Lachgas vraagje

Bonoboei

Newbie
eej, mij lijkt lachgas wel vet om te doen, dus heb ik een airchamp fietspomp ding gekocht, en lachgas patronen, maar ik heb op een site gelezen dat je wat dingen moet aanpassen aan het pompje voordat het werkt: Je moet iets in de patroon houder stoppen, en je moet een paar gaatjes dichtplakken, maar welke gaatjes? Ik zie er maar 1 en daar blaastie uit, lijkt me niet handig om dicht te plakken, dus weet iemand waar die gaatjes zitten, of moet ik uberhaubt wel gaatjes dichtmaken? thnx

Zoon ding heb ik dus: http://www.defietsenmaker.nl/N_frame.ht ... t_263.html

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Probeer er eentje uit zou ik zeggen, zo duur zijn die patronen niet.
Zelf heb ik er zo eentje:

Ideaal (:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb jarenlang met slagroomkiddes gewerkt, waar die patronen voor bedoeld zijn, Als je daar de dop er net een beetje verkeerd opdraait, dan komt er een ongelovelijke druk af, dat de patroon eraf knalt, en een gat in een tegeltje maakt. Dus liever niet met een fietspompje gaan klooien.

kijk op de rommelmarkt voor een tweede hands, en let wel op dat het rubberen ringetje erbij zit :wink:

space scientist

Wijs gebruiker
er staat op de site dat er normaal co2 patronen in moeten, die hebben een andere vorm. Dus past een n2o patroon er niet in.

verkeerde aankoop. Ga naar de marskramer en koop een slagroomkidder voor 30 euro en je hebt geen gezeik :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Vraag een dagpas aan bij de Sligro, koop daar een kidde, een doosje met 50 patronen, voor 3,50 en niet vergeten een can met slagroom(anders gaan ze irritante vragen stellen)

Bonoboei

Newbie
Met dat fietspomp ding is het gelukt, een blokje in de houder waar je de patroon in stopt, en 2 gaatjes dichtgeplakt, kon het prima in de ballon krijgen, en heb daarna keihard lopen lachen :wave:

Bovenaan