Knetterstoned

flipkonijn

Bewuste gebruiker
was alleen aant paffen op een kerkhof bij volle man vlak voor ik ging feesten.
goed wietje, maar werd er behoorlijk para van ik zag overal schaduwen
maat belde waar ik bleef maar durfde niet opnemen uit de schrik dat ze me zouden horen en vinden
15 min dicht op de grond gezeten en dan vlug weggelopen :rolleyes:

xpressurself

Bewuste gebruiker
flipkonijn zei:
was alleen aant paffen op een kerkhof bij volle man vlak voor ik ging feesten.
goed wietje, maar werd er behoorlijk para van ik zag overal schaduwen
maat belde waar ik bleef maar durfde niet opnemen uit de schrik dat ze me zouden horen en vinden
15 min dicht op de grond gezeten en dan vlug weggelopen :rolleyes:

zozo, dat was 'n stevig wietje dan, later nog zelfde ervaringen gehad?

Theroom

Experimenterende gebruiker
ik had laatst flink geblowd :stoned:

Ik was midden in A'dam in m'n maat z'n appartement. Toen ik zeg maar naar buiten ging alleen ( nog steeds redelijk stoned) moest ik tussen het verkeer, stoplichten enzo...maar ook drukke straten oversteken waar geen stoplichten waren.

Ik werd TOTAAL gek ahahaha....ik wist het niet meer hoe de verkeersregels waren... dat was écht fucking eng :openmouth:
Maar ik heb het overleefd..... MAar als je gewoon écht stoned bent dan begrijp je hele normale dingen opeens niet meer.

Maarja paddo's spannen op dat punt natuurlijk de kroon :hearteyes: :wave:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ja ik ben er wel eens paranoide van geworden, maar dat is niet zo veel. Ik heb veel vaker dat ik me ineens kapot schrik als ik stoned ben en ik mijn aandacht er niet bij heb :P Dan gebeurd er iets onverwachts en dan schrik ik wakker uit mijn dagdroom :( Om er daarna meteen geen aandacht meer aan te schenken overigens

Jann

Newbie
platypus zei:
ik kan mezelf aardig gek maken als ik stoned ben...
dingen horen die er niet zijn, het eigenlijk wel weten maar jezelf toch gek maken.
denken dat mensen iets denken terwijl dat helemaal niet het geval is.

maar dat is alleen als ik alleen ben, en het gebeurt ook maar 1 op de 10 keer dat ik stoned ben
haha jaa, vind ik me volledig in...
was me eerste keer trouwens ^^

had ook lachkick toen.. bijna geen adem meer door lache ^^

Milan076

Newbie
Ik heb altijd als ik thuis blow en er zijn vrienden in me kamer dat ik denk dat ze iets stelen of het over mij hebben. Echt raar..

1 x zat ik ook knetterstoned in de woonkamer en hoorde ik steeds een brandweer sirene.

Bovenaan