Kotsen door XTC?

Ik weet dat deze vraag echt al enorm vaak gesteld is, maar toch vind ik niet helemaal het antwoord wat ik zoek..

Ik heb al best wel vaak xtc gebruikt, altijd met de gebruikelijke tussen pauzes en niet meer dan 1,5 mg per kilo. Nooit heb ik moeten kotsen van xtc of wat dan ook.

Tot afgelopen zondagnacht, toen ik ineens over m'n nek ging. Ik was op een feestje en het was al half 2 's nachts toen ik m'n eerste pilletje nam (halfje van 150mg en deze was3 ook getest) Ik weeg zelf zo'n 66 kilo. Ik voelde hem rond half 3 opkomen en om 4 uur denk ik dat ik ineens begon te kotsen. Het was op de vloer en ik rende als een speer naar het toilet. Daarna kwam het nog 2x en toen stopte het. Ik voelde me wel enorm moe en ziek. Ik had die avond goed gegeten en had om 11 uur nog een broodje gegeten. Ook heb ik elk uur alleen water en cola gedronken.. Waar kan het aan liggen?

Alvast bedankt :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Misschien was je niet helemaal fit? Of de cola die voor teveel bubbels in je buik zorgde? Daarnaast blijft Xtc altijd gevoelig op de maag dus kan het zomaar zo zijn dat je opeens misselijk wordt en dus wellicht ook moet overgeven..

Wel erg vervelend! :(

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Ik weet dat deze vraag echt al enorm vaak gesteld is, maar toch vind ik niet helemaal het antwoord wat ik zoek..

Ik heb al best wel vaak xtc gebruikt, altijd met de gebruikelijke tussen pauzes en niet meer dan 1,5 mg per kilo. Nooit heb ik moeten kotsen van xtc of wat dan ook.

Tot afgelopen zondagnacht, toen ik ineens over m'n nek ging. Ik was op een feestje en het was al half 2 's nachts toen ik m'n eerste pilletje nam (halfje van 150mg en deze was3 ook getest) Ik weeg zelf zo'n 66 kilo. Ik voelde hem rond half 3 opkomen en om 4 uur denk ik dat ik ineens begon te kotsen. Het was op de vloer en ik rende als een speer naar het toilet. Daarna kwam het nog 2x en toen stopte het. Ik voelde me wel enorm moe en ziek. Ik had die avond goed gegeten en had om 11 uur nog een broodje gegeten. Ook heb ik elk uur alleen water en cola gedronken.. Waar kan het aan liggen?

Alvast bedankt :)

Drugs kunnen altijd fout vallen. Misschien was je niet helemaal topfit, misschien was er iets anders in je maag dat reageerde door de klap van de XTC..
Je kunt ook weleens misselijk worden van eten zonder reden , of dat je na 2 biertjes al klaar bent met drinken (en je er slecht door voelt). Afentoe reageert je lichaam heftiger/minder/anders .

Fool

Badass junkie
Wat heb je eruit gekotst? Als er nog voedsel in je maag zit kan dit de opname van de xtc vertragen, waardoor deze voor langere tijd je maag aan het prikkelen blijft.

Wellicht zat je anders gewoon niet helemaal in je vel, stress uit zich ook lichamelijk.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Kan idd aan van alles liggen.
IK ben een notoire kotser als het om m gaat, ongeveer de helft van de keren dat ik m neem, moet ik overgeven . Bijna altijd bij de inslag. Ik hik er vaak tegenaan, maar het overgeven zelf vind ik nooit een probleem, gaat altijd zonder tegenwerking. En daarna kan ik altijd echt goed los.
Herken het dus niet zoals jij het beschrijft ( met ziek en moe voelen daarna en pas later op de avond). Klinkt dan ook meer als een eenmalige slechte combi . Misschien te vet gegeten van te voren?

Sprokkie

Bewuste gebruiker
IK ben een notoire kotser als het om m gaat, ongeveer de helft van de keren dat ik m neem, moet ik overgeven .
Herken het dus niet zoals jij het beschrijft ( met ziek en moe voelen daarna en pas later op de avond).
Ken inderdaad mensen die dit vaker hebben... En zoals je al beschrijft als hij inslaat worden ze 1 keertje misselijk en gooien er wat uit maar hebben er daarna geen last meer van..

Misschien te vet gegeten van te voren?
Dat zou kunnen inderdaad, de XTC is een aanslag op je lichaam en daarbij zeker ook op je maag. Vet eten is inderdaad iets waar je snel misselijk van kan worden .

Bovenaan