Kristallen ipv. pil

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Na mijn 1e ervaring met xtc heb ik het zon 4-5 maanden niet meer gedaan, omdat ik bang was voor de doodsangst die ik kreeg (daarna was het wel een chill avondje hoor ) Alleen ik vind het inslaan niet zo fijn, mijn vraag is dan ook:

Slaan kristallen in als je de lijnen van klein naar groot opbouwt?
Ik wil dat het rustig opkomt, dat ik zeker ben van mijn dosis mdma in me lichaam dat ik tenminste nog enige controle heb over de dosering.

Hoe moet dit?
:wave:

Wacky

Badass junkie
Neem een flesje water, mik er 150mg mdma kristal in en doe er anderhalf uur over om het op te drinken. (schudden voor gebruik)
Tis wel slecht voor je tanden en het smaakt goor, dus houd er een tweede flesje bij om elkekeer de slok weg te spoelen,

Lauu

Badass junkie
Wacky zei:
Neem een flesje water, mik er 150mg mdma kristal in en doe er anderhalf uur over om het op te drinken. (schudden voor gebruik)
Tis wel slecht voor je tanden en het smaakt goor, dus houd er een tweede flesje bij om elkekeer de slok weg te spoelen,

doe het dan in je cola...heb je de bittere smaak ook niet :confused:

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan het inderdaad snuiven, snuiven is echter wel pijnlijker dan speed. Verder is de werking wel iets anders (vind ik dan) bij MDMA snuiven heb je meer die rush... hij duurt alleen korter en is goed leip :beer:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik ben gigantisch voorstander van mdma en tegenstander van xtc
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:

MDMA kristallen
rush: *knip* boem paukeslag
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.
gedurende een maand put ik energie uit deze ervaring.

XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'
volgende dag: brak, mottig...

nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.

space scientist

Wijs gebruiker
DreamerOfDreams zei:
ik heb nog maar een keer of 10 gespaced op beide, dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb maar ik heb allesinds al een duidelijke mening:

MDMA kristallen
gevoel: oneindig veel love, helder in het kopke, soms actief soms zeer loom, weinig tandengeklapper
coming down: *knip* gedaan, bedje in; of uren napraten hoe geweldig het wel niet was
volgende dag: spring uit mn bed, voel me herboren, de rest van de dag last van mellow gevoel.

XTC:
rush: langzaam aan, voelt wel goed, soms een beetje raar, waar gaat dit heen...?
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind van de pil begin ik mij raar te voelen, vage mood,
coming down: geleidelijk aan, weinig zin om nog veel te doen, 'ja kben dan keer naar huis é'

nu ja, mss ben ik wel te positief over kristallen en te negatief over xtc, maar dit is gewoon mijn ervaring en die van veel van mijn vrienden.

zal ik je een geheimpje vertellen?

als je gewoon normale xtc hebt, zit er alleen mdma in. Niks meer of minder. Dus zou gewoon het zelfde moeten werken. Wat wel kan is dat een pil langzamer opkomt, aangezien die slechter oplost/opgenomen wordt

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
kan ik best geloven, en uiteindelijk moet ik ook gewoon toegeven dat ik ook al slechte kristallen gebikt heb

maar toch, ik heb een tijdje geleden een handeltje van een kennis gevolgd (eenmalige inkoop van een pil of 1000) en iedereen liep storm voor deze pillen, dus ik eentje proberen en de effecten waren zoals hierboven vermeld... dus, al die mensen weten niet beter en nemen genoegen met minder...? vind ik best jammer voor hun

met die xtc had ik -met gemengde gevoelens- een leuke avond
met kristallen heb ik het nirvana kunnen bereiken en daar maanden (jaren) energie uit geput

wcpapier

Experimenterende gebruiker
DreamerOfDreams zei:
XTC:
gevoel: beetje love, energie, soms wegdromen (vreselijk irritant) veel kauwen, naar het eind

Dat wegdromen herken ik wel,
heb ik vooral als ik VEEL mdma (lees ong. 700mg)
of meer dan 4/5 pillen opheb.

ik heb bij mdma ook veel sneller dat ik bijpak, en dat ik dan op een gegeven moment zo lijp ben dat ik alles binnen no-time inneem. wat dan weer resulteerd in heel sterk hallucineren, wegvallen
draaien met de ogen enz.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ok, ik heb me antwoord :grin:
Ik dacht alleen dat je het ook kon snuiven, maar bommetjes maken lijkt me ook wel een goed plan.

