• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Klappen van truffels gekregen

NEYS

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Al een aantal jaren lees ik de tripreports van mensen die trippen om wat meer spirituele ervaringen te hebben. Onder ander in hun eentje. Ik heb nog nooit in mn eentje getript. Wel een keer een halve xtc pil getest om te kijken naar de kwaliteit maar dat is toch in verre weg niet te vergelijken met de trip die ik gehad heb.

Het was zondag avond. Ik had 15 gram Golden Teachers gehaald. Dit zouden de sterkste moeten zijn voor innerlijke ervaringen. Eenmaal thuis gekomen sneed ik ze fijn en liet ik ze borrelen. Ik hield maar een half kopje water over met het residu erin. Zonder aarzeling werkte ik ze naar binnen en rolde een joint op de bank in afwachting wat er zo dadelijk ging gebeuren.

Al mijn trips waren met vrienden. Het is veel grappiger en lacheriger dan in je eentje.

Op n gegeven moment na een half uurtje schoot ik overeind. Ik keek niet meer uit mijn ogen ogen. Wat is dit nou? Dacht ik. Dit doen paddo's toch niet?

Ik probeerde op te staan. Dit lukte om een een of andere reden niet. Ik besloot even rustig te gaan liggen met mn ogen dicht. Mijn gedachtes waren zo ontzettend raar. Ik dacht aan mensen om me heen, mensen met wie ik ruzie had maar ook mensen met wie ik altijd goede tijden heb. Ik wilde mensen bellen om te vertellen hoe ik me voelde. Heb dit gelukkig niet gedaan omdat ik volgens mij een beetje aan 't ijlen was.

Mijn tripmaatje.

Ik hoor mensen geregeld zeggen dat als ze alleen trippen ze ook een tripmaatje hebben. Nu snap ik wat ze bedoelen. Ik zat de hele tijd te praten met iemand waarvan ik dacht dat die over mijn schouder mee keek wat ik allemaal aan het doen was. Terwijl ik natuurlijk helemaal alleen was. Ook keek ik niet meer uit mijn eigen ogen. Ik zag alles ongeveer een meter van achter mijn eigen hoofd. Een hele rare ervaring.

Ik zette muziek op. Gewoon het gebruikelijke. Beetje Pink Floyd, Infected Mushroom, 1200Mics maar ook moderne zang met mooie rakende teksten. De tekst sloot precies aan op wat ik dacht. Elke keer weer.

Op een gegeven moment had ik geen verstoringen meer van wat ik gewend was van deze stoffen. Golvende muren en vloeren en houten kasten die in elkaar overlopen dat is normaal. Tenminste zo ken ik paddos/truffels. Maar wat gebeurde er nu? Het ene moment lag ik op de bank en ik schrok me helemaal kapot. Ik stond aan de ANDERE KANT van de kamer naar mezelf te kijken?

Tranen schoten in m'n ogen toen dit gebeurde. Dit heb ik nou nog nooit meegemaakt. Wat gebeurd hier nou? Ik zie mezelf liggen, maar mijn lichaam zag mij niet staan in de kamer. Ik weet echt niet precies hoe ik dit moet verwoorden, of wat de trip mij probeerde te vertellen. Ik hoop dat iemand anders dit ook eens heeft meegemaakt want dit is absoluut nieuw voor me.

Het gebeurde regelmatig dat ik opeens aan één van die vier kanten van mn kamer stond. In zekere zin op mezelf neer kijkend. Het voelde niet echt prettig, ik dacht dat het anders zou zijn.

Plotseling zat ik weer in mijn eigen lichaam. Of tenminste ik keek weer vanaf dat perspectief.
Door de kamer vlogen vierkante lijsten. Op het moment dat een vierkante lijst over me heen vloog zat ik in een kamer. Ik ben in totaal in 3 kamers geweest, geen een van elkaar te onderscheiden.

