lang niet slapen hallucineren.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit hebben geprobeerd. is er iemand die zo lang niet heeft geslapen dat hij is gaan hallucineren? Ik heb wat Youtube filmpjes bekeken en het blijkt een erg unieke ervaring te zijn.

Het heeft niks met drugs te maken dus weet niet of dit het goede forum ervoor is.

Ik vind het juist nog interessanter omdat je dus met je geest dit soort dingen kan laten gebeuren.

Heb echter zelf geen behoefte aan het te proberen maar ben erg benieuwd naar ervaringen.

Fool

Badass junkie
Wel eens dat dr wat rare dingen in je ooghoeken gebeuren, maar 'echt' hallucineren, nee. Zo lang wakker blijven is dan ook niet echt gezond meer. :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Verplaatst naar voeding en gezondheid.

Zelf ook geen ervaring mee, tenzij je kleine vervormingen meetelt na 1 of 2 dagen.
Ik gebruik wel iets als ik wil hallucineren :tongueout:

Zoals Fool zegt is dit erg schadelijk , afrader om te proberen.

manus

Newbie
Als je een paar dagen niet slaapt dan wordt je zwaar depressief en psychotisch. Na ongeveer elf dagen leg je het loodje.. Je krijgt bloedingen in de hersenen doordat je hersens zich niet kunnen herstellen vd dagelijkse activiteiten.

lokaas

Newbie
Het is inderdaad niet verstandig dit te doen, zelf krijg ik dit soort effecten na een nacht doorhalen al lichtelijk zoals schimmen in ooghoeken en desorientatie. Maar het is natuurlijk te proberen.

Leonina

Experimenterende gebruiker
Als ik een periode heeeel slecht heb geslapen (ja zonder drugs) dan zie ik van die "dansende letters". Zelfs overdag als ik al tijdje wakker ben geweest, zie ik stippetjes die je op de vloer van de trein/sprinter ziet, bewegen in golven.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Helaas geen ervaring mee, hoewel ik onbewust wel eens 3 dagen achter elkaar wakker ben geweest. Leuk spul is speed. Ook na 60uur was ik er nog steeds goed bij, geen rand-psychotische gedachen, geen rare verschijnselen, ik begreep nog wat er om mij gebeurde, maar het is niet voor herhaling vatbaar. :P

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik zou liever hallucinogene drugs gebruiken zelf, dan een nacht slaap skippen om je raar te voelen :confused:

Maar goed, ja, wel een paar keer een nachtje doorgetrokken, ook 'gewoon' met alcohol en zelfs een keer geheel nuchter (m'n verslag moest echt af) zelfs geen koffie op, niks. Echter nooit meer dan 1 nacht. Persoonlijk kan ik het niet aanraden, ik heb er soms wel van gehallucineerd, altijd het zelfde: het is gewoon droog maar ik zie het regenen en omdat ik zo moe ben kan ik er met m'n hoofd niet bij dat ik niks nat voelt. Iemand die ik ken heeft precies het zelfde, die hallucineert ook regen. Daarnaast zoals Lokaas zegt zie ik al na 1 nacht vlekken en vervormingen. Brain fog en hppd achtige klachten blijven ook tot je je nachtje slaap pakt. Ik heb ook een nacht geskipt op truffels, en tot ik weer ging slapen, heb ik de hele dag overdag nog lichte hallucinaties gehad, de achtergrond op mijn telefoon bleef bijvoorbeeld krioelen en de tegeltjes in de WC bleven heel lichtjes 3D. Hoewel ik snap dat sommige mensen dat vet vinden was ik er op dat moment echt wel klaar mee.

Los van dat het een aanslag is op je lichaam om veel slaap te skippen, met of zonder drugs, is het gevoel helemaal niks aan. Tenzij je het tof vindt om totaal lamlendig op de bank te liggen, moeite te hebben met de simpelste taken en traag, prikkelbaar en paniekerig te zijn.

Bovenaan