Klaarkomen

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Okay zoveelste topic :P , maar ik heb besloten om een tijdje te stoppen met X. Ik zie gewoon dat me lichaam aftakeld. Mijn dealer en ik gaan beide stoppen. Ik ga ook een drugstester komen voor me chick.
Die vroeg namelijk of ik wou stoppen en zij is veel bealngrijker dan drugs.
Maar nu heb ik nog een vraagje.

Gisteren had ik 6 pillen binnen (eerste 2 om 11 uur, andere om 2 uur en dan nog om 4 uur).
[Ik weet dat het veel is maar zwijg :P ik stop ermee].
En gisteren rond 3 uur, half 4 heeft was mijn vriendin me aan het pijpen.
Maar ik kon niet klaarkomen, nog niet gehad onder X.
Na 10 minuten was ik nog niet klaargekomen, komt het door de XTC.

Alvast bedankt :wink: :wave:

Dude64

Ik weet niet beter dan dat klaarkomen lang duurt met X
Vind ik juist geweldig...je blijft gewoon gaan :smoke: :smoke:

Spacecowboy

De spieren die je nofig hebt om te kunnen klaarkomen zijn serotonine gestuurd. Gezien X je serotonine huishouden lekker in de war schopt, kan het zijn dat je moeilijk of niet kan komen. Ikzelf heb altijd dat ik kan neuken als n konijn, maar komen ho maar...

Marc39

Newbie
6 pillen????? dat je dan nog uberhaupt overeind staat. Ik hoop dat je je voornemen om te stoppen echt meent. En dan niet 2 weken maar begin maar eens met een jaar niks te nemen. Misschien dat je lichaam nog weet te herstellen van de afgelopen periode.

succes...

DreamWeaver

Badass junkie
Marc39 zei:
6 pillen????? dat je dan nog uberhaupt overeind staat. Ik hoop dat je je voornemen om te stoppen echt meent. En dan niet 2 weken maar begin maar eens met een jaar niks te nemen. Misschien dat je lichaam nog weet te herstellen van de afgelopen periode.

succes...

6 Pillen is niet zo'n uitzonderlijk aantal hoor.

Spacecowboy

Marc39 zei:

succes...
lol, 6, veel :+

omg, dan ben ik echt erg. 't is maar goed dat ik al n half jaar genokt ben :P

LekkerDing

Daarom wordt er (als je wapt wel tenminste) ook kamagra gebruikt als je een x op hebt. Tenminste, wij weten niet beter in het 'wapwereldje'.
Maar 6 pillen, jonge jonge. Op = op toch? Ik denk dat na een paar pilllen je echt zonder serotine zit.

J0rrit

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Marc39 zei:

succes...

6 Pillen is niet zo'n uitzonderlijk aantal hoor.

Ik wil net zeggen 6 pillen is echt helemaal niet uitzonderlijk. Ook al zijn het gewoon goede pillen. En dat je serotonine op is na een paar pillen, hangt af van je tollerantie natuurlijk.

Na 2-3 pillen heb ik altijd zon gevoel dat ik me net niet chill genoeg voel, zon knagend gevoel, dan na me 4e en zkr na me 5e heb ik pas dat echte euforische gevoel.

Giorgo

Me serotonine was op. Ik gebruikte dagelijks.. ik voelde het Love feeling al lang niet meer. Maar ik voelde nog wel iets. En daarvoor vind ik het gebruik niet meer waard voor dat beetje scheef gevoel.
Niet klaarkomen is goed, maar me vriendin haar kaken deden wel pijn.

Bovenaan