Het is en blijft, zoals met alle drugs gewoon een kwestie van de juiste contacten hebben, of ze niet hebben.SmartieAndMe zei:Dat klopt. Volgens het DIMS is de speed op het moment gemiddeld 20% zuiver. Gemiddeld bevat speed op het moment 60%! cafeïne. Dit is nog nooit zo slecht geweest.
Er is dus momenteel bijna geen goede speed verkrijgbaar, en je snuift dus voornamelijk cafeïne.
Mickywous zei:Ik woon in friesland en om me heen zijn veel speed gebruikers. Ik zelf niet. Maar hun zeggen dat het nog steeds goed is, traan ogen zere neus etc. Vaak komen er ook mensen uit andere delen van het land in een discotheek bij mij in de buurt. En die mensen zeggen dus ook de laatste tijd: We halen voortaan bij jullie. Dit zie ik ook alleen maar om me heen gebeuren he.. weet dus niet zeker of het hier in friesland zo veel beter is dan bij jullie. Maar het lijkt wel zo.
SmartieAndMe zei:Ik heb een half jaar helemaal niets kunnen krijgen boven de 20%, heb dit weekend eindelijk weer iemand gevonden. Is nog niet getest (shame on me!) maar ik kon pas vannacht weer een beetje slapen dus heb goede verwachtingen van de testresultaten
Dextro is wat mij betreft ook wel ff minder inderdaad, het is alleen makkelijker verkrijgbaar dus dat zul je wel vaker tegenkomen.
Keep it up, je vind dit soort dingen altijd op het moment dat je het het minst verwacht :P
SmartieAndMe zei:Ga vanmiddag naar de testservice
Zal het posten zodra ik meer weet...
SmartieAndMe zei:hmm, beter dan verwacht maar nog steeds shitty.
36% amfetamine. 25% cafeïne.
Gelijk een waarschuwing voor iedereen die Speed gaat kopen de komende tijd. Er worden heel heel heel veel slechte samples speed ingeleverd, dus testen is belangrijker dan ooit. Er zijn de afgelopen tijd meerdere speed samples ingeleverd waar 4-MA (4-methyl amfetamine) en/of MDPV (Methylenedioxypyrovalerone) in is gevonden.
In Nederland is er gelukkig nog niets mee misgegaan maar in België zijn eind vorig jaar meerdere doden gevallen waarbij deze stof in het bloed is aangetroffen. Is natuurlijk geen garantie dat je dood gaat aan het spul, maar het is wel echt troep en je wilt het niet in je lijf hebben!
mick swagger zei:Je uitslag is denk ik nog wel 1 van de betere uitslagen op dit moment. Er is weinig goeds te vinden, jammer genoeg.
mick swagger zei:Ik heb toevallig nog een paar gr oldskool pep gevonden. Spul waarvan ik met 1 lijntje al met wijd open gesperde ogen rond stuiterde. Morgen zal ik dat spul eens voor de grap naar het testcentrum brengen. Het is licht roze amfi. Het grappige is dat je in de pep van die tijd, als je er met een lichtje opschijnt, super kleine kristalletjes ziet twinkelen. Dat zie je vandaag de dag niet meer of het is een versnijdingsmiddel. Ook vond ik nog een paar gr minder hoge kwaliteit oldskool pep, Deze ga ik denk ik onderwerpen aan een aceton wasje.
F.ck.The.SystM zei:Heb nieuwe voorraad binnen.. en ik mag eerlijk zeggen..
Wat een kwaliteeeeeet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dendaz zei:Ik heb een weekje of twee geleden nog een tiental grammetjes op de kop weten te tikken en laten testen.Aangezien je zo'n 10 dagen op de uitslag daarvan moet wachten en er verder niets maar dan ook niets boven de 15%!! te krijgen is op dit moment hier was ik al begonnen aan die op de kop getikte grammetjes.Voor mij eigen had ik voor de uitslag binnen was dus al een geschatte mening over het aantal te verwachten procenten naverhand de werking van deze speed.En nu ben ik eindelijk bij mijn punt aangekomen.Ik dacht dat de uitslag zo rond de 35 % zou zijn maar die was tot mijn verbazing 65%.Maar ik heb in het verleden ook speed gehad van 65 a 70% en naar mijn gevoel en de werking van deze speed tegenover de eerdere hoogscorende speed kwam deze nog niet in de buurt van die eerdere 65 a 70% en dit ligt niet aan de opgebouwde tolerantie of iets dergelijks.Nee die eerdere 65% werkte veel beter en heftiger dan die 65 % van laatst en ik had bij de laatste nauwelijks verwijde puppillen bijv. en ik had ook niet het gevoel dat ik konstant een zetje in mijn rug kreeg wat vroeger wel het geval was.Ik vraag me af hoe dat kan en ligt het misschien aan mezelf of ben ik niet de enige die dit zo ervaart,of klopt de uitslag van de test wel eens niet.Al met al 65% is toch bijna top score en dan hoor je vanzelf te gaan.
mick swagger zei:Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.
