neem je je speed? Komt het in aanraking met je tong? Zo ja.. well.. dat zal wel niet anders had je dit topic niet gemaakt. Ik denk door je droge smoelwerk, misschien schuur je ermee in het rond in je mond.. Als dat het is.. niet meer doen. Veel drinken.. kauwgompje en niet zeuren (:

nee snuiven... :sunglasses: en zover ik weet niet egt een strakke smoel... maar idd niet zeuren maar was een vraagje :wink: er staat wel wat lekkers tegen over...

Gr

Funky Monkey

Badass junkie
Als ik strak sta ga ik heel vaak met me tong spelen (om zo me kaken niet zo te laten slingeren) misschien gaat je tong daardoor wel kapot? Bij mij wel tenminste :P

Immo

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Als ik strak sta ga ik heel vaak met me tong spelen (om zo me kaken niet zo te laten slingeren) misschien gaat je tong daardoor wel kapot? Bij mij wel tenminste :P

Hah, ik doe precies hetzelfde, altijd expres met m'n tong tussen m'n tanden zodat ik geen last krijg van m'n tanden en m'n tanden niet kapot gaan van het kauwen. Gelukkig heb ik bij speed nooit echt last van het malen. Bij xtc/mdma is het wel een ander verhaal meestal zitten er dan aan het einde van de avond een aantal wondjes op mijn tong. :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik maak ook altijd kleine zuig en smakbewegingen met mijn tong tijdens pep. Na een heftig weekend zijn de zijkanten van mijn tong dan ook altijd helemaal rauw. Kan goed zeer doen soms!

Taat

Bewuste gebruiker
Ik beweeg meer met mijn tong dan met mijn kaken
Dus mijn tong slingert alle kanten op (binnensmonds)
En ik druk/schuur hem ook vaak langs mijn tanden..
Hierdoor schaaf je dus eigelijk je tong gewoon mee af en daarom is het de dag erna een beetje lastig, mja niks aan te doen

heb er op het moment geen last meer van :sunglasses: dus dan is het goed he:wink: terwijl ik toch flink heb door gebalkt. als ik die last aan me tong heb dan zijn er kleine witte bultjes :openmouth:

Maarja ik vind et best zo :wink:

Gr

coudi

Experimenterende gebruiker
Die kleine witte bultjes heb ik ook vaak....vooral op men tandvlees! Maar dat de pret niet weg :grin:

Bovenaan