kledinggeur basecoke

Junk4life

Experimenterende gebruiker
Is het mogelijk dat iemand de dag nadat je gebased hab, kan ruiken dat je wit heb gerookt?
ik hoorde het op m'n werk al 2x van 2 verschillende mensen
maar een vriend van mij heeft wit al enkele deciania gebruikt en had er nog nooit van gehoord
dus kan je de dag erna ruiken dat iemand wit heeft gerookt door zijn kleding of iets/

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Zelfs als mensen iets ruiken, zullen ze het niet herkennen; je hoeft je dus geen zorgen te maken hierover.

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Er bestaat ook zoiets als eu de toilette of deo.

Of je trekt andere kleren aan he. Na je werk als je gaat roken. Of voor je werk. Hoor iets als dit voor het eerst btw.

Junk4life

doe ik, en douche elke ochtend. alleen mn kleding ligt nu op mn bed in de woonkamer

Laatst bewerkt:

Junk4life

citaat ( ben hier nieuw sorry) Hoor iets als dit voor het eerst btw.
daarom vraag ik het juist, iemand waar ik het mee doet heeft het in geen 30 jaar gebruik gehoord

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als ik blow dan zorg ik dat er geen kleding of iets in de woonkamer ligt of hangt. De geur van wiet blijf je echt wel ruiken.
Net zoals met tabak/sigaretten lucht. Ook al was jij je kleding, zodra je het in een ruimte of zelf een huis hebt liggen gaat het er na ruiken. Ook al ligt het in een kast. Niet van ene keer natuurlijk maar als je vaak of zelfs dagelijks in huis rookt (zoals ik ruim 25 jaar heb gedaan) of gebruikt wel.
Een niet roker zal bv altijd de rookgeur ruiken aan een roker zijn kleding. Ook al komt het schoon uit de kast. Als je altijd in huis rookt of gebruikt gaat het overal doorheen en inzitten.

Toen ik met sigaretten roken stopte heb ik al mijn kleding moeten wassen. Toen ik niet meer rookte, rook ik zelf de rooklucht aan mijn schoon zijnde kleding. Terwijl toen ik nog wel rookte ik wasmiddel rook en geen rooklucht.

Dus tip: geen kleding in dezelfde gebruik-ruimte hangen, kasten goed dicht houden, gebruik-ruimte goed luchten, naar je werk altijd schone kleren aan trekken.

Bovenaan