Haha nee me tanden zijn gewoon goed, maar Raad je het aan om het toch te te doen.
jij kan trouwens wel heel goed breken/bijten als je precies een kwartje wilt.
En ja tuurlijk moet je weten wat er in je pil zit, maar daar wilde ik niet eens over beginnen omdat ik er van uitga dat je het gewoon test of iemand die je kent het heeft getest.
Dat de serotonine voorraad in een klap op is door een lage dosis kan ik niet vinden via google. Als het zo is zou ik het wel graag willen weten.
Ik denk dat we twee hele verschillende meningen hebben over het gebruik, ik heb vooral de ervaringen en meningen van gebruikers om me heen en die van mij meegenomen in mijn advies.
Ken er zonder grappen een aantal die eens in de twee weken een weekend doorhalen en er wel eens 5-8 slikken van 200mg, te gek voor woorden en onverantwoord.
Maar doordeweeks en dit vind ik erg gek zijn ze gewoon normaal en doen dit al wel 5 jaar lang.
Ik zelf doe het 1x in de 3 maanden soms misschien wat vaker ligt maar net aan het moment, maar nooit meer dan 1. Ik vind alcohol alleen vaak toch leuker dan mdma.
Mijn eerste paar keer slikte ik er ook 3-4, maar de klachten waren voor mij niet te doen en de wausheid was niet echt prettig.
Ik weet ongeveer mijn dosis/grens en denk dat iedereen die voor zichzelf moet bepalen.
Maar het is natuurlijk wel fijn dat je hier advies kan vragen aan mensen met verschillende meningen die in een discussie gaan haha.