Kun je mdma slammen

Dirkdirk

DF-koning
slammen is in je aders injecteren
Oh excuus je hebt gelijk. Ik was even verward. Over slammen, dit is een van de stomste dingen die je kan doen. Een beetje rondkijken op het internet brengt je bij een onderzoek waar een proefpersoon onmiddelijk overleed na intraveneus injecteren van 500 mg MDMA. Dan is de dosering wel absurd hoog maar goed, het lijkt me geen goed plan.

miles

Wijs gebruiker
Ehm, ja zeker kan dit wel, ik zeg niet het slim is maar je anus kan absoluut honderd procent mdma opnemen.

Zo niet, dan sta ik nu voor paal.
Het boofen van m schijnt heel goed te kunnen, ik ken een paar jongens die er bij zweren, slammen zou ik niet doen

Paranoize.

Badass junkie
Denk je niet dat je er meer over zou kunnen vinden als je het kunt injecteren?
Het lijkt mij dat je mdma gewoon kunt slammen hoor, vraag is hoe, in wat voor vorm en wat ervoor nodig is
Denk dat je in principe alles wel kan bereiden om in je aders te spuiten, of het verstandig is, is een ander verhaal

Zolang je het in water kan oplossen kan je het slammen

Dirkdirk

DF-koning
Het lijkt mij dat je mdma gewoon kunt slammen hoor, vraag is hoe, in wat voor vorm en wat ervoor nodig is
Denk dat je in principe alles wel kan bereiden om in je aders te spuiten, of het verstandig is, is een ander verhaal

Sommige stoffen zoals ketamine kun je ook in een spier (intramusculair) injecteren, maar ik weet niet wat de vuistregel is hiervoor. Wel weet ik dat bij heel veel stoffen dit levensgevaarlijk is ivm absecvorming.

Ape

Badass junkie

Ja fysiek gezien kan het, maar dat is natuurlijk niet wat Swennie Boy bedoelt. Als een google zoekopdracht op de eerste pagina niks relevant laat zien dan is het antwoord gewoon nee meestal :tongueout:

Hier op DF ook 0 posts over MDMA slammen. Je zou denken dat iemand het in 22 jaar drugsforum bestaan wel geprobeerd had. Er is een reden waarom er weinig tot geen over te vinden is.

swennie boi

Experimenterende gebruiker
Sommige stoffen zoals ketamine kun je ook in een spier (intramusculair) injecteren, maar ik weet niet wat de vuistregel is hiervoor. Wel weet ik dat bij heel veel stoffen dit levensgevaarlijk is ivm absecvorming.
Ik heb toevallig afgelopen week ketamine in spier gespoten. Had verwacht dat het wel even zou duren voor je er iets van zou merken maar dus niet. Kon de spuit nog maar net wegleggen en BOEM. Miss teveel gebruikt maar echt iets meer dan een uur totaal van de wereld geweest. Complete k-hole ervaring. Van alles wat ik gedaan en probeerd heb de meest slechte ervaring tot nu toe.

Paranoize.

Badass junkie
Ja fysiek gezien kan het, maar dat is natuurlijk niet wat Swennie Boy bedoelt. Als een google zoekopdracht op de eerste pagina niks relevant laat zien dan is het antwoord gewoon nee meestal :tongueout:

Hier op DF ook 0 posts over MDMA slammen. Je zou denken dat iemand het in 22 jaar drugsforum bestaan wel geprobeerd had. Er is een reden waarom er weinig tot geen over te vinden is.
Kan er inderdaad weinig op reddit over vinden dus dan is het zeer ongebruikelijk inderdaad, your right
DF ga ik sowieso niet naar injecteren zoeken hahah

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb toevallig afgelopen week ketamine in spier gespoten. Had verwacht dat het wel even zou duren voor je er iets van zou merken maar dus niet. Kon de spuit nog maar net wegleggen en BOEM. Miss teveel gebruikt maar echt iets meer dan een uur totaal van de wereld geweest. Complete k-hole ervaring. Van alles wat ik gedaan en probeerd heb de meest slechte ervaring tot nu toe.
Dit is raar, volgens mij heb je wel gewoon een ader geraakt. Intraveneus ketamine werd afgeraden op reddit omdat gebruikers zeiden dat je geen tijd hebt om de naald eruit te halen, en dus werd intramusculair aangeraden omdat dat trager werkt. Maar ik zou beiden niet doen, en al helemaal niet met MDMA. Ik herhaal: NIET mdma in je spieren spuiten.

miles

Wijs gebruiker
Als ik wat langer online zoek (in het engels) lees ik op enkele plekken dat het wel zou kunnen, maar dat het geen voordelen heeft omdat je meerdere malen kleine hoeveelheden zou moeten doen en daardoor pas na 45/60 min op een werkzame dosis zou zitten.

Als je doel is om sneller te pieken denk ik dat je het in snuiven of boofen moet zoeken, maar zoals ik eerder al vroeg; waarom?

swennie boi

Experimenterende gebruiker
Als ik wat langer online zoek (in het engels) lees ik op enkele plekken dat het wel zou kunnen, maar dat het geen voordelen heeft omdat je meerdere malen kleine hoeveelheden zou moeten doen en daardoor pas na 45/60 min op een werkzame dosis zou zitten.

Als je doel is om sneller te pieken denk ik dat je het in snuiven of boofen moet zoeken, maar zoals ik eerder al vroeg; waarom?
Omdat het bij me op kwam. Doe nu al 2mmc met kleine mespunt keta. Dus dacht miss kan het.
Heb je toevallig de link ter info?

Bovenaan