Kort werkende RC benzo's?

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ja ik heb.laatst een flinke hoeveelheid Rilmazafone gekocht.
Nog niet geprobeerd hoe is het?
Ik lees dat het erg mild is, maar liever te mild dan te sterk.
Wat zijn de effecten?
Rilmazafone is idd mild omdat het een prodrug is van Rilmazolam, snap ook niet waarom vendors die nu ineens gaan verkopen.. ofja snap ik wel want op de chinese site waar vendors kopen wordt nu rilmazafone verkocht. maar dat spul is mega zwak vergelijke met het metaboliet. gister nacht was ik dit bericht aan het typen maar kon het niet aan afmaken zo moe was ik. Als je een Rilmazolam onder je tong legt ben je binnen 5 min praktisch out. Ik heb nogal een hoge tolerantie dus had er nog een bij gepakt en daarvan de helft onder m'n tong glegd en was echt in coma tot iemand aaanbelde voor een pakketje van de buren die gewoon thuis waren.. Rilmazolam is iig meest sederende benzo die ik ooit op heb. Mja Rilmazafone dus, waar de NL vendors mee achterlopen, is velen malen zwakker, sterker nog als je het vergelijkt met de andere zafones kan het zijn dat het slechts 10% van de sterkte heeft. zoals Clonazafone dat ook heeft, waar ik 20mg van neem voor het effect van 2mg Clonazepam. lang verhaal kort, het is niet de zelfde benzo.

Bedankt voor je reply.
Ik heb hier eerder van gehoord, maar ik kan erg weinig informatie vinden hierover helaas
Dit is net etizolam alleen dan 2-3x zo sterk. het dommme is dat het blotters zijn, sommige lijken leeg te zijn en sommmige overvol.. Zelfde probleem als bij de pellets btw. maar wel een chille benzo.

Ik zou zeggen ga nog eens met de dokter aan tafel zitten en heb het eens over clonidine icm paracetamol.\Clonidine is van oorsprong een bloeddruk verlager maar heb bepaalde bijzondere eigenschappen.
Het werkt pijn verlichtend icm paracetamol
Het verbeterd de nachtrust ,je valt hierdoor hard in slaap ongeacht pijn.
Het middel word ingezet bij onthoudingsverschijnselen ,door opiaten ,benzo's en alcohol dus een vrij breed scala aan werkingen heb dat kleine blauw tabletje.
De meeste dokters gaan er in mee als je pijnbestrijding wil versterken met clonidine omdat het totaal niet verslavend is maar wel erg nuttig!

Edit:
Clonidine heeft een effect op het centrale zenuwstelsel, waar het activerende prikkels dempt. Hierdoor heeft clonidine een pijnstillend effect. Daarnaast kan Clonidine het effect van andere pijnstillers verbeteren. Op deze verschillende manieren kan Clonidine voor een betere pijnbestrijding zorgen.

Bron Google
Clonidine is idd een zeer krachtig middel. mij soms net iets te krachtig. Ik heb tegenwoordig ook Guanfacine, dit is een soort all in one, gek genoeg, wat het doet is bloeddruk en hartslag verlagen op een minder geforceerde manier met nog veel minder sedatie dan clonidine, het is gemaakt voor kinderen met ad(h)d, het helpt ook serieus met de concentratie verbeteren en werkt synergetische met stimulanten. maar wordt off label gebruikt door volwassenen voor van alles en nog wat, het is een soort van verbeterede Clonidine en is momenteel gewoon als nootropic te koop in poedervorm. het artikel doorlezen is opzich de moeite waard.