TrippyShit

Badass junkie
wat voor een iets ander effect geeft het snuiven eigenlijk?
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt :grin:

Lauu

Badass junkie
TrippyShit zei:
ik heb al zo'n 25x kristallen en vitamines geslikt maar nog nooit gesnoven eigenlijk, lijkt me best keer intressant wat is er net iets anders aan dan slikken?? graag positieve en negatieve effecten bedankt :grin:

komt sneller op...maar verdwijnt ook weer sneller en het is pijnlijker dat pep

pretender

Belezen gebruiker
Lauu zei:
TrippyShit zei:

komt sneller op...maar verdwijnt ook weer sneller en het is pijnlijker dat pep

snuiven lijkt me idd erg pijnlijk(geen ervaring) aangezien het een erg scherp goedje is...

go for the bom/cap.... its makes you crazy in a nice way.. :openmouth:

adios

Pepnoize

Belezen gebruiker
space scientist zei:
DreamerOfDreams zei:

MDMA kristallen

XTC:

zal ik je een geheimpje vertellen?

als je gewoon normale xtc hebt, zit er alleen mdma in. Niks meer of minder. Dus zou gewoon het zelfde moeten werken. Wat wel kan is dat een pil langzamer opkomt, aangezien die slechter oplost/opgenomen wordt

exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. :rolleyes:

je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!

Lauu

Badass junkie
Pepnoize zei:
exactomundo
zoveel mensen altijd met hun gezever dat kristallen beter zijn dan pillen... is hetzelfde als zeggen dat dafalgan in bruistabletvorm beter is dan pilvorm. :rolleyes:

je hebt natuurlijk wel veel meer rotpillen dan rotkristallen... dus regel zuivere pillen en je hebt hetzelfde!

niet helemaal...

het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt

ik vind bijvoorbeeld kristallen beter dan pillen omdat het zo lekker inslaat :)

Fractal

Belezen gebruiker
Mijn eerste ervaring was met pure kristallen. Als je de inname spreidt (om het half uur 75 mg ofzo) valt dat heel goed mee, ik veronderstel dat het bij een pil ook zo is.

Pepnoize

Belezen gebruiker
Lauu zei:
Pepnoize zei:
exactomundo

niet helemaal...

het % puurheid van de mdma kan verschillen bij de pillen en kristallen...en de manier waarop het inslaat verschilt

daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren.
maar ik heb vorig weekend echt de lekkerste pilletje ooit gehad (roze dolfijntjes) en die waren zeker even lekker en goed als mdma kristallen... ook geen afkick de dag erna, net als bij kristallen ! (als je niet overdrijft qua hoeveelheid dan)

Lauu

Badass junkie
Pepnoize zei:
Lauu zei:
Pepnoize zei:
exactomundo

niet helemaal...

daar heb je inderdaad een punt! en heb ik zelf ook al ervaren.
maar ik heb vorig weekend echt de lekkerste pilletje ooit gehad (roze dolfijntjes) en die waren zeker even lekker en goed als mdma kristallen... ook geen afkick de dag erna, net als bij kristallen ! (als je niet overdrijft qua hoeveelheid dan)

sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek

Pepnoize

Belezen gebruiker
Lauu zei:
sloegen ze hard in of kwamen ze langszaam op die dolfijnen? ik heb hier blauwe...ook heel lekker...en die kwamen rustig op met een lange piek

ik was begonnen met een halfje, na halfuur nog een halfje
dan kwam hij redelijk rustig op
en ging ik al lekker :mrgreen:
dan nog 1 volledige bij en dan stond ik opeens nog een stuk strakker.
dus combinatie eigelijk

evil_kermit

Bewuste gebruiker
zowel al mdma gesnoven,in men cola'tje of bommetje van gemaakt het is hetzelvde ik moet minstens een uur wachten voor ik iets voel.daarom neem ik alleen mdma als ik thuis chill in men zeteltje zit en dus alle tijd heb.xtc moet ik nooit lang op wachten en neem ik dus wel als ik in een discotheek zit.

Lauu

Badass junkie
Pepnoize zei:
Lauu zei:

ik was begonnen met een halfje, na halfuur nog een halfje
dan kwam hij redelijk rustig op
en ging ik al lekker :mrgreen:
dan nog 1 volledige bij en dan stond ik opeens nog een stuk strakker.
dus combinatie eigelijk

aha ik doe alleen hele en dat kwam rustig...maar na die 2de sta je idd goed te space :hearteyes: :mrgreen:

Bovenaan