Klein vraagje over: Pep, XTC

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Beste mede forumers,

Zou het mogelijk zijn om op een dag wat pep te nemen (Pakweg 40-50 mg van 68% geteste pep)
En de dag erna (24 uur later) XTC? of zal dit het effect van XTC verpesten?

Daarnaast, is het neurotoxische effect van XRC nog steeds versterkt door de pep van de dag ervoor?

Alvast bedankt :grin: !!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Denk dat dit wel het effect van de xtc zal verpesten. Heb al 2x pep/xtc weekend gehad, moet zeggen niet meer voor herhaling vatbaar. Ook eerst pep daarna X, voeld nog weinig van een 120mg snoepje en vooral de week erna was een zware crash.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Zou het mogelijk zijn om op een dag wat pep te nemen (Pakweg 40-50 mg van 68% geteste pep)
En de dag erna (24 uur later) XTC? of zal dit het effect van XTC verpesten?

Ik zou me hier geen zorgen over maken, je kan gewoon net zo hard knallen op XTC als voorheen. Ik ramde soms een 0.3/0.4 gram weg om vervolgens te droppen en ging alsnog heerlijk.

Fool

Badass junkie
Als onervaren gebruiken zou ik het laten, aangezien amfetamine je lichaamsreserves aanspreekt. Als je de dag erna dan XTC loopt te poppen heb je kans dat je je reserves nog niet voldoende aangevuld hebt en je aan de zijkant van het feestje loopt te hangen of je je een beetje down voelt.

hakkenn

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het per gebruiker verschilt.
Ik heb 1x een weekendfestival gehad dat het prima was en het top viel.
En ook een keer dat het ietjes minder was, niet specifiek minder. Maar zoals hierboven al genoemd dat mijn lichaam gewoon op was. Heb zeker genoten daar niet van, maar meer in de vorm van spacen en rustig praten / chillen ipv keihard losgaan.

Bovenaan