Lachgas vraagje

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hee,

Ik wil a.s. vrijdag lachgas meenemen voor op een feestje.
Nu vraag ik mij af wat ik precies moet hebben en hoe het werkt.

Want je hebt volgens mij zo'n slagroomspuit nodig:
http://www.slagroompatronen.nl/slagroomspuiten-c-24.html
(1 van deze)

En slagroomspuitpartonen:
http://www.slagroompatronen.nl/slagroompatronen-c-33.html
(een doosje van deze)

En dan natuurlijk een zakje balonnen.

Klopt dit? Want ik wil niet onnodig veel geld uit geven :wink:
En klopt het dat je dit ook gewoon bij de Blokker kan halen?

Hoi hoi

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Nou ja hoor met deze middelen kan je uitstekend lachgas gebruiken.
Ikzelf heb thuis deze '[2] Gastronomie 0,5 liter - RVS' van kayser, en Doosjes van 50 patronen van het merk ' horeca'.

Blokker vind ik ook veel te duur, heb me materiaal aangeschaft in de Makro ( veel goedkoper ).

grts and have fun

CrazyCake

Newbie
De patronen zijn inderdaad duur in de blokker, maar de spuit zelf is veel goedkoper in de blokker.
Deze kost in de blokker zo'n 20 euro tegenover 80 euro in de meeste groothandels.
En als je hem niet al te ruw behandeld gaat hij lang mee.

trip ze

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Uiteindelijk heb ik de set gekocht bij een keukenspeciaalzaak. Gister meegenomen naar het feest en het was een enorm succes! Wat een leuke ervaring om met zijn allen te doen, vooral de mensen die nog geen drugservaring hebben, die vinden het een enorm intense ervaring en reageren zó overrompeld:) ik had het zelf gedaan met x op, dat was een erg leuk tripje naar een andere dimensie! Een aanrader! :grin:

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
100 pieken met 50 patronen er bij. Best prijzig, maar die ik nu heb ga ik ook nog serieus als slagroomspuit gebruiken. En deze kan in de vaatwasser, en ik ben lui, dus ik nam deze dure unit.

mrflame zei:
100 pieken met 50 patronen er bij. Best prijzig, maar die ik nu heb ga ik ook nog serieus als slagroomspuit gebruiken. En deze kan in de vaatwasser, en ik ben lui, dus ik nam deze dure unit.

Je kan ook kijken naar een ander merk, elke spuit die van metaal is kan in de vaatwasser. De Mosa slagroomspuiten zijn goedkoper dan de kayser. Een tijdje terug heb ik ook een ander forum de slagroompatronen vergeleken die je online kan bestellen. Daar heb ik de grootste naast elkaar gezet, n.a.v. Je email heb ik ze weer bekeken incl verzendkosten en. Www.livebetter.nl komt er nog steeds als goedkoopste uit. Wij, maar ook onze vrienden bestellen er allemaal en als je in de buurt woont kan je bellen en ze ophalen. Ze leveren snel, als ik ze op maandag bestel heb ik ze op dinsdag in huis. Dat gebeurt niet bij iedereen.

Maddog

Bewuste gebruiker
slagroopstuit heb je helemaal niet nodig. je kan deze zelfs mee naar grote feesten nemen:

Bovenaan