Laatst bewerkt:

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik heb tegenwoordig ook Guanfacine, dit is een soort all in one, gek genoeg, wat het doet is bloeddruk en hartslag verlagen op een minder geforceerde manier met nog veel minder sedatie dan clonidine, het is gemaakt voor kinderen met ad(h)d, het helpt ook serieus met de concentratie verbeteren en werkt synergetische met stimulanten. maar wordt off label gebruikt door volwassenen voor van alles en nog wat, het is een soort van verbeterede Clonidine en is momenteel gewoon als nootropic te koop in poedervorm. het artikel doorlezen is opzich de moeite waard.
Interessant, maar 'jammer' dat Guanfacine een medicijn is dat onder de geneesmiddelenwet valt.

En als dat niet het geval was, dan valt het binnenkort wellicht onder het dreigende stofgroepenverbod, want het is te beschouwen als een gesubstitueerde phenylethylamine.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Interessant, maar 'jammer' dat Guanfacine een medicijn is dat onder de geneesmiddelenwet valt.

En als dat niet het geval was, dan valt het binnenkort wellicht onder het dreigende stofgroepenverbod, want het is te beschouwen als een gesubstitueerde phenylethylamine.
nou je kunt het gewoon als nootropic kopen op het moment van spreken. ik mag geen bronnen noemen... en ook geen prijzen want wil niet weer een ban. maar ook na het stoffenverbod kun je binnen de EU gewoon kopen want er is geen douane die het tegenhoud. overzees is de kans van slagen heel klein.

De Schurk

Belezen gebruiker
Clonidine is geen pijnstillers ,het is een bloeddruk tablet met een shitload aan aangename eigenschappen wat ik al beschreven heb.
Clonidine heeft een effect op het centrale zenuwstelsel, waar het activerende prikkels dempt. Hierdoor heeft clonidine een

Dit is dam toch echt een pijn onderdrukkend middel

De Schurk

Belezen gebruiker
Om verder ontopic te gaan is Pyrazolam mijn nummer 1 bij spierverslapping ,dat verlicht de pijn enorm bij mij en dan bedoel ik ook gigantisch!
Ik slik verder geen pijnmedicatie ,maar mijn rug ligt compleet in puin door op jonge leeftijd zware arbeid te doen.
Alles is medisch onderbouwd met een CT scan ,dat voelde als een doodvonnis voor mij.
Ah nog iemand die een benzo als pijn medicatie gebruikt.
Wel rot om te horen maar ik weet hoe het is
Pyrazolam ik ook nog liggen.
Maar dan vind ik Fluclotizolam nog beter.
Ik heb een nieuwe vendor gevonden met suoer kwaliteit flunitrazolam, dus ik blijf bij deze1🙂

Nicotriprenner

Experimenterende gebruiker
Mijn huisarts weigert dit voor te schrijven na meerdere malen verzoek.
Een vriend van mij uit Griekenland kan Pregabaline en Gabapentine blijkbaar zonder problemen bij de apotheek halen.
Dus ik laat hem denk ik wat pakjes opsturen via DHL met voor hem wat fooi voor de moeite.
Het is daar ook 30% goedkoper, en de balie medewerkers doen niet moeilijk.

Deze medicatie schijnt inderdaad goed te helpen bij onrustigen zenuwen.
Mijn vader gebruikt met succes al jaren gabapentine, na jaren opiaten. En er zijn inmiddels een aantel middelen, vaak antipschycotica die ook werken tegen zenuwpijn.
een goeie psych zou daar wel bij kunnen helpen denk ik.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mijn vader gebruikt met succes al jaren gabapentine, na jaren opiaten. En er zijn inmiddels een aantel middelen, vaak antipschycotica die ook werken tegen zenuwpijn.

Ik voeg je reactie hierbij bij je vorige quote, maar graag geen lege quotes en aparte reacties daarbij posten. Dat valt ook onder spamgedrag en daar heeft @Mevrouw Pløp je al voor gewaarschuwd.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ja daar hoor ik ook goede berichten over.
Phenibut is enigzins te vergelijken met Gabapentine en Phenibut werkt goed tegen pijn.
Maar ik kan Gabapentine niet makkelijk krijgen.

Bovenaan