Laatste keer RC's bestellen?

Ho interessant topic dit! Ben er juist net mee begonnen, met het experimenteren, uitproberen en oriënteren…hoop dat het nog even duurt. Alsof dat het ‘probleem’ gaat oplossen….zucht.

Anyway; ik zat al een tijdje met de vraag welke RC dan de beste vervanger kan zijn voor cocaïne, of is die er niet? En ik wil ooit een keer LSD proberen met mijn vriend. Al wel magische truffels gedaan een aantal keer en durf nu wel wat meer te proberen. Is daar ook een RC voor?

Ik ben nog zo een rookie…

Neo-Shulginist

Badass junkie
Cannabis is gedoogd en je mag vijf planten in huis hebben. Wat wil je nou nog meer?
Dat je er niet voor uit je huis wordt gezet.
Dat de pliesie je planten niet komt vernietigen
Dat je formeel geen strafbaar feit begaat als je kweekt voor jezelf
Dat het OM drugshandel gewoon moet bewijzen en niet zomaar mag aannemen bij een bepaalde hoeveelheid
Dat er kwaliteitscontroles mogelijk zijn

Ik kan nog wel even doorgaan

mitchieee

Wijs gebruiker
vind het ene kant jammer dat het verboden zal worden, maarja het is natuurlijk veelste gek voor woorden, dat je rc’s online ken bestellen

Hahaha thanks allebei; daar ga ik m’n vriend mee verrassen!
Is er ook een soort RC voor coke?
Lees trouwens net dat 4fma nog iets dichter in de buurt komt bij mdma (qua love gevoel dan 6apb…delen jullie die mening?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
vind het ene kant jammer dat het verboden zal worden, maarja het is natuurlijk veelste gek voor woorden, dat je rc’s online ken bestellen
Is dat zo? War on drugs is zo kansloos als maar zijn kan. Er zal altijd vraag zijn en er zal ook altijd aanbod zijn. Vind de manier waarop je RCs kan bestellen juist heel fijn en normaal. Geen dealer praat en gewoon zuivere stoffen. Het vereist alleen wel wat research.

mitchieee

Wijs gebruiker
Is dat zo? War on drugs is zo kansloos als maar zijn kan. Er zal altijd vraag zijn en er zal ook altijd aanbod zijn. Vind de manier waarop je RCs kan bestellen juist heel fijn en normaal. Geen dealer praat en gewoon zuivere stoffen. Het vereist alleen wel wat research.

tuurlijk is dit fijner en zuiverder 99% geen troep in maarja het wordt zo wel gepromoot om drugs te gebruiken, en voor vele mensen een valkuil omdat het zo makkelijk is om onbekende stoffen te gebruiken wat gewoon, te gek voor woorden is om ik weet niet hoeveel (illegale) stoffen zo te bestellen zonder leeftijds grens etc.. drugs hoort niet makkelijk te verkrijgen zijn anders wordt het ook makkelijker gebruikt en wordt het normaal in de samenleving terwijl het alles behalve normaal is om drugs te gebruiken “ zulke site’s horen niet in een goede maatschappij “

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb ook al wat voorraad aangeschaft. O-PCE en DMXE. Beide zeer goede disso's die ik anders zou missen. Misschien vul ik de voorraad nog aan. Ik wilde nog 3-MeO-PCE bestellen, maar ik kreeg een keer paranoia na 3-MeO-PCP dus ik laat 3-Mx-PCx zitten

Casrus

DF-koning
Wil zelf ook wat extra's bestellen.

Denk aan disso's. Heb eigenlijk alleen nog maar 2-FDCK geprobeerd.

En ik wil extra lysergamiden bestellen.

Heb nog maar besteld bij één vendor, en die is me wel redelijk goed bevallen.

maar die vendor heeft weer geen MET, Etl Lad was uitverkocht, en misschien is er nog iets RC DMTees?

is DPT een RC?

• Like
Waarderingen: ljuv

Neo-Shulginist

Badass junkie
maar die vendor heeft weer geen MET, Etl Lad was uitverkocht, en misschien is er nog iets RC DMTees?

is DPT een RC?
Ja DPT zou je aan kunnen denken. Dat zit schijnbaar een beetje tussen DMT / paddo's in en het wordt meestal gesnoven. Kan wel een heftige trip geven naar verluidt.

Ik ben zelf altijd wel fan van de 4x-tryptamines (zoals 4-HO-MET en 4-HO-MiPT). Maar die psychedelica vallen in een stofgroep die in eerste instantie niet verboden zal worden dus daarvan is waarschijnlijk wat minder noodzaak om het te stashen.

DPT is trouwens ook zo'n RC die niet binnenkort verboden wordt. De lysergamides ook niet.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja DPT zou je aan kunnen denken. Dat zit schijnbaar een beetje tussen DMT / paddo's in en het wordt meestal gesnoven. Kan wel een heftige trip geven naar verluidt.

