lachgas

MAX

Experimenterende gebruiker
Wie weet raad. Vandaag bij iemand een slagroom spuit gehaald met daarbij patronen.
Heb deze gehaald bij een oude vrouw die deze spuit + patronen nog in de schuur had staan.
Merk Kidde patronen ook van Kidde.
Ik thuis meteen proberen maar volgens mij is dit geen lachgas???
Kreeg het moeite in me longen en voelde raar aan. Voel er ook niks van.
Weet alleen dat het heel moeilijk is binnen te krijgen.

Hoe weet ik nu af dit echt lachgas is. En hoe voelt het als je van de ballon inademt ??? kan het zijn dit dit gas patronen zijn ??

Wie helpt me ? dacht ik vandaag eindelijk aan de lachgas te gaan
:confused:
Max

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Aaaah.

Neem het zekere voor het onzekere en koop patronen waarvan je 100% zeker weet dat er lachgas in zit!!!!

MAX

Nou op het internet gezocht maar niks kunnen vinden. Was wel een oud doosje waar ze inzitten. Volgens mij stamt die nog uit het gulden tijdperk.
Denk dus niet dat het lachgas patronen zijn. Ga het ook niet meer proberen want was geen pretje. Probeer wel aan andere patronen te komen.

buzzy

Badass junkie
Gewoon naar de blokker/marskramer en daar haal je een doosje voor 5 euro met 10 patroontjes :wink:

MAX

Nog niet kunnen achterhalen wat voor patronen er nu bij zaten waren toch 50 patronen. Denk misschien dat het koolzuurpatronen zijn.
Is er niet een manier om te achterhalen wat er nu in de patronen zit ?

MAX

Of misschien eerst water in de slagroomspuit en dan patroon erbij en dan kijken als er spa uit komt met gas :)

Bovenaan