psychedelicmind
Experimenterende gebruiker
Is er zoiets als klaar zijn voor dmt? Is het iets waarbij je toch best aan bepaalde "kwalificaties voldoet"? Wat doet zo'n ervaring met je en kan dat een negatieve invloed hebben op bv. studies?
Nee.psychedelicmind zei:Is er zoiets als klaar zijn voor dmt?
Nee.psychedelicmind zei:Is het iets waarbij je toch best aan bepaalde "kwalificaties voldoet"?
Op lange termijn? Naar mijn mening bijzonder weinig.psychedelicmind zei:Wat doet zo'n ervaring met je
Negatieve effecten zijn natuurlijk nooit uit te sluiten, maar na één keer proberen zou ik me daar nog geen zorgen om maken.psychedelicmind zei:en kan dat een negatieve invloed hebben op bv. studies?
Wat haal je eruit wanneer je verkracht wordt (ofzo) door aliëns? Waarmee word je dan precies beloond?Psychedelibee zei:Hoewel DMT heel leuk is, is het naar mijn idee zo'n bijzondere ervaring dat je het niet alleen voor de fun moet doen maar ook echt om er iets uit te halen. Verwacht vervolgens niet meteen er ook echt iets uit te halen, want vaak hebben mensen meerdere keren nodig om iets mee terug te nemen uit de DMT wereld. Maar als je dit lukt zal je respect en geduld zeker beloond worden.
Ik ben nog nooit door DMT entiteiten verkracht in ieder geval. Jij wel dus? Wil je er over praten?Exceptional Insight zei:Wat haal je eruit wanneer je verkracht wordt (ofzo) door aliëns? Waarmee word je dan precies beloond?Psychedelibee zei:Hoewel DMT heel leuk is, is het naar mijn idee zo'n bijzondere ervaring dat je het niet alleen voor de fun moet doen maar ook echt om er iets uit te halen. Verwacht vervolgens niet meteen er ook echt iets uit te halen, want vaak hebben mensen meerdere keren nodig om iets mee terug te nemen uit de DMT wereld. Maar als je dit lukt zal je respect en geduld zeker beloond worden.
Neuh, niet per se verkracht. Ook geen doekjes in de mond proppen enzo.Psychedelibee zei:Ik ben nog nooit door DMT entiteiten verkracht in ieder geval. Jij wel dus? Wil je er over praten?
Ik werd wel op een redelijk dwingende manier aan de hand genomen door een entiteit om mij dingen te laten zien en te leren. Echt onvriendelijk vond ik het niet persoonlijk, maar er leek wel een zekere noodzaak achter te zitten om mij dit te laten zien. Ik vond het echter niet vervelend, want ik heb persoonlijk wel wat uit de informatie gehaald die mij is laten zien. Veruit het meeste van de informatie heb ik niet mee terug kunnen nemen, dat was gewoon teveel in te korte tijd. Maar de algemene boodschap was mij wel duidelijk.Exceptional Insight zei:Neuh, niet per se verkracht. Ook geen doekjes in de mond proppen enzo.Psychedelibee zei:Ik ben nog nooit door DMT entiteiten verkracht in ieder geval. Jij wel dus? Wil je er over praten?
Ik vond ze wel onvriendelijk.
Denk je niet eerder dat dergelijke informatie gewoon niet is te bevatten voor het normale (persoonlijke) bewustzijn?Psychedelibee zei:Veruit het meeste van de informatie heb ik niet mee terug kunnen nemen, dat was gewoon teveel in te korte tijd. Maar de algemene boodschap was mij wel duidelijk.
Exceptional Insight zei:Neuh, niet per se verkracht. Ook geen doekjes in de mond proppen enzo.Psychedelibee zei:Ik ben nog nooit door DMT entiteiten verkracht in ieder geval. Jij wel dus? Wil je er over praten?
Ik vond ze wel onvriendelijk.

Uitstekende verwoording.De Mooiste Thee zei:je bent er klaar voor als de nieuwsgierigheid het wint van de angst![]()