Ik ben zelf altijd wel fan van de 4x-tryptamines (zoals 4-HO-MET en 4-HO-MiPT). Maar die psychedelica vallen in een stofgroep die in eerste instantie niet verboden zal worden dus daarvan is waarschijnlijk wat minder noodzaak om het te stashen.

DPT is trouwens ook zo'n RC die niet binnenkort verboden wordt. De lysergamides ook niet.
Je kan hier nog ff nalezen welke stoffen wel verboden worden straks:

Prutsertje

Belezen gebruiker
Had ik dit maar geweten voordat 4-FA verboden werd, dan had ik daar een paar kilo van gekocht.

Nu iig een lifetime voorraad Bromazolam besteld.

ljuv

DF-koningin

Ja want
Wil zelf ook wat extra's bestellen.

Denk aan disso's.
Deze bleven toch dacht ik? Voor zover ik het begreep (na 100 keer vragen want ik ben een rund als het om deze scheikundige termen gaat) verdwijnen alle cathinones, alle gefluroreerden, alle benzofurans en alle fenethylamines.
Arylcyclohexylamines (de meeste disso's?) en inderdaad lasergamides en tryptamines staan er nog niet tussen...(?)

Zelf willik nog wel wat 2c's proberen (alleen 2cb ervaring in dat rijtje), 6apb en 4fma.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja want

Deze bleven toch dacht ik? Voor zover ik het begreep (na 100 keer vragen want ik ben een rund als het om deze scheikundige termen gaat) verdwijnen alle cathinones, alle gefluroreerden, alle benzofurans en alle fenethylamines.
Arylcyclohexylamines (de meeste disso's?) en inderdaad lasergamides en tryptamines staan er nog niet tussen...(?)

Zelf willik nog wel wat 2c's proberen (alleen 2cb ervaring in dat rijtje), 6apb en 4fma.
Er komt na opiumlijst 1 & 2 een nieuwe lijst genaamd 1A.
Die zou bepaalde basis samenstellingen verbieden om zo toekomstige varianten al van de markt te bannen.
Het is ook meer flexibel dan de opiumlijst omdat 1A niet voor elke drug een nieuw onderzoek nodig heeft.

Momenteel loopt er een rechtszaak met het wetwijzigingsvoorstel die normaal volgende maand tot een besluit zou komen.
Totnu zijn er verschillende bezwaren, zoals het onintentioneel verbieden van grondsamenstellingen voor legale doeleinden, maar ook hoe de potentiele gebruiker op een goede manier geinformeerd en voorgelicht kan worden over de gevaren en reden van de bans. Ze zijn ook niet zeker of ze genoeg tijd en geld hebben om het correct aan te kunnen pakken.

Hier kan je alles goed meevolgen:

• Love
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Er komt na opiumlijst 1 & 2 een nieuwe lijst genaamd A1.
Die zou bepaalde basis samenstellingen verbieden om zo toekomstige varianten al van de markt te bannen.
Het is ook meer flexibel dan de opiumlijst omdat A1 niet voor elke drug een nieuw onderzoek nodig heeft.

Momenteel loopt er een rechtszaak met het wetwijzigingsvoorstel die normaal volgende maand tot een besluit zou komen.

Hier kan je alles goed meevolgen:
I know I know, ik heb gisteren netjes het wetsvoorstel en het advies van de raad (doorgestuurd door @Proxima) gelezen en snap wel hoe de wet in elkaar gaat zitten, ik snap gewoon niet zoveel van die stof samenstellingen haha. Ik dacht dat ik ook 2f kwijt zou raken bijvoorbeeld. Maar volgens mij klopt dit
Voor zover ik het begreep verdwijnen alle cathinones, alle gefluroreerden, alle benzofurans en alle fenethylamines.
Arylcyclohexylamines en inderdaad lasergamides en tryptamines staan er nog niet tussen...
zo ongeveer en die link van @Neo-Shulginist verheldert vooral veul.

Deze
Als je van trippen houdt vind ik MXiPr wel speciaal en echt duur is het niet.
Trippy disso die je in de muziek plaatst.
blijft voorlopig dan ook nog legaal volgens mij! Wel leuke tip😊 (Edit: beetje wat mxe was ofneh?)

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Als je van trippen houdt vind ik MXiPr wel speciaal en echt duur is het niet.
Trippy disso die je in de muziek plaatst.
Lijkt deze een beetje op MXPr of DMXE? Ik heb het een keer geprobeerd, maar het zakje ging kapot bij openen dus ik kon een klein beetje redden. Ik denk ook aan FXE, iemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt:

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Wat disso's betreft ze worden niet verboden, maar ik heb het voor de zekerheid besteld mochten ze dat toch toevoegen. O-PCE en DMXE zijn een van de beste als niet de beste disso's die ik geprobeerd heb. Na O-PCE kan ik veel kleurrijke plekken bezoeken en net als avatar in andere personen incarneren. Deze is ook efficiënt je kan er heel lang mee. Na DMXE heb ik MXE-like trippen dus zeker de moeite waard ondanks de prijs. Ik dacht ook over 2f-dck en misschien iets nieuws ook.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker

Over DPT gesproken, in deze topic heb ik mijn ervaring gedeeld:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
@ljuv @dissoliefhebber

Nog nooit MXE/DMXE geprobeerd dus zou het niet kunnen zeggen.
Wel Ketamine, 2F-DCK, DCK, 3-HO-PCP, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE, O-PCE en MXPr.

