Laatste tijd soort hoofdpijn bij gebruik.

xEmilyy

Experimenterende gebruiker
Ik heb de laatste tijd een soort hoofdpijn/misselijkheid bij mijn dagelijkse cocaïne gebruik. De 'hoofdpijn' voel ik tussen mijn wenkbrouwen, ietsjes erboven. Het zeurt een beetje.

Ik doe met een halve gemiddeld 2 dagen, dus zo veel is dat ook weer niet als ik naar anderen gebruikers kijk. Ik dacht eerst dat het misschien een koolhydraten te kort was, daar heb ik vaker soms last van in de avond, maar ik drink de laatste tijd frisdrank tijdens mijn gebruik dus dat is 'm ook niet ...

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ??

Fool

Badass junkie
Misschien je dagelijkse cocaïnegebruik die bijwerkingen gaat veroorzaken? :P

xEmilyy

Ik hoop het niet :P

Ben niemand tegengekomen met deze klacht eigenlijk, vandaar dat ik het niet in die hoek zocht, maar die kans is zeker reëel natuurlijk ...

Fool

Badass junkie
Nouja, ik zou eens bij jezelf ter rade gaan of je met je gebruik wel een normaal ritme volgt, goed en gevarieerd eet en drinkt. Ik ben dan wel geen dokter, maar het zou me wel verbazen als het niets met je gebruik te maken heeft. Wat gebeurd er als je een paar dagen stopt?

xEmilyy

Nu je het zegt, mijn slaap en eetritme zijn wel 'verward' laatste tijd, maar had de link met zoiets niet gelegd... eventjes weer in ritme proberen te krijgen dus ...
Tevens kan ik niet meer dagelijks gebruiken, gister ook clean geweest, dus hoop dat alles van dit gaat zorgen dat die 'hoofdpijn' in ieder geval niet meer zo aanwezig is.

MeejheM

Badass junkie
Je 3e oog!

nee, grapje. wat het kan zijn? stress, voedsel, vocht of slaapgebrek? ik heb zelf de specifieke klacht nog nooit gehoord.

Narayani

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
stress, voedsel, vocht of slaapgebrek?

Dit. Probeer goed te slapen/eten/drinken, ook los van je cokegebruik is bovenstaande vaak de oorzaak van hoofdpijn. Hou je vochtinname bij dmv kannen/flesjes vullen. En genoeg frisse lucht doet vaak wonderen :)

xEmilyy

Het ligt idd aan mn eet en slaapritme, bedankt! Vrijdag gebruikt en toen nergens last van gehad.

Fool

Badass junkie
xEmilyy zei:
Het ligt idd aan mn eet en slaapritme, bedankt! Vrijdag gebruikt en toen nergens last van gehad.
Lijkt me nog steeds mogelijk dat je hoofd gewoon een paar dagen rust heeft gehad van het niet gebruiken. Anyway het werkt weer zoals het hoort, dat is mooi meegenomen! :)

xEmilyy

Nou, ik had enkel donderdag niet gebruikt ...
Gister weer, zaterdag niet gebruikt zondag wel, slecht geslapen zondag en maar twee grote maaltijden gehad, weer zeurderige hoofdpijn ...

Fool

Badass junkie
Als gebruik er los van zou staan zou je toch niet opeens klachten moeten krijgen onder invloed? :P

xEmilyy

Ik voel het wel maar niet zo heftig met coke op snap je ... Normaal als ik dat gevoel begin te krijgen, zoals nu, ga ik eventjes slapen, met lijntjes coke op kan ik niet zomaar slapen ...

Heb het nu bijvoorbeeld ook, niet zo heftig met coke gebruik, maar ga nu eventjes 1-2 uurtjes oogjes dicht doen en bij opstaan is het weg...

Arnie87

Belezen gebruiker
het fuckt met je bloeddruk + vaatvernauwing

Ik snap trouwens niet wat er lekker is aan coke overdag..........

Snowblind

Belezen gebruiker
Persoonlijk vind ik cocaïne het meest probate middel tegen hoofdpijn.
Lijkt me dat het door iets anders veroorzaakt wordt.
Kom echter ook wel eens in publicaties tegen dat veelvuldig snuiven voorhoofdholte-ontsteking veroorzaakt en dat dit zeer nare hoofdpijn kan voort brengen.

Ik heb de laatste tijd een soort hoofdpijn/misselijkheid bij mijn dagelijkse cocaïne gebruik. De 'hoofdpijn' voel ik tussen mijn wenkbrouwen, ietsjes erboven. Het zeurt een beetje.

Ik doe met een halve gemiddeld 2 dagen, dus zo veel is dat ook weer niet als ik naar anderen gebruikers kijk. Ik dacht eerst dat het misschien een koolhydraten te kort was, daar heb ik vaker soms last van in de avond, maar ik drink de laatste tijd frisdrank tijdens mijn gebruik dus dat is 'm ook niet ...

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ??
Ik heb deze klachten ook alleen niet door cocaine maar door 3mmc ik probeerde het ook uit te zoeken en kwam vooral op dingen uit dat je bijv. Miss niet genoeg water hebt gedronken of doordat je neusslijmvlies ontstoken is etc

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Ik heb deze klachten ook alleen niet door cocaine maar door 3mmc ik probeerde het ook uit te zoeken en kwam vooral op dingen uit dat je bijv. Miss niet genoeg water hebt gedronken of doordat je neusslijmvlies ontstoken is etc
Je bumpt een topic waarvan de laatste comment 9 jaar geleden is. (3)mmc is tegenover cocaine heel erg bijtend, en kan snel schade maken in de neusholtes, wat dicht bij de brein gelegen is. Geen idee of je het nassaal of oraal gebruikt, maar probeer te minderen, en of voor een tijdje te stoppen. Pak je normale slaap en eetpatroon weer op, en probeer het over een tijdje weer opnieuw.

Bovenaan