Krakend hart

jootje

Newbie
Ik ben hier dus erg van geschrokken, met het gebruik van harddrugs gaat telkens mijn hart kraken,maar dan ook echt kraken,
Diegene die naast me zit kan het dan gewoon horen.
Heeft iemand hier ook last van en kan me hier meer over vertellen?Want nu durf ik niks meer te gebruiken.
Heb het meestal bij speed,maar laatst bij xtc.

caatje

Badass junkie
Hoe kan een hart nou kraken? Het zullen je darmen wel zijn, en doordat je onder invloed bent kun je het geluid niet op de juiste plaats plaatsen.
Of....

het is suggestie en je hoort eigenlijk niks maar denkt wat te horen en je stookt er andere mee aan.

Onder invloed is veel mogelijk

Djo

Badass junkie
Dit is heel vreemd. Op naar de dokter en laat ffies weten waar het vandaan komt. Dat het hart zelf kraakt lijkt mij een heel onmogelijk iets.
Misschien is het idd wat Caatje zegt, dat je het jezelf inbeeld. Keer op keer.
Ik ben beniewd. Succes! :wave:

jootje

Newbie
nee, het is echt m'n hart,want de mensen die nuchter zyn en er bij zitten zeggen het ook,en ik heb ook last van me hart dan.

Serenity

Badass junkie
Sorry, maar je zit op een drugsforum. Je hebt geluk als hier iemand zit die geneeskunde studeert of wat dan ook. Ga gewoon naar de dokter. Alsof wij kunnen ruiken wat er met jou mis is.

jootje

Newbie
Ten eerste ik ben een meisje :wave: haha,
En ten tweede, ik vraag erna of iemand hier ook last van heeft gehad, zou toch kunnen?

jootje

Newbie
Dat is is als je het gewoon zo maar hebt zeg maar, ik heb het alleen met drugsgebruik, heb er nog nooit last van gehad zonder het gebruik van drugs. maar ik denk dat ik gewoon na de dokter ga en het uitleg, die zal het wel het beste weten denk ik.

neti

Badass junkie
Een ontsteking van dit hartzakje noemt men pericarditis.

De oorzaak is meestal een virale infectie. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen na een verkoudheid of een griep.
Andere oorzaken kunnen zijn: nierfalen, bepaalde medicatie, bestraling, kanker, reumatische aandoeningen. Maar vaak ook wordt de oorzaak niet gevonden.

Daar staat toch duidelijk dat medicatie er op van invloed kan zijn. Drugs valt in dezelfde categorie.[/img]

Bovenaan