De kleuren blauw, geel en groen overheersde per kamer. Ik ben geen entiteit of iets dergelijks tegengekomen. Ik wist niet wat mijn doel was, wie ik was, waar ik was, of wat ik moest doen.

Mijn tijdsbesef was ook weg. Ik geloof dat ik ongeveer 4 uurtjes na inname kopjes suikerwater heb genomen. Dit is absoluut iets wat ik niet gewend ben.

Ik ben meestal iemand van: "Ja je hebt t zelf genomen en jij wilde trippen dus moet je t uitzitten". Wat ik deed was dus in conflict met wat ik altijd al gezegd heb.

Ik wist niet meer wat het doel van de trip was. Wist niet meer waar ik was, wie ik was en hoelaat ik was.

Ik ben ongeveer 6 uur na inname nog hallucinerend gaan slapen. En had de dag erop de hele dag constante hoofdpijn.

Ik snap dat dit geen mooi tripreport is om te lezen, maar ik moet het gewoon op papier zetten omdat het zo een intense en rare ervaring was. Dus ik hoop dat mensen dit een beetje herkennen :P Zo ken ik paddo's namelijk niet.

In mijn mening was dit wel goed om meegemaakt te hebben. Zo zie je toch maar dat paddo's inderdaad heel anders kunnen uitpakken dan haha grappig. Een bad trip zal ik het niet noemen. Ookal kreeg ik het gevoel even verloren in mezelf te zijn.

Bedankt voor het lezen!

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
de meest leerzame trips zijn meestal die wanneer je alleen bent, heel anders idd dan een avondje lachen met vrienden maar vaak een stuk waardevoller.
leuk report!

MIA-1985

Wijs gebruiker
Hey,

Interessant om te lezen man! Het trok in iedergeval mijn aandacht :)

Ik trip regelmatig op truffels e.d. maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Lijkt wel eens soort van uit je lichaam treden dus?
Denk je dat het ermee te maken heeft dat je alleen was? Misschien zit je wel op een heel ander level als je alleen tript? Kan me daar goed iets bij voorstellen. Met meer mensen kun je ook in een bepaalde flow komen van bijv. gekkigheid en lachen. Had je dit soort truffels eerder genomen?
Zelf merk ik dat ik op een andere en diepere manier trip als ik Dragon's Dynamite (merknaam van McSmart) neem dan op op andere truffels, echter heb ik het nog nooit alleen gedaan, in die zin dat ik alleen was. Wel eens getript als enige, maar dan was mijn vriendin erbij.

NEYS

Hmm naja ik heb hele intense trips gehad met vrienden. Maar dit gebeurt allemaal in je zelf, je hebt ook geen contact meer met de werkelijkheid omdat je simpelweg gewoon niet meer weet wat werkelijkheid is.. Je hebt niks waarmee je het kan vergelijken omdat je alleen bent zegmaar.

Ik vond het gewoon maf dat psilocine en psilocybine dit kunnen doen met een mens. Dacht dat dit alleen bij Salvia en DMT etc gebeurde... Dus was wel ff schrikken :P

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik heb van de zomer eens Salvia gerookt en dat heb ik laten opnemen met een videocamera.
Was ik helemaal vergeten! Wil het wel eens terugzien eigenlijk... :grin: Eens kijken wat het met me deed aan de buitenkant van mijn lichaam.

NEYS

Naja van buiten zie je er wrs gewoon als n halve gare uit met super grote ogen en een scheve bek :P Maar t gaat erom wat er in je omgaat. Dat is niet te filmen

lolnoob

Bewuste gebruiker
Waar ik wel benieuwd naar ben, werkte het suikerwater?

Mooi report verder, ik kan me ook helemaal niet voorstellen hoe dit is om te ervaren. Kon je je nog bewegen toen je naar jezelf keek?

NEYS

Suikerwater deed ik omdat ik toch het idee had dat dit niet helemaal was wat ik plandde.. Ik was veeeelste vaag dat ik het op het laatst niet meer zo leuk vond eigelijk... En ik had begrepen dat je van suiker en vitamine C enzo sneller nuchter wordt..