Vind het ivg met die best wel een beestje apart (lijkt niet op MXPr).

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
@ljuv @dissoliefhebber

Nog nooit MXE/DMXE geprobeerd dus zou het niet kunnen zeggen.
Wel Ketamine, 2F-DCK, DCK, 3-HO-PCP, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE, O-PCE en MXPr.

Vind het ivg met die best wel een beestje apart (lijkt niet op MXPr).
MXE jaren geleden geprobeerd, icm diphenidine en ethylfenidaat. DMXE meerdere keren, er zijn mijn tripreports te vinden op het forum.

Van jouw lijst heb ik alleen 3-HO-PCP niet geprobeerd, wat vind je ervan? Van de rest vond ik O-PCE het best.

Verder heb ik ook HXE geprobeerd, er staat ook ergens mijn tripreport. Ik heb ook methoxphenidine geprobeerd. Geen arylcykloheksamine, wel ook een disso. Hierop wel een badtrip gehad, ik was in een oneindige GGZ instelling (in die trip niet in het echt). Die is allang illegaal.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb 0,5g O-PCE en 0,5g DMXE besteld. Ik denk nu na waarmee ga ik dat aanvullen. Misschien 2F-DCK 2,5g en wat MXiPr of DMXE nog aanvullen. Of wat psychodelica.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik zie bij een vendor de 4-FMA opeens voor de halve prijs.

Doen ze vaak voordat iets verboden wordt.

ljuv

DF-koningin
Schiet dan op, want het is bijna verboden.
Vanaf wanneer dan? En geldt het voor meer stoffen?
Graag ook extra duiding, is er concrete datum en na 6apb, nog stofjes? 6apb moet blijven ♥️
In dit topic vind je er alles over...
Volgende week is er een procedurele vergadering, daarna weten we wanneer er over gedebatteerd en gestemd wordt. Er is nog geen concrete datum van het verbod. Zeker worden er naast 6apb nog stoffen verboden... Hele stofgroepen worden verboden en grote kans dat naast de stofgroepen hieronder, andere groepen ook later zullen worden toegevoegd.

Voor zover ik het begreep (na 100 keer vragen want ik ben een rund als het om deze scheikundige termen gaat) verdwijnen alle cathinones, alle gefluroreerden, alle benzofurans en alle fenethylamines.

Nihilist88

Badass junkie
In dit topic vind je er alles over...
Volgende week is er een procedurele vergadering, daarna weten we wanneer er over gedebatteerd en gestemd wordt. Er is nog geen concrete datum van het verbod. Zeker worden er naast 6apb nog stoffen verboden... Hele stofgroepen worden verboden en grote kans dat naast de stofgroepen hieronder, andere groepen ook later zullen worden toegevoegd.
Ze willen letterlijk alle rc's verbieden die effecten hebben van MDMA, amfetamines, coke,...dus worden ook nieuwe rc's niet meer legaal te koop...gaan velen weer nr de classic harddrugs grijpen...
Vind ik wel ferm sucken, bijna alles jom en mn 2 toppers die gaan verdwijnen, nl 6APB en 4-FMA en alle andere stofjes in die klasses...kan ik wel ferme lading bestellen, mr zijn stofjes die ik vanaf nu met de nodige rustpauzes (minstens 2 maand) ga nemen. En dat goedje blijft ook geen jaaaaren goed e😕

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Ze willen letterlijk alle rc's verbieden die effecten hebben van MDMA, amfetamines, coke,...dus worden ook nieuwe rc's niet meer legaal te koop...gaan velen weer nr de classic harddrugs grijpen...
Vind ik wel ferm sucken, bijna alles jom en mn 2 toppers die gaan verdwijnen, nl 6APB en 4-FMA en alle andere stofjes in die klasses...kan ik wel ferme lading bestellen, mr zijn stofjes die ik vanaf nu met de nodige rustpauzes (minstens 2 maand) ga nemen. En dat goedje blijft ook geen jaaaaren goed e😕
Maak je niet dik joh! De makers van XTC zijn alweer over gegaan op meth! Gaat nog leuk worden hier!

N3K0

Badass junkie
Dus of nu snel snel vanalles kopen... Of wachten want misschien aanbiedingen omdat ze er vanaf moeten🤣

Khad net een lijstje gemaakt en kvind alles te duur en na weer een selectie blijft er alleen maar 1P-LSD over in me wagentje ende 5-meo-dmt.

Bovenaan