kotsen van blowen

ootje

Experimenterende gebruiker
Soms moet ik wel eens kotsen als ik ga blowen (bijna altijd alsk heb bier heb gedronken). hebben jullie dit ook en hebben jullie eventueel tips? ik heb gehoord dat als je goed eet van tevoren en niet te snel blowt, het meestal wel goed komt

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, maar alcohol en wiet is wel apart. Sommige mensen kunnen het hebben, sommige niet.
Inderdaad moet je goed eten, en te snel blowen? Muwha...niet te veel denk ik :')

Spatzi

Belezen gebruiker
Ik heb dat wel eens als ik me heftig heb volgevreten en kort daarna heel stoned word. M'n maag wil dan blijkbaar ook relaxen... :stoned:

Opa

Bewuste gebruiker
Alleen icm alcohol...
En dan bedoel ik ook veel alcohol...
En ook van alléén veel alcohol...
Als je begrijpt wat ik bedoel :rolleyes:

wim666

Newbie
Ik soms de nijging te kotsen als ik niet vol zit van eten, als ik die neiging krijg dan eet ik of drink ik (water) en dan heb ik nergens meer last van

mn 1e comment yaaay

Wietje

Belezen gebruiker
jep heb ik ook al gehad!
Eerst goed wat gedronken, daarna gestoned
bam, en het was all over the floor..

Shit happens ^^

Peace!

Ape

Badass junkie
wim666 zei:
Ik soms de nijging te kotsen als ik niet vol zit van eten, als ik die neiging krijg dan eet ik of drink ik (water) en dan heb ik nergens meer last van

mn 1e comment yaaay
Jep, dat herken ik goed.

OT:
Als je veel eet voor je gaat drinken, of iig als je je buik helemaal vol eet dan word de alcohol minder snel opgenomen en tast het je maagwand aan, daardoor voel je ej misselijk en wil je het eruit gooien.(Tenminste dat zeiden ze op de training alcohol en delinquentie, maargoed)
En als je maag vol is, en je blowd, dan heb ik tenminste altijd, dat ik mij de halfe avond ontzettend vol voel.
Ik zeg niet dat je minder moet gaan eten, maar dat zou een optie kunnen zijn om eens te probere.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
hmm, ik heb ook wel eens een flinke straatpizza op de stoep gelegd.
maar dan was het meestal dat ik in slechte toestand was, of had te veel drank naar binnen gewerkt.
maar of het nou echt door de combinatie van wiet en alcohol kwam,,nee,,want zonder wiet kan ik het ook wel :wink:

king-joost

Experimenterende gebruiker
Ik hoef alleen te kotsen nadat ik flink gezopen heb, een joint ga roken.
Als ik eerst een joint rook en daarna ga zuipen, gaat het altijd goed.
Dan kom ik echt in een kk chille roes :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker
heb ik ook ik had ook eens joint op 3min opgesmoord ik kwam helemaal niet goed, heb hele dag met knalwitte zieke kop gelope het vliegend schijt en alles erop en eraan
dus nu doe ik het veel kalmer aan en ja heb ik geen last meer van
heb ook al lopen kotsen op fuiven door die combinatie met alcohol, maar ik heb nu ingezien dat alleen is omdat je denkt dat je er ziek van bent en daar word je echt net ziek van, sla je heel in paniek van ik ben niet goed enal en dan keert je maag snel om :wink: gwn niet denken aan slecht zijn gwn scheuren langs de vloer :grin:

Bovenaan