langwerpig xtc met opdruk dominostenen

Hallo,...ik krijg twee xtc die ik nimmer zag. Twee als dominostenen langwerpig en ook de afbeelding van een domino steen. Kleur wit met zwarte spikkeltjes.

Wie kan mij vertellen wat dit is....en svp...ik weet je ze kunt testen maar daar heb ik u niets aan.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ook aan speculeren heb je niets. Iedereen kan hier gaan roepen wat er in jouw pil zit, maar dat kan alleen maar een vals vertrouwen oproepen. Het heeft dus absoluut geen zin om hier te vragen wat er in jouw pil zit, als je het zelf niet kunt zien kunnen wij dat al helemaal niet.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Het heeft dus absoluut geen zin om hier te vragen wat er in jouw pil zit, als je het zelf niet kunt zien kunnen wij dat al helemaal niet.

Helemaal mee eens, het heeft echt geen zin om te vragen wat er in je pil zit. Speculatie is onverantwoord en gevaarlijk, je hebt geen garantie dat het dezelfde pil is. Waarom is testen geen optie?

mannen jullie hebben gelijk. Wat stom van mij dat zo neer te zetten.

De vraag moet zijn...herkent iemand deze vorm van deze pil....en natuurlijk ga ik die niet zomaar nemen..En ja inderdaad,...dan kunnen jullie het al helemaal niet zien....

kun je ook vriendelijker zeggen ..grt. peter

Bovenaan