Nee ik kon mezelf niet bewegen toen ik mezelf zag liggen. Ik was ook even bezorgd of ik nog ademde :P Het was gewoon erg eng allemaal, en had zoiets nog nooit meegemaakt. Denk zelfs dat ik even een tijdje geen paddo's meer ga gebruiken :/

MIA-1985

Wijs gebruiker
NEYS zei:
Suikerwater deed ik omdat ik toch het idee had dat dit niet helemaal was wat ik plandde.. Ik was veeeelste vaag dat ik het op het laatst niet meer zo leuk vond eigelijk... En ik had begrepen dat je van suiker en vitamine C enzo sneller nuchter wordt..

Nee ik kon mezelf niet bewegen toen ik mezelf zag liggen. Ik was ook even bezorgd of ik nog ademde :P Het was gewoon erg eng allemaal, en had zoiets nog nooit meegemaakt. Denk zelfs dat ik even een tijdje geen paddo's meer ga gebruiken :/

Maar werkte het suikerwater (denk je) ?

NEYS

Naja het was niet zo dat ik gelijk nuchter was.. Misschien een beetje, maar was nogsteeds goed vaag erna.. Er is denk ik geen enkele truc om in 1 keer snel nuchter te worden

MIA-1985

Wijs gebruiker
NEYS zei:
Naja het was niet zo dat ik gelijk nuchter was.. Misschien een beetje, maar was nogsteeds goed vaag erna.. Er is denk ik geen enkele truc om in 1 keer snel nuchter te worden

Dat denk ik namelijk ook niet nee.

spacelord

Wijs gebruiker
Jij hebt zo te zien voor het eerst een goede dissociatie gehad :grin: Op paddestoelen heb ik nog nooit alleen getript, wel op LSD. De trips keren zich veel meer naar binnen toe, omdat je geen invloed meer hebt van andere trippers. Levert wel soms erg verwarde situaties op en mindfucks die moeilijker beheersbaar zijn omdat niemand je kan bijsturen. Als ik met vrienden trip, heb ik zowiso soms momenten voor mijzelf nodig om met een koptelefoon naar verre oorden te reizen :hearteyes:

Truffelboy

Mooie en herkenbare tripreport.

Ja ik snap wat je bedoelde met vanuit je zelf naar jezelf kijken vanaf de andere kant van de kamer, ik had ook een keer zoiets meegemaakt, alleen dat was op 7,5gr Atlantis. Een vriend van me en ik zaten rond een uur of 2 snachts op een bankje in een park, beetje aan staren naar een boom die bleek te zweven ofzo terwijl we muziek aan het luisteren waren. Ik voelde me toen al de hele tijd bekeken worden, en uiteindelijk voelde ik me niet meer fijn op die plek, wat ik me eerst wel voelde en we gingen weg. We staken een groot grasveld over en toen ik omkeek zag ik ons 2en nog lekker chil zitten staren naar die boom..!? Ja dan denk je bij je eigen ook van watafack is hier aan de hand..

brick_top

Hehe wauw dat klinkt erg heftig man. Heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt op truffels danwel paddo's, maar lijkt me interessant om dit een keer te ervaren..

Andyy

Bewuste gebruiker
uittreden van truffels? goed bezig.. lijkt mij ook wel een zeeer aparte ervaring maar wil het zeker een keertje meemaken, ben daar zooo nieuwschierig naar :grin:

pascal828

Badass junkie
Aai, klote om te horen. :(
Die truffels zijn soms net Marokkanen, komen gelijk met z'n 10'en!

Niets gebroken/gekneusd?

Nee, leuk report. :wink: Gelukkig is het niet zo dramatisch zoals het soms kan aflopen.

NEYS

Nee naja in het begin was het een beetje klote, wist niet wat ik er mee moest, voelde me toch wel raar.. Nu is het al weer wat bijgestuurd... Vond het gewoon zo raar om dit van paddos te krijgen...

