Audio Scum
Belezen gebruiker
Mag met oud en nieuw weer onder zeil.
dat is wel erg duurMac... zei:50 eurotjes de gram, best prijzig dus...

Mac... zei:goeiedagschotel, das cheap
prijs ligt naar mijn weet tussen de 30 en 45 euro per gram, en idd kheb mazzel . maar heb er verder niet heel veel verstand van en het spul zou vast beter kunnen , het zijn trouwens kristallenBal0n zei:Moet je voorstellen wat je niet meer kan na zuivere ket! Hehe, nee ik weet het niet hoor, misschien heb je gewoon een goedkope source. Over het algemeen betaal je iig 40 - 50 euro per gram.
spacekonijn zei:prijs ligt naar mijn weet tussen de 30 en 45 euro per gram, en idd kheb mazzel . maar heb er verder niet heel veel verstand van en het spul zou vast beter kunnen , het zijn trouwens kristallenBal0n zei:Moet je voorstellen wat je niet meer kan na zuivere ket! Hehe, nee ik weet het niet hoor, misschien heb je gewoon een goedkope source. Over het algemeen betaal je iig 40 - 50 euro per gram.
spacekonijn zei:zandkristallen??
gewoon harde witte crystallen die je met een lepel kapot maakt
? heb er echt geen verstand van verder , maar lijkt me supergoeie deal 25 euro voor gram kristal niet?Audio Scum zei:spacekonijn zei:zandkristallen??
gewoon harde witte crystallen die je met een lepel kapot maakt
Wouw.
mja coke is op één avond op bij de meestenBal0n zei:Je doet er ook wel lang mee,.
2ter ookJeller zei:mja coke is op één avond op bij de meestenBal0n zei:Je doet er ook wel lang mee,.
Mac... zei:Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.
Iig veel plezier ermee.
Mac... is jaloers![]()
dat je geen lijntes pakt op een feest ga ik mee akkoord want wandelen of rechtstaan is nie ideaal danMac... zei:Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.
Iig veel plezier ermee.
Mac... is jaloers![]()

dat je geen lijntes pakt op een feest ga ik mee akkoord want wandelen of rechtstaan is nie ideaal danMac... zei:Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.
Iig veel plezier ermee.
Mac... is jaloers![]()
idd lijkt me ook geweldigWaterpijp zei:Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P
zolang alles maar met mate is![]()

heumeu...schranziewanzie zei:idd lijkt me ook geweldigWaterpijp zei:Dat k-hole lijkt me nou juist zo ongeloofelijk geweldig, drugs is er voor om het allemaal mooier te maken toch? waarom gebruikt men het anders :P
zolang alles maar met mate is![]()
ma nie ergens op een feest best
had gisteren toen ik terug kwam van op stap gaan een lijn keta gepakt op de karnavalstoet![]()
![]()
![]()
da is echt geweldig![]()
![]()
![]()
Wat is er goed aan dan ? (the question remains...)mathijs zei:Je wordt een klootzak, je wordt oerdom en je gaat zwalken...
Wat is er zo leuk aan alcohol...
Je wordt lui, je concentratie gaat omlaag en je wordt asociaal als je het vaak gebruikt...
Wat is er leuk aan wiet...
Elke drug heeft zijn negatieve kanten en het k-hole wordt door velen trouwens ook niet als negatief ervaren.
hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drugmathijs zei:Klopt inderdaad :P
Tsja, wat er goed aan is...ik heb het zelf nooit gehad jammergenoeg, maargoed. Het is gewoon een sterk tripmiddel. De precieze effecten weet ik gewoon niet, dat vind ik altijd moeilijk om van een drug te zeggen, zeker als je die nog nooit hebt gebruikt. Je kan op http://www.erowid.org wel wat ervaringen van mensen lezen. Eerst op de link plants and psychoactives klikken en dan kan je wel ergens ketamine aanklikken en volgt het zich vanzelf wel.
Frisko zei:hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug![]()
![]()
![]()
idd zeker nie op een feesje doenzommes zei:Frisko zei:hmmz,een echt tripmiddel durf ik ut niet te noemen...maar het heeft wel eigenschappen ervan ja,heb the k-hole nog niet bezocht maar heb eergister een lijntje ervan gehad en voelde mecht vies zweverig,echt een chille drug![]()
![]()
![]()
Als je de k-hole hebt gezocht ga je het wel een tripmiddel noemen denk ik. Ik ken geen enkele andere drugs waarbij je zo keihard wegscheert van de werkelijkheid en je in een totaal andere wereld komt.
Hoe dit te behalen? Je moet gewoon een paar kleine lijntjes klaarleggen. 125 mg in totaal ofzo. Je neemt met tussenpozen de lijntjes zonder je neus keihard op te halen. Dus dat het nog half in je neus zit. Als je dan het gevoel hebt dat je helemaal weg gaat vallen haal je goed je neus op...
...hele vette ervaring. Niet bang zijn, gewoon je er aan overgeven. Zijn geen mensen dood gegaan van het snuiven van (alleen) keta. Niet op feestjes gaan proberen, gewoon thuis.
idd toch welMac... zei:zoekt en gij zult vinden.
Maar ervan uitgaande dat je lui bent
De K-hole noemen ze de fase waarin je kunt geraken na het gebruik van ketamine. Als je in de K-hole zit heb je het niet altijd even makkelijk. Hoogst waarschijnlijk voel je je nog wel goed (dat houdt in als je ermee kan omgaan), maar alles is een onmogelijke taak. Sterker nog, je zult je eerder verlamt voelen. Bewegen is dan dus niet mogelijk. Verder kan er tijdens de K-hole een out-of-body ervaring optreden, dat houdt dus in dat je jezelf in een hoekje beetje bewegingsloos ziet zitten wezen. Heftige ervaring, nog nooit meegemaakt, maar weet ook niet of ik dat echt wil.
Ja toch wel![]()

HDA zei:je kna nauwelijks wandelen, een goed gesprek zit er niet meer in, je moet goed opletten met het doseren want anders kom je in een k-hole terecht, ...
Wat is er eigenlijk goed aan ketamine dan ?