Klein vraagje over cocaïne

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Beste medegebruikers,

Ik ga voor het eerst in 5 maanden weer eens coke proberen (Word mijn 2de keer) en ben inmiddels het effect ervan helemaal vergeten sinds ik me meer met andere stimulerende drugs bezig hou.

Nu zit ik toch met n kleine vraag:

Vaak word gezegd dat cocaïne in combinatie met alcohol extra schadelijk maar ook extra lekker is.
Nu wil ik dus zonder alcohol cocaïne gaan gebruiken, is dit leuk of valt dit tegen?
Uiteraard hangt dat ook van jezelf af, ieder persoon is verschillend, maar word cocaïne zonder alcohol aangeraden?

Thx in advance :wave:

Fool

Badass junkie
Eh, opzich is het effect wel leuk, maar alcohol maakt het wel een stuk leuker. :P

Je moet in ieder geval geen gigantische effecten verwachten, het is niet erg "in your face". :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja ik persoonlijk vind het effect van coke niet zo bijzonder. Als je echt hoge kwaliteit hebt en je neemt een flinke punt / lijn dan heb je wel een lekkere rush maar veel coke is helaas versneden en je moet genoeg nemen om dat effect te bereiken. Daarnaast is het snel uitgewerkt. Je blijft doorgebruiken met dat spul en ik vind het eigenlijk pas echt leuk worden als ik er al een paar uur aan zit.

Combinatie met alcohol is bijna niet te voorkomen bij de meeste mensen. Het nadeel is dat bij de afbraak van die twee stoffen in je lijf de stof Coca-ethyleen wordt aangemaakt en dit is wel flink schadelijker dan een van de twee middelen los.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik gebruik het vaak zonder alcohol, vind ik prima. Ik heb geen duidelijke voorkeur van met of zonder alcohol. Er zit wel veel kwaliteitsverschil in coke, dat is het ding helaas, je moet gewoon goeie coke hebben voor een goed effect.

Bovenaan