Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Joehoee
Ik persoonlijk vind lachgas een heel fijn gevoel, alles is een stuk leuker en grappiger. Het enige nadeel; de duur van de "trip". Weten jullie welke drugs hier op lijken qua gevoel/trip, maar wat
Wel langer aanhoud? Lijkt me erruug leuk.
Ketamine heeft wel wat weg van lachgas, omdat het ook dissociatief werkt. Dat duurt ongeveer drie kwartier. Het effect ligt niet superdicht bij lachgas, maar komt wel het meest in de buurt denk ik
Ketamine heeft wel wat weg van lachgas, omdat het ook dissociatief werkt. Dat duurt ongeveer drie kwartier. Het effect ligt niet superdicht bij lachgas, maar komt wel het meest in de buurt denk ik
Ether (Di-ethylether wel te verstaan, de rest is schadelijk namelijk) komt voor mij nog het meest in de buurt van lachgas en kan zo'n 30 minuten duren. Persoonlijk vind ik lachgas echter wel een stuk fijner.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.