kwaliteit MDMA in België

waver

Newbie
Ik gebruik af en toe eens mdma en dit is me tot nu toe altijd goed bevallen. Ik maak me wel wat zorgen omdat ik nooit weet wat ze me precies verkopen. Meestal is het wel via een kennis die goed te vertrouwen is maar je weet nooit. Ik begin er ook wel aan te denken om eens te proberen pluggen maar ik heb gehoord dat het dan wel zuiver moet zijn. Weet er toevallig iemand hoe je in België te weten kan komen of je mdma van redelijke kwaliteit is. Kan je het echt nergens testen of is er een manier om het zelf te kunnen zien aan de kleur of textuur ofzo.

psych-out

Bewuste gebruiker
je kan tests kopen via azarius of in de smartshop maar het beste om zekerheid te hebben wat je drugs nu precies inhoudt is naar nederland te gaan en het daar te laten testen en hun testlabo's. voor de rest is er weinig hoe je kan te weten komen hoe zuiver je drugs is. good luck with it.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
die testcentra zijn er toch alleen voor de nederlandse bevolking?
of heb ik dit verkeerd?

psych-out

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
die testcentra zijn er toch alleen voor de nederlandse bevolking?
of heb ik dit verkeerd?

Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Ik weet zelf ook niet echt goed wie of wat er van die testlabo's gebruik mag maken. Hoopten natuurlijk dat wij belgen hier ook van konden genieten maar ik kan hier fout in zijn. Misschien dat iemand anders dit wel met zekerheid kan zeggen. Ben zelf ook nog nooit naar zo'n testlabo geweest hoewel ik het altijd al in mijn achterhoofd had om dit eens te doen mocht ik niet zeker zijn van mijn product.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
lijkt me een beetje dom om van belgië naar nederland drugs te gaan brengen naar testcentra omdat je toch wel controles kan tegenkomen onderweg. beter zou belgië een beetje slimmer handelen en zelf testcentra openen. hier zie ik geen enkel nadeel in.

grts

psych-out

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
lijkt me een beetje dom om van belgië naar nederland drugs te gaan brengen naar testcentra omdat je toch wel controles kan tegenkomen onderweg. beter zou belgië een beetje slimmer handelen en zelf testcentra openen. hier zie ik geen enkel nadeel in.

grts

daar heb je gelijk in, Ik snap de Belgen zelf ook niet. De voornaamste reden die Belgie daarvoor aanhaalt is dat ze niet willen dat er testcentra's komen omdat ze dan een verkeerd beeld geven van ''het mag'' wat ik persoonlijk bullshit vind. Op die vlakken zit Nederland zoveel beter in elkaar en zou Belgie nog veel kunnen leren van onze noorderburen.
:wave:

Bovenaan