SmartieAndMe zei:mick swagger zei:Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.
Er komt wel steeds meer Dex in de markt, maar volgens mij wordt dit als apart percentage vermeld bij de testcentra en dus niet gewoon als amfetamine.
mick swagger zei:SmartieAndMe zei:mick swagger zei:Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.
Er komt wel steeds meer Dex in de markt, maar volgens mij wordt dit als apart percentage vermeld bij de testcentra en dus niet gewoon als amfetamine.
Voor zover ik weet, wordt er niet op isomeren getest hoor! Ik kom geregeld bij het testcentrum maar ook al is het dex, dan wordt het nog als 'gewone' amfetamine aangegeven.
Oké dan! Zal het eens navragen, dacht toch echt dat daar onderscheid tussen gemaakt werd...
Paperplane. zei:Het zou inderdaad kunnen dat speed vroeger met andere methodes geproduceerd werd, en dat bepaalde bijproducten met zich mee bracht die er nu niet meer inzitten omdat het nu ok een andere manier geprouceerd word.
Efedrine of andere wekaminen lijken mij ook het meest logisch ja, aangezien het strakkere stimulerendere effect.
Peace,
mick swagger zei:En heb je het al gevraagd bij het testcentrum?
mick swagger zei:In de amfi van een aantal jaar terug, zat toen volgens de testresultaten die ik kreeg, geen bijproducten of andere werkzame stoffen dan amfetamine in (was toen altijd +-70% licht roze amfi die naar granny smith appeltjes rook). Dit was in 2007 dat ik deze speed had laten testen.
SmartieAndMe zei:mick swagger zei:Je uitslag is denk ik nog wel 1 van de betere uitslagen op dit moment. Er is weinig goeds te vinden, jammer genoeg.
Klopt, maar toch mis ik de tijd van de 60-70% dat je gelijk opstijgt van een lijntje
mick swagger zei:Ik heb toevallig nog een paar gr oldskool pep gevonden. Spul waarvan ik met 1 lijntje al met wijd open gesperde ogen rond stuiterde. Morgen zal ik dat spul eens voor de grap naar het testcentrum brengen. Het is licht roze amfi. Het grappige is dat je in de pep van die tijd, als je er met een lichtje opschijnt, super kleine kristalletjes ziet twinkelen. Dat zie je vandaag de dag niet meer of het is een versnijdingsmiddel. Ook vond ik nog een paar gr minder hoge kwaliteit oldskool pep, Deze ga ik denk ik onderwerpen aan een aceton wasje.
Ben benieuwd. Hoe oud is het? Heb ook wel eens pep geprobeerd die ik al 2 jaar had liggen maar die werd er niet beter op...
F.ck.The.SystM zei:Heb nieuwe voorraad binnen.. en ik mag eerlijk zeggen..
Wat een kwaliteeeeeet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bastard![]()

Paperplane. zei:zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik.
Paperplane. zei:Als ik dit zo lees blame ik het toch op tolerantie/gewenning. Zoals wel vaker beschreven zowel hier op DF als op andere harm-reduction drugsfora(BL, D-F.com, DHP etc), weten we nog niet goed hoe amfetaminetolerantie precies werkt. Vermoedelijk zijn er fases waar de gebruiker zich kan bebinden, zoals beschreven in het sticky topic "Hoe ontwikkelt een speedverslaving zich?" Als men eenmaal uit de fase is waar men euforische rushes krijgt bij amfetamine gebruik, wordt het onmogelijk geacht hier weer in te belanden. Een soort pernamente tolerantie, zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik. Verder is er namelijk geen logische verklaring voor dat dezelfde stof in dezelfde of zelfs hogere doseringen, bij lange na niet dezelfde euforie/rush teweeg brengt.
Peace,