Kratom harsextract roken?

cropp

Badass junkie
Ik heb wel eens kratom ``thee`` gedronken, en daar was ik niet van onder de indruk, en dat spul wat niet te zuipen, dit schijnt beter te werken:

Een blok kratom harsextract, maar toen ik die foto zag wilde ik het meteen roken, kan dat, werkt dat en smaakt dat ergens naar?

Ervaring iemand?

lolnoob

Bewuste gebruiker
Als je denkt dat je 7 gram op kunt roken zou je het kunnen proberen. Ik las ergens dat het waarschijnlijk wel werkt maar niemand het doet omdat het teveel is.

cropp

Badass junkie
lolnoob zei:
Als je denkt dat je 7 gram op kunt roken zou je het kunnen proberen. Ik las ergens dat het waarschijnlijk wel werkt maar niemand het doet omdat het teveel is.
Daar had ik niet over na gedacht.

Einstein

Badass junkie
Kratom staat ook al even op mijn verlanglijstje, ondanks de verslavende werking (de werkzame stof werkt, net als bijvoorbeeld morfine, op de µ-opioide receptor). Het lijkt mij gewoon het makkelijkste een paar gram poeder in je keelgat te duwen en er een litertje water achteraan te gooien. Roken, het kan vast wel, maar lijkt me niet makkelijk.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik heb hier ook nog een zakje van 10 gram liggen, maar deze verslavende werking staat me een beetje tegen. Is deze groot?

Ik weet niet of ik ooit wel eens iets met een verslavende werking heb gehad dus ik weet niet hoe het is om craving te hebben.

Einstein

Badass junkie
lolnoob zei:
Ik heb hier ook nog een zakje van 10 gram liggen, maar deze verslavende werking staat me een beetje tegen. Is deze groot?

Ik weet niet of ik ooit wel eens iets met een verslavende werking heb gehad dus ik weet niet hoe het is om craving te hebben.
Als je nog nooit morfine of andere opiaten hebt gebruikt weet je inderdaad niet hoe dat is, maar volgens mij valt die verslavende werking bij kratom alles mee. Je moet al een hoge dosis nemen om de opium-achtige werking te krijgen, om er werkelijk verslaafd aan te raken is nog weer een stuk moeilijker. Wat niet wil zeggen dat je er niet mee moet oppassen natuurlijk, gebruik het niet te vaak.

JJJ

Bewuste gebruiker
Kratom moet je niet roken voor optimaal effect, je moet er ook geen thee van maken, maar gewoon het materiaal zelf oraal innemen. En als je goede kratom hebt, dan werkt het behoorlijk sterk en (voor mij dan) zeer prettig. Extracten zijn in principe overbodig. Helaas verkopen veel smartshops rommel voor veel te veel geld, waardoor kratomblad zeer onterecht het imago heeft gekregen van gewoon weer zo'n smartshopkruid waar je amper iets van merkt.

Zelf vind ik het een enorm prettig middel. Het geeft een combinatie van euforie en energie met sedatie, die ik erg fijn vind. In vergelijking met andere opioiden is het weinig verslavend, fysiek gezien. Je hebt maar heel weinig opbouw van tolerantie, en behalve als je elke dag meerdere keren per dag gebruikt, geen of weinig ontwenningsverschijnselen. Bij gebruik de hele dag door kan het wel een nogal heftige ontwenning geven. Geestelijk verslavingspotentieel is absoluut aanwezig en moet niet worden onderschat.

wakawaka

Experimenterende gebruiker
Einstein zei:
Kratom staat ook al even op mijn verlanglijstje, ondanks de verslavende werking (de werkzame stof werkt, net als bijvoorbeeld morfine, op de µ-opioide receptor). Het lijkt mij gewoon het makkelijkste een paar gram poeder in je keelgat te duwen en er een litertje water achteraan te gooien. Roken, het kan vast wel, maar lijkt me niet makkelijk.

Klopt, dat is ook de beste manier om kratom in te nemen, zo doe ik het ook altijd. Het is de makkelijkste en meest smakelijke manier om kratom in te nemen.

cropp

Badass junkie
De eerste keer kratom heb ik het zeker te weten goed bereid, en toen had ik een gevoel wat te vergelijken is met 2 glazen bier op een lege maag, voor een verslaving moet ik eerst wel onder de indruk zijn

Bovenaan