Maarja je tript dus wat verwacht je wel eigelijk :tongueout:

ik heb dit meegemaakt in me 1ste truffeltrip, (heb er overigens daarna nog maar 1 gedaan.)
maar toen zat ik in de bus, ik ging achteraan zitten, en begon vaag te worden en stond opeens vooraan de bus, naar mezelf te kijken achteraan. En hoorde onderhand ook elk geluid in de bus doorgalmen enz.

was trouwens van ong 8 gram dragon pajateros

lolnoob

Bewuste gebruiker
my2stworld zei:
ik heb dit meegemaakt in me 1ste truffeltrip, (heb er overigens daarna nog maar 1 gedaan.)
maar toen zat ik in de bus, ik ging achteraan zitten, en begon vaag te worden en stond opeens vooraan de bus, naar mezelf te kijken achteraan. En hoorde onderhand ook elk geluid in de bus doorgalmen enz.

was trouwens van ong 8 gram dragon pajateros

Je bent ook een mongool om je eerste keer trippen in de bus te doen :tearsofjoy:

Kirby

Newbie
Wow man dat van die lijsten herken ik in mn eigen laatste tuffeltrip. Mijn Trip maten zaten in een hevige psychologische discusie terwijl ik door het huis liep en steeds door een door jou genoemde lijst te stappen. Ik heb dit na mijn trip verwoord naar een soort van portalen waardoor ik stapte en steeds in een andere dimensie terecht kwam. ik zag die portalen als een openstaande deur. Dit was leuk in het begin maar toen dit uiteindelijk niet wegging en ik mijn vrienden behoorlijk depressief hoorde praten in hun psychologische discussie over de zin van leven, is de rest van mijn trip slecht verlopen. Ik geloof dat het roken van een joint op het moment dat mijn trip bijna afgelopen was (tenminste dat dacht ik) voor dit effect had gezorgd. Misschien dat dat bij jou ook het geval was?

NEYS

15 gram Golden Teachers truffels...

Jah ik denk dat ik het blowen wel een grote invloed heeft gehad. Het is natuurlijk wel helemaal jouw joint dus je rookt ook wat meer :stoned:

Die lijsten jah ik dacht dat ik het zo het beste kon verwoorden.. Ze draaide/vlogen vanuit de kamer over me heen en toen hij over me heen ging was ik ergens anders..

RobTrip

Belezen gebruiker
Mooi report! Ga je het de volgende keer weer alleen doen? Of vind je samen trippen prettiger?

Ik heb inmiddels drie keer truffels genomen, elke keer samen. Alleen heb ik nooit een intense ervaring gehad. Daarnaast wilde ik elke keer eigenlijk liever alleen trippen. Daarom ga ik de volgende ook alleen trippen. Ik heb nu 2 keer 10 gram mexicana gedaan en 1 keer 12.5 gram atlantis. Volgende keer ga ik denk ik alleen 15 gram Dragons Dynamite doen. Een maand tussen 2 keer gebruiken is toch voldoende?

NEYS

Naja dit is niet wat ik kende als trippen. Dit was gewoon iets intens, niet een leuk dagje met vrienden.

Als ik met vrienden aan het trippen ben dan is het gewoon leuk, soms wat filosofische gesprekken, maar nu was ik puur geconcentreerd op mezelf. Ik had een positie tussen mezelf en de manier waarop ik over iets dacht. Ik kon beide manupileren. Het wordt opeens duidelijk hoe je over iets zou moeten denken. Voor je gevoel dan. Wat jij vind dat goed en slecht is, wat belangrijk is en waar niemand wat aan heeft etc.
Je bent gewoon even alleen maar in jezelf, echt in je zelf, zelfs zo erg op jezelf gefocussed zodat je je zelf ziet liggen en al het andere uitgeschakeld is.
Ik zie geen reden om in mijn eentje te trippen, simpelweg omdat ik niet zou weten waarom.
Ik gebruik ongeveer 4 keer per jaar een portie truffels en misschien 4 keer een feestje waar ik een pilletje neem... Je lichaam houdt je wel in leven je moet het niet te erg naar de klote helpe door elk weekend een pilletje te nemen vind ik. Maar ik doe het puur om het moment te versterken, zodat je zo'n unieke ervaring met je medemens hebt gehad om niet meer te vergeten.. Niet om een leuk moment te creëren eigenlijk...
Daarom zou ik nu niet kunnen zeggen of ik nog een keer in mn eentje zou trippen of niet, waarom je lichaam een tik geven als je er verder weinig aan hebt? Daarom zie ik het gewoon ewoon een kleine opoffering voor dat ene stukje menselijkheid in je waar men je van verafschuwd :P

