Kratom extract (2x gold capsules van Jetpackkratom)

Zweevteev

Wijs gebruiker
Heyo,

Ik heb hier dus 2 gold capsules liggen van Jetpackkratom. Heb al 2x eerder kratom gedaan, 1x als gewoon poeder (3 gram) en 1x als een extract, maar ik weet niet meer hoeveel dat was. Het effect was beide keren behoorlijk mild. Kan iemand mij vertellen of ik aan 1 gold capsule genoeg ga hebben? Er werd erbij gezegd dat het voornamelijk bedoeld is voor ervaren gebruikers en dat de aanbevolen dosering 1 capsule is, maar ook met kanna heb ik al meegemaakt dat ik echt amper wat voelde op een gemiddelde dosis. Vind het zonde van mijn geld om nu ook niets te voelen, maar ik wil niet het gevoel hebben dat ik ineens naar een andere dimensie geschoten word zonder dat ik erop voorbereid ben, dus dat is een beetje het dilemma. Iemand tips?

Edit: heb even de topics over kratom gescand en vrijwel niemand lijkt hoger gedoseerd te hebben dan 8 gram. 1 zo'n extract is gelijk aan 8 gram, dus ik denk dat het verstandig is om het voor nu daar bij te houden.

Laatst bewerkt:

PurplePower

Experimenterende gebruiker
Naar mijn ervaring kun je beter de dubbele dosering nemen dan dat een smartshop aanraad. Maar heb zelf enkel ervaring met Mae da red vein kratom. Hier had ikzelf 4 gram van genomen en was naar mijn mening zeker te weinig. Na een uur was het effect al terug weg. Vooral het blije gevoel de dagen nadien vond ik zeer aangenaam. De aanbevolen hoeveelheid was 1 gram. Maar indien je niet voor verrassingen wilt komen te staan. Bijnemen kan altijd nog, moest het te weinig effect geven.

Bovenaan