Laatste keer raar eind

tan

Newbie
Hallo,

ik ben sinds kort weleens een pilletje gaan slikken. De eerste keer was op een feest. Ik begon met een halve, na anderhalf uur was er nog geen effect, dus een halve erbij, drie kwartier later nog geen effect, dus (hoe stom ook) weer een halve erbij. De hele avond ook alcohol gedronken en na 3 uur sloeg ie in als een bom. Er misselijk, veel overgeven, maar al met al voelde ik me wel lekker.

De tweede keer was bij iemand thuis. Geen alcohol gedronken en een capsule opengemaakt en in wat frisdrank gedaan. Na een half uurtje al effect, iedere keer als het wat uit ging werken, eentje erbij. Dit is de hele avond goed gegaan. Ik heb 5 capsules genomen en voelde me de hele tijd goed.

De laatste keer was eigenlijk niet gepland. ook bij iemand thuis. We hadden een filmavond gepland. 3 gewoon gemixte drankjes gedronken. De films vielen tegen, dus uiteindelijk besloten een pilletje te nemen. We hadden eerst een pil (kleingemaakt en in frisdrank gedaan) waarbij we na ruim anderhalf uur eigenlijk niks voelden. Toen een andere pil genomen, ook in frisdrank gedaan, deze sloeg lekker in en duurde lang. Toen deze begon uit te werken weer een capsule in de frisdrank en later nog een. Toen besloten we dat het genoeg was en wilden we gaan opruimen, er lagen nog matrassen in de woonkamer van de filmavond. We hebben ons de hele avond goed gevoeld. Tijdens het opruimen werd me vriendin erg misselijk en moest overgeven. Met mij ging het nog goed. Verder gegaan met opruimen en voordat ik er erg in had moest ik overgeven. Ik had vooraf totaal geen misselijk gevoel en voelde het ook echt niet aankomen.

Weet iemand waarom wij ineens zo moesten overgeven? Kan het komen doordat we verschillende pillen door elkaar hebben gebruikt? Of doordat we flink aan het opruimen waren? Of zou het misschien toch door die drie drankjes gekomen zijn (lijkt me sterk want die vriendin drinkt er altijd bij en heeft normaal nooit last)? Tevens waren onze gezichten erg opgezwollen. Ws kwam dit door te veel water drinken, of niet?

Groetjes

underworld

Wijs gebruiker
kan verschillende oorzaken hebben, maar waarschijnlijk omdat je teveel vocht gedronken had. heb dat ook al een keer gehad. plus het feit dat alcohol je lichaam uitdroogt en mdma ook, kan ook een van de oorzaken zijn.

Extisi

Wijs gebruiker
Daar hoor ik wel vaker mensen over. Xtc + braken.
Ik heb er nooit last van gelukkig...
Maar meerdere pillen door elkaar is zowiezo niet zo goed, denk ik.

Miss J

Bewuste gebruiker
Extisi zei:

Dat slaat nergens op, als je goede pillen hebt zit er alleen MDMA in dus dat maakt helemaal niks uit.

underworld

Wijs gebruiker
Miss J zei:
Extisi zei:

Dat slaat nergens op, als je goede pillen hebt zit er alleen MDMA in dus dat maakt helemaal niks uit.

true, maar kan wel zijn omdat het juist een ander soort pil is, dat er een ander goedje in zit, laatste tijd zijn veel mccp pillen in de omloop..

TrippyShit

Badass junkie
Gezicht gezwollen.. Klinkt als teveel water...
Was het echt hard overgeven, rugspieren helemaal samentrekken en veel water eruit?
Want dan heb je gewoon teveel water gedronken..

Elin

Newbie
Ik had meestal dat ik even misselijk werd als ik pillen ophad maar dan was t 1x overgeven en t was weer goed. Ik voelde dit altijd wel aankomen en het overgeven was niet erg heftig.
Was bij verschillende pillen en maakte geen verschil of ik veel of weinig dronk/ wel of geen alcohol dronk.

Elin

TrippyShit

Badass junkie
Had ik int begin ook wel eens. Dat ik gewoon even moest kotsen. Denk combinatie van zenuwen, iets chemisch op je maag.. zulke dingetjes. Moest ik gewoon even kotsen :P Was meestal ook gewoon wat maagzuur ofzo niet eens echt kots..