lolnoob

Bewuste gebruiker
Veel mensen hebben juist dat ze als ze alleen trippen veel dingen ontdekken over zichzelf en nieuwe inzichten krijgen in hun leven. Dan lijkt me het wel erg behulpzaam.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
lolnoob zei:
Veel mensen hebben juist dat ze als ze alleen trippen veel dingen ontdekken over zichzelf en nieuwe inzichten krijgen in hun leven. Dan lijkt me het wel erg behulpzaam.

idd. het kan je als persoon zeer positief beinvloeden doordat je bijv. in een trip niet om je nare trekjes heen kan en je na de trip daar iets mee doet. of je kan in een trip dingen worden voorgehouden,die je in het dagelijkse leven onbewust wegdrukt maar die ergens voor wrijving zorgen. daardoor bepaalde knopen doorhakken mbt bepaalde kwesties omdat je alleen getript het kunnen best voorkomen...

sjondebeuker

NEYS zei:
Ik hoor mensen geregeld zeggen dat als ze alleen trippen ze ook een tripmaatje hebben. Nu snap ik wat ze bedoelen. Ik zat de hele tijd te praten met iemand waarvan ik dacht dat die over mijn schouder mee keek wat ik allemaal aan het doen was. Terwijl ik natuurlijk helemaal alleen was. Ook keek ik niet meer uit mijn eigen ogen. Ik zag alles ongeveer een meter van achter mijn eigen hoofd. Een hele rare ervaring.

there's someone in my head but it's not me :wave:

Pink floyd - brain damage! prachtig nummer

dat met mezelf in discussie zijn ken ik wel. niet alleen uit trips. gebeurt normaal ook wel is :wink:

Drugsmeisje

Ik heb dezelfde ervaring als jou meegemaakt. Misschien wel in een andere vorm.
Ik had een dag buiten getript met vrienden.
Het was zomers weer en we gingen ''Super truffels net geoogst'' Opeten.
Had eerst een halve portie gegeten. half uur tot uur later andere halve portie er achter aan gegeten. Toen het redelijk begon te werken zat ik in een kring met 7 man ongeveer. 2 vrienden daarvan waren ook aan het trippen.
Op een begeven moment ging ik gewoon uit mijn lichaam voor zoveel secondens.
Mijn hoofd raazde door met gedachtens van: Waar ben ik? Wat is mijn doel op aarde. Waar gaat die auto heen. Daarna ging ik weer uit mijn lichaam en kon ik zo van boven af het kringetje in kijken. Maar niet van mijn lichaam uit. Hele vreemde ervaring! Ik ben op een begeven moment gaan fietsen. Valt zwaar af te raden. Want ging niet echt goed bij mij zal ik zeggen.

Appart dat je het bij paddo's had, ik had het in dit geval bij super truffels :rolleyes:

Gr ! :wave:

n1cotin

Newbie
Hi man,

ik kan me wel gedeeltelijk vinden in je verhaal over dat jij jezelf vanuit een andere hoek uit de kamer zag... dit had ik een keer met 15g Atlantis, alleen dan zag ik mezelf als klein kind samen met mn broertje spelen in het bos, heb er echt even met verbazing naar staan kijken...

Bovenaan