• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ketamine

Het was niet mijn eerste keer Keta maar wel de meest noemenswaardige keer naar mijn mening.

Afgelopen jaar na een hardcore feest ben ik met een aantal vrienden bij mij thuis gaan doorhalen/afteren. Nadat iedereen was gearriveerd hebben we een aantal biertjes gedronken, pep bijgepunt en natuurlijk de nodige ketsers gerookt. Er stond een oud schoolpand leeg vlak bij mijn huis dus we besloten daar een kijkje te nemen. Er was ook Ketamine aanwezig, iets wat bij ons geliefd is :). Ik had het al wel een keer of twee eerder gehad maar naar mijn idee nog nooit echt goed omdat er toen veel andere drugs in het spel was (alcohol, wiet, speed, xtc en 2cb) dus het was lastig te onderscheiden wat voor effect het gaf. Na een flinke punt zijn we op pad gegaan richting dat pand. Onderweg werd ik al wat wazig en begon moeite te krijgen met coordinatie.

Afijn, wij bij dat oude pand aangekomen, alles dichtgetimmerd. Na wat zoeken vonden we een raam wat we open konden breken, een drietal zijn daar naar binnen gegaan ( we waren met een man of 8 ). Ik en twee anderen zijn om het pand heen gelopen en kwamen een open deur tegen waar wij naar binnen zijn gegaan. Nog twee anderen wilden niet naar binnen dus zij zijn buiten gebleven. Eenmaal binnen kwamen we een ravage tegen, plafondplaten waren losgerukt, wanden waren compleet verwijderd en er lag een hoop puin. Tevens was het echt pik en pik donker omdat elk raam dichtgetimmerd was. Ik vond de grimmige sfeer heerlijk maar er was toch ook wel spanning om gepakt te worden. Zo hebben we daar een uurtje rondgestruind en toen zijn we weer weggegaan. Ik heb verder geen keta meer bij gehad want er was niks meer.

Die week erna kwamen wederom een aantal maten langs. Dit keer was er een grotere hoeveelheid keta (ik denk tussen de 1.5 en 2 gram). Na wat flinke punten zijn we weer naar het pand gegaan en via de deur naar binnengelopen. Dit keer waren we met 4 man dus we hebben ons opgesplitst in tweetallen om het pand wat meer te verkennen. De vorige keer hadden we immers nog niet alles gezien. We bleven om het half uur bijpunten waardoor ik vager en vager werd. Het leek wel alsof alles in stadiums ging. De eerste twee punten waren vooral desorienterend en wazig. Na nog twee punten begon ik hallucinaties in muren te zien. Het vage vond ik dat de muur waar ik naar keek volledig verdween waardoor een lager gelegen pad te zien was waar skinheads opliepen :confused: Ik kon m'n ogen niet geloven, skinheads? midden in een leegstaande school? Zo hebben we nog een anderhalf uur rondgestruind en toen hadden we het pand wel gezien. Zo vaag als we waren konden we de uitgang natuurlijk niet vinden want alles leek op elkaar, ook dat was nog een uitdaging. Als ik er zo over terugdenk, is alles met keta een uitdaging :P. We gingen weer terug naar mijn huis

Daar aangekomen hebben we de laatste keta opgemaakt. Ik heb nog twee flinke punten genomen en toen kwam ik op de bank te zitten. Ik werd vager en vager en begon flink te spacen op het plafond. Het was niet zozeer dat ik rare dingen zag maar de gehele waarneming werd anders. Normaal gesproken als ik vaag ben wil ik mijn ervaringen delen met andere die op dat moment aanwezig zijn, maar dit keer totaal niet. Apathie is denk ik het beste woord om het te omschrijven. Niks boeide me meer, de joint in mijn hand boeide me niet eens meer. Ik zat alleen maar naar het plafond te kijken, en het enige wat ik af en toe uit kraamde was: waauw....

Geniale ervaring :), heel apart maar zeker voor herhaling vatbaar :grin:

Bovenaan