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
weetje ik vind het maar raar dat mensen uberhaupt kunnen kotsen :confused: . Ik heb er 1 keer last van gehad dat was op een feest ik had iets van 2 mitsu's op en veel bier gedronken. Ik voelde me de hele tijd goed maar ineens werd ik een beetje misselijk. Ik ging even naar buiten en moest kokhalzen. Maar ook echt alleen kokhalzen, er kwam niks uit! Sindsdien heb ik er nooit meer last van gehad en kan ik drinken + slikken wat ik wil. Of ik dat ook doe is een tweede.

richelle

Belezen gebruiker
Als ik ergs een hekel aan heb is t aan kotsen , maar toch ook wel een paar keer gehad , gewoon teveel te snel genomen en dan ga ik even Te hard , kan de maag niet aan en da kan je t echt niet tegn houden , golft eruit :mrgreen:
Daarna voelde ik me weer prima ..

TrippyShit

Badass junkie
Heb totaal geen hekel aan kotsen :P Tiss niet dat ik het lekker vind maar ik kots wel vaker..
Ben er wel soort van aan gewend. Kots ook nooit veel ofzo. Gewoon ff 1of2x beetje en k ga weer verder :P

tan

Newbie
TrippyShit zei:
Gezicht gezwollen.. Klinkt als teveel water...
Was het echt hard overgeven, rugspieren helemaal samentrekken en veel water eruit?
Want dan heb je gewoon teveel water gedronken..

Het ging zo snel, weet het niet precies. Kwam wel veel water uit en had daarna wel last van me rug...
De tweede keer had ik ook veel water gedronken, maar toen had ik geen opgezwollen gezicht en ook niet kotsen.

Waarom ik het vooral zo raar vind, is omdat het zo plotseling op kwam en eigenlijk pas toen alles al zo goed als uitgewerkt was. Ik was ook niet misselijk. Die vriendin neemt wat vaker een pilletje en drinkt er eigenlijk altijd alcohol bij, zij heeft normaal nooit ergens last van. En zij had niet veel water gedronken. Zij had eerst alleen het gevoel dat ze moest overgeven, maar het lukt niet. Ook had ze toen ook ineens erge hoofdpijn.

underworld zei:
kan verschillende oorzaken hebben, maar waarschijnlijk omdat je teveel vocht gedronken had. heb dat ook al een keer gehad. plus het feit dat alcohol je lichaam uitdroogt en mdma ook, kan ook een van de oorzaken zijn.

Die eerste keer weet ik zeker dat het door de alcohol kwam, ik had echt te veel gedronken, anderhalve pil die best heftig was en dan ook nog eens de eerste keer. Toen was ik ook echt misselijk en voelde ik het opkomen. De laatste keer maar 3 drankjes en bijna 10 uur voor al dat gedoe, dus dat kan ik me gewoon niet voorstellen....

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
alle drugs/medicijnen hebben bijwerking, je moet het erbij nemen
toch vind ik het niet echt normaal.
Met mdma heb ik betere ervaringen dan met xtc, het voelt veel puurder.
wacht verschillende maanden voor je het nog eens probeert. neem je tijd om iemand te leren kennen die je mdma kan verkopen waarvan je vertrouwd dat hij weet waarmee hij bezig is. wat een zin. ik ben voorstander van het thuisgebruik. moet je zo blijven doen. waarschijnlijk heb je gewoon wat teveel genomen 5bommetjes lijkt mij redelijk veel.
meer tips kan ik niet direct geven. Hopelijk gaat het de volgende keer beter
groetjes

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ik vat het verhaal ook niet helemaal,,wat nam je nou werkelijk in, want ik lees. pilletjes,,capsules,,etc
wat zat er in die capsules,,mdma? of een vage herbal?

ik heb ook wel is last van kotstneigingen,,maar dat is dan meestal als het begint op te komen. kwestie van even op een rustig plekje gaan zitten en goed rustig ademhalen.
maar het kotsen aan t einde van het verhaal lijkt mij ook dat je gewoon te veel gedronken hebt.

tan

Newbie
caatje zei:
Je hebt het over pilletjes fijn stampen en over capsules...wat zit er in die capsules?

In die capsules zit mdma.

Paar vrienden hebben laatst zelfde combo ingenomen en zij hadden nergens last van. Ik denk dan toch dat we gewoon teveel water hebben gedronken.

Met oud en nieuw moeten we gewoon beter rekening houden met wat en hoeveel we drinken.

Bedankt voor alle reacties.

Bovenaan